D'n Drie

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vikings: missende seizoenen

Ik mis seizoen 2 en 3 van Vikings bij films en series xl op TV.
Seizoen 1 en 4a staan er wel op.
Iemand meer bekend met dit probleem?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Zie je de seizoenen ook niet naar voren komen als je de zoekfunctie gebruikt binnen het On Demand menu?

Zo niet, log dan in op Mijn Ziggo, klik op Producten, scrol naar beneden totdat je de smartcard ziet staan die in die CI+ module zit, klik dan op Instellingen en klik als laatste op Opnieuw ophalen. Als je dit doet, moet de TV aanstaan en de CI+ module en smartcard moet dan in de TV zitten. Wie weet helpt dit 🙂

Bekijk in context

20 Reacties 20
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi D'n Drie,

Hoe kijk je precies TV? Doe je dat met de Mediabox, of de Mediabox XL of met een CI+ module?

Als ik zoek op Vikings op mijn Mediabox XL, zie ik alle seizoenen erbij staan.

Groet,
Evert
D'n Drie
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kijk via een CI+ module.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Zie je de seizoenen ook niet naar voren komen als je de zoekfunctie gebruikt binnen het On Demand menu?

Zo niet, log dan in op Mijn Ziggo, klik op Producten, scrol naar beneden totdat je de smartcard ziet staan die in die CI+ module zit, klik dan op Instellingen en klik als laatste op Opnieuw ophalen. Als je dit doet, moet de TV aanstaan en de CI+ module en smartcard moet dan in de TV zitten. Wie weet helpt dit 🙂
D'n Drie
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het heeft geholpen. Danku
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Super! Veel kijk plezier! :sunglasses:
En een fijn weekend verder!
marcellacramer

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist kom ik bij deze berichten terecht na een internet zoektocht, omdat er zo’n 10 afleveringen ontbreken van seizoen 4 van Vikings. De eerste 10 heb ik gezien. Maar dit seizoen heeft er 20. Ook een foutje of zijn ze nog niet geplaatst?
Ik kijk via de horizonbox.
Overigens was bij mij een dag seizoen 2 niet beschikbaar, maar 1,3 en 4 wel. De volgende dag stond seizoen 2 er wel ineens bij.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
marcellacramer, ik zie ze bij mij er ook niet bij staan, maar ze staan ook niet hier.
Dat betekent dat Ziggo die afleveringen (nog) niet aanbiedt.
marcellacramer

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat vermoede ik al! Maar door dat rare gedoe met die verdwenen seizoen 2, die er toen ineens weer was, hoopte ik dat het een foutje was ?.
Bedankt in ieder geval!
Johan van der D

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ondertussen wordt seizoen 5 aangeboden en mis ik van seizoen 4 11 t/m 20, dus aan het aanbieden kan het niet liggen, net via mijn ziggo het zenderaanbod opnieuw laten ophalen, zoals eerder geadviseerd. Ik ben benieuwd 😉
Johan van der D

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Even een terugkoppeling. Ik heb alles geprobeerd wat er in diverse topics geadviseerd wordt, maar seizoen 4 blijf incompleet, aflevering 11 t/m 20 zijn op geen enkele manier terug te vinden ook niet via Demand, ZiggoGo of de algemene zoekfunctie. Seizoen 5 kijken zonder dat ik 4 heb kunnen afkijken heeft weinig zin denk 😉
Michael007

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Seizoen 4b afl. 11 t/m 20 word later dit jaar aangeboden door Ziggo. Seizoen 5 word aangeboden door Film1 en is daardoor los te vinden op de mediabox maar als je ze wilt bekijken heb je een abonnement nodig van Film1. De rest staat in deze link uitgelegd: https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/ziggo-on-demand/vikings
Johan van der D

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij is er geen seizoen 4b maar wel een 4 en 4a en ondanks mijn Film1 abonnement kan ik seizoen 4a oftewel aflevering 11 t/m 20 ook bij Film 1 niet vinden.
HFC

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer komt er op deze vraag eens een reactie vanuit Ziggo?
Wanneer kunnen we met z'n allen Vikings seizoen 4a oftewel aflevering 11 t/m 20 kunnen gaan zien?
Aan 5 is op deze manier echt helemaal niets.
HFC

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Michael007 wrote:
Seizoen 4b afl. 11 t/m 20 word later dit jaar aangeboden door Ziggo. Seizoen 5 word aangeboden door Film1 en is daardoor los te vinden op de mediabox maar als je ze wilt bekijken heb je een abonnement nodig van Film1. De rest staat in deze link uitgelegd: https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/ziggo-on-demand/vikings


En daar vinden we: "Vikings seizoen 1 t/m 4a (de eerste tien afleveringen) kijk je bij Ziggo Movies & Series. De laatste tien afleveringen van 4b en het eerste deel van seizoen 5 volgen later dit jaar. Seizoen 5 is al wel te zien bij Film1."

Is dus een flauwekul mededeling van Ziggo, 11 t/m 20 zijn er gewoon niet terwijl de eerste helft van seizoen 5 (want die heeft ook 20 afleveringen, Ziggo, dat je't ff weet) al te zien zijn.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
HFC wrote:
Wanneer komt er op deze vraag eens een reactie vanuit Ziggo?
Wanneer kunnen we met z'n allen Vikings seizoen 4a oftewel aflevering 11 t/m 20 kunnen gaan zien?
Aan 5 is op deze manier echt helemaal niets.


Zoals je zelf al quote in je laatste bericht, de laatste aflevering van 4b volgen later dit jaar. Wanneer precies, dat weet ik helaas niet.
Dat je seizoen 5 wel al kunt vinden komt omdat Film1 dit aanbiedt. Dit staat los van Ziggo Movies en Series XL.

Ik hoop natuurlijk voor je dat de afleveringen snel komen!
HFC

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel.
Toch vreemd dat ik de eerste paar afleveringen van 5 al gezien heb op (X)L.
Vandaar de verwarring, ik heb geen Film1 abo.
Als ik ze niet gezien had, had ik natuurlijk niet hoeven reageren.
jachai

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
OMG

Het kan dus nog veel gekker (en dommer)
Heb seizoen 1 tm 3 gekeken en omdat deze seizoenen allemaal 10 afleveringen hadden (oke seizoen 1 had 9 afleveringen) ging ik er dus vanuit dat seizoen 4 ook stopte na aflevering 10.
Ik dus vrolijk seizoen 5 verder kijken en leek het alsof er een sprong in de tijd werd gemaakt.
Ik begreep het al niet.
Sommige hoofdrolspelers waren opeens dood maar dacht er zal straks wel een "flashback" aflevering komen waarin dat te zien is.
Ik heb dus idd heel seizoen 5 afgekeken tm aflevering 10..... pfffffff
Echt ongelooflijk balen dit.
Ook slecht van Ziggo
Michael007

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ziggo mag wel eens een keer aangeven wanneer ziggo seizoen 4b en 5a aangebieden! Aangezien ze niet meer via Film1 te zien zijn!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Michael007 wrote:
Ziggo mag wel eens een keer aangeven wanneer ziggo seizoen 4b en 5a aangebieden! Aangezien ze niet meer via Film1 te zien zijn!


Als ik de informatie voor je had, had ik het graag gegeven. Helaas is nog niet bekend wanneer deze delen beschikbaar worden via Ziggo. Sorry!

Uitgelicht topic