Vraag

The Leftovers HBO Seizoen 2 Aflevering 6 en 7 ontbreken bij mij

• 22 december 2018
  • 9 Reacties
  • 125x Bekeken

In de content van HBO is de serie "the leftovers" te vinden. Hierbij ontbreken afl. 6 en 7 van seizoen 2. Wie kan mij vertellen waarom en/of deze nog worden toegevoegd?

Alvast vriendelijk bedankt,

Groet Stijn .

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Ik zie ze in ziggogo.tv wel staan. Zijn ze intussen bij u ook weer beschikbaar? Meldt het anders even bij www.ziggo.nl/chat.

Hoi Jan, bedankt voor he bericht. Helaas zijn ze nog niet zichtbaar via ondemand. Ik ga het melden.
Reputatie 7
Hallo @Stanne, welkom op onze Community.

Je komt hier natuurlijk pas achter op het moment dat je net klaarzit voor die afleveringen, niet tof. Ik kan de afleveringen hier wel kijken op onze mediaboxen en op Ziggo GO. Hoe kijk jij naar On Demand, en heb je al contact met onze chat gehad?
Hoi Anne,

Wij kijken via On Demand idd. In de Go app zie ik ze ook staan. Ik geb melding gemaakt via de chat. Ze gaan erachteraan. Komt goed!

Bedankt voor je reactie!
Reputatie 7
Hi Stanne, vertel! Heb je deze kerst de missende afleveringen nog kunnen kijken? Ik hoop het wel!
Helaas, ze staan er nog niet op (gister althans).
Reputatie 7
Hoi Stanne, daar gaat iets mis in de communicatie ben ik bang. Ik ga checken waar de melding is blijven hangen. Mag ik ter bevestiging via een privébericht je postcode, huisnummer en klantnummer? Ik reken er op dat we er een week voor nodig hebben om alles goed te krijgen. Je kan ze ook via de app kijken, maar dat is niet zo leuk als groot beeld natuurlijk.
Yes! Ze zijn toegevoegd. Erg fijn en bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Fijn! 🙂 Graag gedaan. Geniet er van!