Vraag

Verder kijken serie verwijdert aflevering niet

• 28 december 2019
  • 4 reacties
  • 289 keer bekeken

Een gevolgde serie (Handmaids Tale) zorgt ervoor dat je automatisch aan het eind van een aflevering wordt doorgeleid naar het vervolg.

Nu ben ik bij aflevering 5 en het gekke is dat aflevering 2 blijft hangen in de lijst Verder Kijken. Ook als ik die verwijder via de app (maakt niet uit android of ios), hij plopt ogenblikkelijk weer terug in de lijst van Verder Kijken.
Niet weg te krijgen. Heel irritant, maar niet levensbedreigend.:smile:

4 Reacties

Ik kom hetzelfde verschijnsel tegen bij de serie Mr. Mercedes. Ik kijk via ziggogo.tv met firefox.

Nog gekker: ik zie deel 9 (waar ik verder ga kijken, dat klopt) nog iets anders en deel 2.

Ik denk, nog één poging en dus gooi ik deel 2 en dat andere weg. Vervolgens zie ik deel 2 weer terugkomen en is deel 9 weg!
Ziggo! Wat te doen!

Idsem met serie mr. Mercedes, nummer 7 blijft ‘hangen’. Kijk via mobiel, android 9 op Nokia 7 plus.

Verwijderen via PC helpt evenmin, plopt gewoon weer terug.

Geen oplossing tegen gekomen….

Idsem met serie mr. Mercedes, nummer 7 blijft ‘hangen’. Kijk via mobiel, android 9 op Nokia 7 plus.

Verwijderen via PC helpt evenmin, plopt gewoon weer terug.

Geen oplossing tegen gekomen….

Dat had ik ook al gemeld. Op de mediabox Next staat die aflevering niet in de lijst. Dus een issue van het ziggogo.tv programma 

Reageer