Vikings 5a niet beschikbaar op de Mediabox

  • 2 december 2018
  • 17 Reacties
  • 339x Bekeken

Goedendag,

Ik kan Vikings seizoen 5a niet thuis op mijn box krijgen (gaat maar tot seizoen 4)
Op mijn ziggo go app op mijn telefoon staat seizoen 5a wel.
Hoe kan dit ??????

Mvg Perry

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

17 Reacties

Wij hebben hem nu ook đŸ‘đŸ»
Reputatie 6
Badge +8
In regio Mill is serie 5 inmiddels toegevoegd zie ik net.
Ik heb dit probleem ook, we hebben een horizon mediabox
ook na de update die ziggo gedaan heeft nog steeds geen Vikings seizoen 5
😱
Reputatie 7
Badge +35
Voor diegene die niet weten hoe een Persoonlijk Bericht te sturen.

Klik op Sander zijn naam of afbeelding hierboven en op de volgende pagina op Stuur bericht.
Reputatie 7
Om het één en ander te laten onderzoeken wil ik graag wat gegevens verzamelen. Willen jullie onderstaand lijstje kopiëren en invullen? Stuur het dan via PB naar mij toe. Alvast bedankt!


  • Postcode:
  • Huisnummer:
  • Klantnummer:
  • apparaat:
  • Smartcard nummer:
Reputatie 6
Badge +8
Ja Sander, jij test het "hier"( Ik vermoed dat dat Utrecht is??) , maar "hier" in regio Mill is serie 5 met een Humax ook niet beschikbaar.
Nee alleen deze is interactief. En helaas... Geen seizoen 5
Reputatie 7
@tctc Ben je in het bezit van meerdere boxen en/of CI+ modules die interactief zijn? Wil je het daar eens op testen? Inmiddels is het hier op een Humax ook getest maar het seizoen ook beschikbaar is.
Ik heb geen Mediabox maar een harddisk recorder. Ik denk van HUMAX de 5200c. Ik kan wel gebruik maken van movies en series XL en kan seizoen 1 tm4 ook zien. Wanneer er een update is geweest weet ik niet, moet ik nakijken. Overigens miste ik eerder dit jaar seizoen 2 en 3 maar was toen ook niet de enige met dat probleem.
Reputatie 7
@tctc Ik heb het hier even geprobeerd op de Mediabox XL en het seizoen is hier beschikbaar en werkt ook! Daarom wil ik graag van je weten wat voor mediabox je in gebruik hebt en uiteraard wanneer deze voor het laatst een update heeft gehad.
Hi Sander, nee ik kan het niet kijken. Seizoen 1 tot en met 4 is beschikbaar en verder niet helaas. Gaat Ziggo dat oplossen binnenkort?
Reputatie 7
@PERRYK @tctc ,

Zijn jullie inmiddels al aan het binge watchen of is er nog iets wat opgelost moet worden?
Reputatie 7
Badge +30
Dat hoort hij inderdaad te zijn ja. Maar als de zenders opnieuw ophalen niet lukt, is er wat fout gegaan bij Ziggo.
De Ziggo server? Seizoen 5a is toch beschikbaar per 1 december?
Reputatie 6
Badge +8
Dit kan omdat ie nog niet op de server staat.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Helpt het als je via Mijn Ziggo de zenders opnieuw ophaalt?

Hoe dit te doen? Log in op je Mijn Ziggo, klik op Producten, scroll naar beneden totdat je de Mediabox XL ziet staan, klik op Zenders en Pincode herstellen en klik als laatste op Opnieuw Ophalen.

Groet,
Evert
Ik heb hetzelfde probleem. Ben dus benieuwd of hier iemand antwoord op kan geven.