1
Vraag
2
Reageer en help mee
Flitskikker

Level 10
  • 486Posts
  • 17Oplossingen
  • 549Likes

Userscript: "Beschikbaar tot" bij films en series op Ziggo GO!

Je kent het wel: zit je net lekker in een serie en dan is hij opeens verwijderd.

In de oude catalogus kon je de verwijderdatum van series en films zien, maar op de nieuwe website niet meer. Op de vorige mediaboxen kon je de verwijderdatum zien, maar op de Next niet.

Ook het ‘Laatste kans’-topic is niet altijd even goed te vertrouwen, getuige bijvoorbeeld dit topic.

Omdat de verwijderdatums wel in de API staan, heb ik zelf maar een userscript gemaakt. Daarmee kun je op de website van Ziggo GO bij de films en series de verwijderdatum zien, en hoeveel dagen je nog hebt om te kijken!

 

Je kunt het userscript downloaden van Greasyfork:
https://greasyfork.org/en/scripts/392228-ziggo-go-beschikbaar-tot

Hiervoor heb je een userscriptmanager nodig. Op de website van Greasyfork staat uitgelegd wat userscripts zijn en hoe je ze kunt gebruiken:
https://greasyfork.org/nl

 

Veel plezier ermee, hopelijk heeft iemand er wat aan! 

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ha, dat is handig @Flitskikker  , dank voor je inzet.

paull

Level 6
  • 106Posts
  • 1Oplossingen
  • 85Likes

Beetje laat op dit feestje, maar alsnog dank aan @Flitskikker voor het bouwen van dit scriptje.
Het werkt zo te zien alleen in de browserinterface. Eigenlijk geef ik op mijn desktop de voorkeur aan de Windows app, maar als niemand bij ZIGGO zin heeft om die paar regels code van @Flitskikker in die app te knallen (want dat is toch al gauw tien of twaalf minuten werk) doen wij het checken van einddata voortaan maar in de ZIGGO GO browserinterface.
Nogmaals dank!

privateer

Level 9
  • 302Posts
  • 11Oplossingen
  • 65Likes

Hallo @Flitskikker 

 

Dankjewel voor dit script. Ik heb een vraag over de werking.

Het lijkt niet bij elke serie te werken. Hebben die series dan geen gegevens of is er nog iets anders aan de hand?

Ik gebruik Safari 14.0.1 op Big Sur.

War of the worlds werkte wel

Drain The Oceans werkte niet

Godfather of Harlem werkte niet

Ik gebruik op dit moment Userscripts omdat Tampermonkey betaald is in de App Store.

Flitskikker
Topicstarter
Level 10
  • 486Posts
  • 17Oplossingen
  • 549Likes

Hallo @privateer , ik heb het even getest en bij mij werkte hij wel bij de series die je noemt. Krijg je misschien in de console iets van een foutmelding? Ik heb helaas zelf geen Safari om het zelf te kunnen testen.

privateer

Level 9
  • 302Posts
  • 11Oplossingen
  • 65Likes

Hoi @Flitskikker 

Ik heb vandaag nog even gekeken en er is niks te zien waarom het niet goed werkt.

Zelf heb ik er vrede mee dat het in Firefox met Tampermonkey wel werkt.

Als ik de enige ben dan zou ik er geen tijd meer instoppen om dit te tekkelen tenzij je het een principekwestie vind. Dan wil ik ook wel helpen met testen natuurlijk.

Patrick99

Level 5
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Helaas werkt het script niet meer.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic