Beantwoord

Verzoek film

• 14 november 2019
  • 4 reacties
  • 314 keer bekeken

Beste vrienden,

Een aantal maanden geleden was er een film te zien bij Movies&Series, deze heb ik nog nooit gezien maar wil de film graag een keer zien

Toen ik deze wilde zien, was de film al verwijderd, kan ik ergens een verzoek indienen om deze film terug te krijgen op Movies&Series?

icon

Best beantwoord door EnergieBoy 15 november 2019, 07:39

Hoi @ArjanNielen 
Je kan hier gerust gelijk melden om welke film en/of serie het gaat. Of Ziggo deze dan terug zet, dat blijft altijd maar de vraag. Vaak is het zo dat ze een bedrag betalen voor de film en/of serie en deze dan maar een bepaalde periode mogen laten staan om uit te zenden. Als dit klaar is dan halen ze de film en/of serie ook weer bij Movies&Series weg. 

Of het dan weer terug komt, daar ben je nooit zeker van. Maar je kan altijd hier even de naam noemen van de film en/of serie en dan kan de moderator het doorgeven aan de betreffende afdeling en wie weet komt het nog een keertje. Reken er alleen niet op, dan is de teleurstelling het minst groot :wink:

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7

Hoi @ArjanNielen 
Je kan hier gerust gelijk melden om welke film en/of serie het gaat. Of Ziggo deze dan terug zet, dat blijft altijd maar de vraag. Vaak is het zo dat ze een bedrag betalen voor de film en/of serie en deze dan maar een bepaalde periode mogen laten staan om uit te zenden. Als dit klaar is dan halen ze de film en/of serie ook weer bij Movies&Series weg. 

Of het dan weer terug komt, daar ben je nooit zeker van. Maar je kan altijd hier even de naam noemen van de film en/of serie en dan kan de moderator het doorgeven aan de betreffende afdeling en wie weet komt het nog een keertje. Reken er alleen niet op, dan is de teleurstelling het minst groot :wink:

Dat is inderdaad wel handig om de film te vermelden.

Het gaat om a star is born 

Reputatie 7

Bedankt, een medewerker zal het oppakken en misschien kunnen ze er nog iets mee. 

Goedemorgen @ArjanNielen,

Allereerst welkom op de Community! :hugging: Flink balen dat je de films ‘A Star is Born’ hebt gemist toen deze te huur was via On Demand. 

Het klopt dat deze inmiddels niet meer te huur is, maar ik ga je wens wel doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Wellicht dat de film in de toekomst opnieuw toegevoegd zal worden. 

Fingers Crossed! :fingers_crossed: