Beantwoord

True Detective S03E08 ontbreekt

  • 25 februari 2019
  • 12 Reacties
  • 656x Bekeken

Weet iemand waarom aflevering 8 van True Detective nog niet online staat?
icon

Best beantwoord door Kasper2 27 februari 2019, 07:51

Staat er nu wel op.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Welk seizoen van True detective.

Ik heb hier op mijn Media Box XL Seizoen 1, 2 en 3 compleet met 8 afleveringen per seizoen.

Misschien even je Media Box XL even van de stroom halen 5 minuten en dan daarna weer aanzetten en kijken of alles erop staat. Misschien helpt het.
Seizoen 3. Dus de nieuwste aflevering. Dan zal hij al wel op de Mediabox staan! Ik heb nog niet gekeken, want ik probeer via Ziggo Go app te kijken.
Reputatie 7
Badge +25
Was niet duidelijk welke dienst je gebruikte, Ziggo Go zie ik 3 Seizoenen staan en in Seizoen 3 aflevering 7.

Aflevering 8 ontbreekt nog inderdaad, je hebt best kans dat dit morgen online staat.
Ik vraag mij ook af waarom de aflevering nog niet online staat (Ziggo Go). Normaal gesproken zou hij al online moeten staan (is ook zo aangekondigd)...
Ja precies, normaal gesproken zou hij er op maandag op moeten staan.
Season finale van True Detective 3 staat nog steeds niet op Ziggo Go. Slordig. Zou er gister (maandag 25 feb.) op moeten staan. Ik kijk via chromecast want die mediabox is te traag. @Ziggo wat is er aan de hand? ETA zou fijn zijn als je klanten laat wachten.
Alle afleveringen van True Detective Seizoen 3 stonden altijd netjes op Maandag online in de Ziggo Go app, maar de laatste aflevering nu nog steeds niet. Zou Ziggo misschien even kunnen reageren wat hier de reden van is en wanneer de season finale online komt?
Ik had gister een chat gestart met medewerker (daniel) met de vraag waarom het er nog niet op stond.
Hij kon me wel vertellen dat in US HBO wel al uitgezonden was maar niet waarom het er nog niet op stond.
Hij verwachte vandaag wel, maar dat was volgens mij gissen wat hij deed.
Vooralsnog niets! ook nog geen bericht van Ziggo waarom wel of niet?
Ziggo waar blijft aflevering acht? Daarbij wil ik weten wat de reden is van deze vertraging. Jullie hulpdesk blijkt ook niet op de hoogte. De situatie is ontzettend vervelend.
Reactie van de helpdesk is dat zij de content nog niet hebben ontvangen van HBO. Zodra de content is ontvangen staat het direct online in Ziggo Go. Hoe lang we nog moeten wachten is onduidelijk. Gevraagd of er vanuit Ziggo naar de klanten toe een algemene reactie komt, maar dat was niet het geval. Best wel opmerkelijk, want het is toch in het kader van de klanttevredenheid het minste wat je als bedrijf kunt doen..?
Ja, zeer vervelend dit. Te meer daar mijn abonnement morgen afloopt. Niet echt een aanbeveling om toch een nieuw abonnement af te sluiten zo.
Staat er nu wel op.