DeHeipaal

Level 1
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

The curse of oak island - S05E11 ontbreekt

Zit er nu net lekker in….ontbreekt er een aflevering. Kan dat hersteld worden?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Aah, check. De aflevering is er wel (en ook aan te klikken), maar afspelen gaat niet. Dat zal een foutje zijn inderdaad. Bedankt voor de melding, ik zet het intern meteen door zodat dit kan worden opgelost! 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Zeer frustrerend als er opeens een aflevering ontbreekt, @DeHeipaal ! Ik heb het hier net getest maar krijg op zowel Ziggo Go als de Mediabox de betreffende aflevering wel naar voren. Bij jou inmiddels ook? Zo niet; kun je vertellen waar je zoekt/kijkt?

DeHeipaal
Topicstarter
Level 1
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

In de ZiggoGo app op mijn iphone (ios 13.2), ZiggoGo in Chrome en Firefox op macOS zie ik nog steeds deze ene aflevering niet. Andere afleveringen is niks mee aan de hand. @Alex Ziggo hoe kan het dan bij jou wel werken?

Op mijn Mediabox Next werkt hij trouwens wel, maar zou hem graag via ZiggoGo kijken.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dat is inderdaad heel opvallend! Het kan nog een paar oorzaken hebben. Maar even voor de zekerheid; het gaat om aflevering 11 van seizoen 5: “Moving Targets”. Hij springt bij jou van 10 naar 12?

DeHeipaal
Topicstarter
Level 1
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Hij 'springt' na aflevering 10 gewoon naar 11, maar die zegt op ios  "Niet beschikbaar" en binnen de browsers "Helaas, de video kan op dit moment niet worden afgespeeld".

En inderdaad seizoen 5.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Aah, check. De aflevering is er wel (en ook aan te klikken), maar afspelen gaat niet. Dat zal een foutje zijn inderdaad. Bedankt voor de melding, ik zet het intern meteen door zodat dit kan worden opgelost! 

DeHeipaal
Topicstarter
Level 1
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

@Lycke Ziggo kun je ze dan meteen vragen om alle afleveringen te checken? Ook aflevering 13 werkt niet. Zelfde probleem.

Uitgelicht topic