Marie0909

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Serie (Mary Kills People) niet meer beschikbaar

Ik wilde het nieuwe seizoen van Mary Kills People kijken maar ik kan het sinds gisteren niet meer openen in de app of opzoeken op ZiggoTV. Er stond op de ziggo site dat het tot 2020 beschikbaar zou zijn, dus waarom kan ik het niet meer vinden?
23 Reacties 23
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik zie op deze website ook tot 05-06-2020: https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/catalogus/152222-mary-kills-people-seizoen-3

In de Ziggo Go app zie ik nu serie 1 2 3 en kan serie 3 afspelen.

Marie0909
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik heb hetzelfde probleem, hoe zou dat kunnen komen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Wat gebeurt er als je de app verwijderd en weer installeert?
Is het dan wel te vinden?

Ik heb de zoekfunctie gebruikt rechts bovenin de app met: Mary Kills People
Royco61

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Idem zelfde probleem. Niet via Ziggo Go maar ook via ziggogo.tv op mijn iMac. Heel fijn als je een serie volgt!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey all!

Oeh, dit klinkt als een spannende serie. Zojuist testte ik hier even, maar ik kan de serie wel gewoon vinden en afspelen. Werkt het bij jullie nu ook weer? 🙂
Royco61

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Nee, helaas niet. Gecontroleerd via Ziggo Go app.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Maar vind je heel de serie niet? Of wel, maar lukt het afspelen niet? Ik kan namelijk de serie vinden en afspelen, zowel op mijn ZiggoGO app (android) als op ZiggoGO via de browser.
Royco61

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik vind de serie in zijn geheel niet. Sinds maandag van de aardbodem verdwenen. Niet via de Ziggo Go app (iOS) als via browser (iMac/ Chrome)
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Op welke manier zoek je? Als ik het vindt, zou jij het ook moeten vinden.
Royco61

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bij Series, op Alfabet. Maar ook als ik via ZOEKEN zoek komt de serie niet naar voren.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Op televisie, via de app op de Samsung S6 of op de desktop met ziggogo.tv geen enkel probleem om de serie te vinden en af te spelen.

De store app op desktop vertoont bij opstart een draaiend rondje, maar er komt geen inlogscherm en de app sluit zich zelf.
Probleemoplosser in Windows 10 met geavanceerde opties helpt niet.
Royco61

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb de Ziggo Go app verwijderd en opnieuw gedownload maar geen verschil. Series is spoorloos.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Op wat voor apparaat heb je de app staan, Royco? En ben je ingelogd? Kan je de serie wel vinden wanneer je op een laptop/PC via www.ziggogo.tv inlogt?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Oh en lukt het om eens een schermafbeelding toe te voegen van wat je ziet als je "mary kills" intoets in de zoekoptie van de app? Doe ik dat ook even :-).
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Nog een kleine toevoeging; ik vind hem ook als ik ga naar "Movies en Series - Series - Exclusief bij Ziggo - Toon alles". Dan staat hij bij mij als 6e serie.
Royco61

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik kijk altijd via mijn iMac (Chrome) en via app op mijn iPhone 7. Geen resultaat.
Net op mijn zakelijke laptop via www.ziggogo.tv ingelogd maar geen Mary Kills People te vinden.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Net met de iphone van mijn collega getest; ook daar kan ik de serie gewoon vinden. Lukt het je screenshots toe te voegen van wat je ziet?
Royco61

Level 3
  • 19Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Een screenshot heeft geen zin. Ik zie heel veel series alleen Mary Kills People niet meer. En ik niet alleen, zie start van dit 'draadje' Marie0909.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Handmatig zoeken levert soms wisselende vindplekken op.
Een gesproken zoekopdracht "Mary kills people" vindt probleemloos de serie.

Uitgelicht topic