Beste @Eduardo500
Ik begrijp heel goed dat je in verwarring bent en dat je vragen hebt over Movies & Series XL. Echter, dit is een community waar klanten elkaar helpen met informatie. Daarom stoort het me een beetje dat je zegt dat je niet zit te wachten op antwoorden of nutteloze opmerkingen.
Dit is een community waar mensen elkaar helpen en dan is het gevolg van je bericht, een antwoord en/of een opmerking. Daar kan je niet omheen, zo werkt een community nu eenmaal. Al je het niet eens bent met de houding van Ziggo dan kan je het beste een klacht indienen via de website van Ziggo.
Het spijt me maar ik kan het niet laten om je toch antwoord te geven en hoop dat dit niet een nutteloze opmerking is. Movies & Serie XL staat volledig los van HUUR films. Naast Movies & Series XL, is het ook mogelijk om films te huren en daar moet je voor betalen. Dat is heel duidelijk in het menu te zien van je Mediabox en staat ook volledig los van elkaar in het menu onderverdeeld.
In Movies & Series XL zitten de volgende onderdelen:
- Honderden films en complete seizoenen van topseries (gratis)
- Exclusieve HBO-films en series
- Tientallen extra zenders
- Standaard inbegrepen bij Max-pakketten
Deze punten kan jij zien omdat je Movies & Series XL hebt genomen, maar kunnen mensen die dit niet hebben, niet zien. Huur films kan iedereen zien, elke klant die interactief kan kijken bij Ziggo. Dus de opmerking van de klantenservice is heel duidelijk en in het menu kan je ook heel duidelijk kiezen voor HUUR films, wat ook weer duidelijk staat aangegeven. Erg vervelend dat je het verwarrend vind, maar als je dit eenmaal goed is uitgelegd, dan zal je het ook begrijpen. Meer informatie over Movies & Series XLkan je vinden op deze pagina. En wil je nu meer informatie over het huren, kijk dan op deze pagina.
Wat betreft de pop-up, daar heb je wel gelijk in. Ik heb zelf de test gedaan en merk op dat ik deze informatie maar 1x hoef in te vullen en daarna niet meer. Heb je in je browser je koekjes wel goed staan? Slaat deze wel koekjes op, zodat Ziggo het niet hoeft te vergeten en niet elke keer hoeft te vragen? Dit kan daar wel mee te maken hebben en dan komt het elke keer terug. Ben het met je eens dat 1x vragen voldoende is en met een X afsluitbaar maken, zou handig zijn. Dus perfect dat je dit aangeeft, daar kunnen de Ziggo medewerkers wel wat mee en kunnen dit doorgeven aan de juiste afdeling en die kunnen kijken wat ze er mee doen.
Of deze info ook daadwerkelijk op tafel komt van een manager, geen idee. Maar ik weet wel dat Ziggo altijd alles serieus neemt en dit soort informatie wel oppakt en meeneemt naar de juiste afdeling en de juiste personen voor overleg. Daarom super dat je deze informatie met Ziggo, en alle klanten op de Community, hebt willen delen en er zal zeker iemand van Ziggo contact met je opnemen.
Hoe dan ook, ik wens je nog een heel fijn weekend en veel kijk plezier!