Verwijderd account
Niet van toepassing

The Team aflevering 5 niet compleet

Aflevering 5 van de serie The Team stopt plotseling na 22 min. Kan dit eventueel worden hersteld? 35 minuten missen is toch wel erg veel.
Tip: is een spannende (Nordic) serie echt de moeite waard.


15 Reacties 15
Petjans

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde probleem ? vreemd is wel dat diezelfde aflevering in de Go app wel compleet is te zien.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi Mguzz en Petjans, op de Mediabox Next zie ik dat aflevering 5 er inmiddels weer opstaat. Heb je de aflevering al afgekeken?

En bedankt voor de tip voor een spannende serie. Die gaat op mijn kijklijst! Ook al moet ik The Bridge ook nog steeds kijken...:thinking:
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Marianne Ziggo Ik vraag me af of je mijn bericht wel goed hebt gelezen, afl 5 stond er altijd al op maar niet compleet, ik heb via de Go app verder gekeken dankzij de tip van Petjans
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Dan was ik niet helemaal duidelijk in mijn bericht. Ik bedoel te zeggen; ik zie dat de aflevering er weer volledig opstaat in plaats van de eerste 22 minuten. Mooi dat het wel via Ziggo GO kon! Voor deze keer is dat een handig alternatief.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Ok dan was ik ook niet helemaal duidelijk, bij mij staat afl 5 nog op 22 minuten
Misschien omdat er nu 'bekeken' achter staat
Petjans

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier idem. Ben dus echt benieuwd waar de wijsheid vandaan komt? Verder kijken gaat ook niet verder dan de 22 minuten die staan aangegeven. Wie het nu wel weet mag het zeggen ?Buiten dat niemand klaarblijkelijk kan verklaren hoe het kan dat dezelfde aflevering wél compleet in de app staat
Petjans

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En ter info Marianne Ziggo zojuist ter verificatie de Next gereset met als resultaat dat afl 5 nog steeds maar 22 min aangeeft zoals de opname in vorig bericht
Petjans

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu twee uur later nog steeds geen verandering Marianne Ziggo?!
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Petjans Dit is een community waar klanten elkaar helpen, geen helpdesk. De moderators zijn alleen tijdens kantooruren aanwezig, dus die zullen vandaag niets meer lezen of iets doen op de community.
Petjans

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wel handig als de moderators wel de juiste antwoorden geven en nee, had geen idee dat dit een dagcommunity was ?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Petjans wrote:
en nee, had geen idee dat dit een dagcommunity was ?

Moderators zijn ook mensen en kunnen dus net zoals jij en ik iets over het hoofd zien.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi Petjans, daar zijn we weer! Ik zie dat mijn collega dit via een testafdeling wel kon reproduceren op de Mediabox Next. Daarmee kon hij deze aflevering meteen doorzetten naar de juiste afdeling. Zij gaan ermee bezig!
Petjans

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben benieuwd wanneer het dan écht gaat gebeuren. Zojuist nog even een blik geworpen maar helaas ?
Petjans

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We zijn nu inmiddels 6 dagen verder en nog steeds geen resultaat. Dat kan wel teleurstellend genoemd worden (en dan druk ik me nog behoudend uit)
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Ik meld wel eens vaker foutjes maar blijkbaar heeft deze geen hoge prio, motiveert niet echt om nog eens wat te melden dus stop ik hier maar mee :sunglasses:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic