1
Vraag
2
Reacties
breevanvliet

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Scandal niet meer te zien

Graag wil seizoen 5 uit kijken en daarna ook seizoen 6 en 7 zien. Waar o waar is mijn favorieten serie gebleven? De hele zondag gezocht tussen de series, echt de pest in gehad.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi breevanvliet, welkom hier!

Logisch dat je baalt wanneer een favoriete serie ineens niet meer te zien is. Dit doen we uiteraard niet om klanten te pesten. Dit heeft te maken met rechten die we krijgen/kopen voor een bepaalde tijd. Wanneer het contract is verlopen zijn de series niet meer te zien en wordt er mogelijk weer onderhandeld over nieuwe uitzendrechten. Er is dus een kans dat je favoriete serie weer terugkomt, maar op dit moment heb ik hier geen verdere informatie over.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Na heeeeel even zoeken op dit forum vond ik dit bericht.

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/scandal-20762

Best beantwoord door Sander Ziggo 1 februari 2018, 16:56
Helaas heb ik slecht nieuws voor de fans van Scandal:disappointed_relieved: De serie was een half jaar beschikbaar van 1 augustus 2017 tot en met 31 januari 2018. Of de serie in de toekomst terugkeert, en zo ja wanneer, kan ik jammer genoeg niet beantwoorden.

Mocht je je in de toekomst afvragen tot wanneer een bepaalde serie beschikbaar blijft en dit niet in de aanvullende info staat, mag je op de Community altijd je vraag stellen. Dan zoeken we het graag voor je uit om deze teleurstelling te voorkomen.

Edit februari 2019: Scandal is terug! Seizoen 1 t/m 7 zijn tot 3 augustus 2019 On Demand te bekijken.
Bekijk origineel


https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/scandal-verdwenen-43642#post440996
breevanvliet
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Na de teleurstelling van gisteren en het daarop nietszeggende antwoord moet mij het volgende nog even van het hart. Wanneer ik in mijn werk plotseling zonder daarvoor vooraf een reden te hebben gegeven, zaken zou verwijderen uit mijn archief, dan zou ik daarover worden onder houden en waarschijnlijk worden ontslagen. Bij Ziggo ligt dit blijkbaar anders.

Ziggo go, het parade paardje, kan je series etc. laten zien op de tijd, dat jij daar tijd voor hebt en zin in hebt. Plotseling wordt er een serie (Scandal) zonder vooraf aangegeven kennisgeving uit het assortiment verwijderd. Weliswaar nog even terug gezet, maar daarna wederom verwijderd en een ieder moet maar zien.

Een lange series kijken zit er dus niet meer in. Ik kan ook geen enkele reden verzinnen waarom de serie is verwijderd, gezien het aantal kijkers, die nu ook hebben gereageerd en dus ook diep teleurgesteld achter zijn gebleven. Ik zou het dus zeer op prijs stellen wanneer Ziggo zich er sterk voor zou maken de serie Scandal wederom toe zou voegen aan de lijst van series. Laat zien, dat de abonnees er werkelijk toe doen. Met vriendelijke groet, Breevliet
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
breevanvliet zou fijn zijn als je bericht van Steefb ook even zou lezen, die geeft een heel mooi antwoordt op je vraag en legt het keurig uit. Dan zou je er toch van uit gaan dit wordt opgepakt.

Ziggo geeft in dit topic Laatste kans series Ziggo On Demand. Geen tijd te verliezen!
Ruim van te voren aan wanneer Series verdwijnen. Dit komt niet omdat Ziggo dat wil, maar omdat Rechten van Series verlopen.
Noeshie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, Ik zat met een lichte verslaving Scandal te kijken op Ziggo en opeens is die van Ziggo afgehaald (sinds 4 augustus jl.). Wat is hier de reden van? Hoor het graag!
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
https://community.ziggo.nl/search?q=Scandal

https://community.ziggo.nl/zenderaanbod-tv-pakketten-256/scandal-verdwenen-43642

17 uur geleden 6 augustus 2019
Hallo iedereen! Aan al het goede komt een einde. Zo ook aan deze serie. De meeste series die wij inkopen hebben een vaste einddatum. We willen graag een wisselend aanbod kunnen aanbieden. Dat kan alleen als het ook echt wisselt. De serie is helaas echt verdwenen. Sorry voor de mensen die er midden in zaten! In dit topic lees je welke series binnenkort aflopen. Ik zie dat Scandal daarbij door het net is geglipt.
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
citaat: Ik zie dat Scandal daarbij door het net is geglipt schreef Anne B Ziggo

Is het dan niet coulant om de serie Scandal nog voor de rest van deze maand beschikbaar te stellen op Movies & Series XL?

edit: Ik meen me stellig te herinneren dat wanneer in je in het verleden via On Demand een serie of film had opgeroepen netjes in beeld kwam bij Info tot wanneer deze content beschikbaar was.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi breevanvliet, welkom hier!

Logisch dat je baalt wanneer een favoriete serie ineens niet meer te zien is. Dit doen we uiteraard niet om klanten te pesten. Dit heeft te maken met rechten die we krijgen/kopen voor een bepaalde tijd. Wanneer het contract is verlopen zijn de series niet meer te zien en wordt er mogelijk weer onderhandeld over nieuwe uitzendrechten. Er is dus een kans dat je favoriete serie weer terugkomt, maar op dit moment heb ik hier geen verdere informatie over.
breevanvliet
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Michael, dank je wel voor je duidelijke antwoord. Ik hou het in de gaten en hoop, dat er in de toekomst weer een mogelijkheid bestaat de serie scandal uit te kijken. Betty
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
Michael Ziggo

Je uitleg aan de TS is heel plausibel.
Wel triest dat volgens info van je collega Anne H de fatale datum van Scandal 'door het net is geglipt'. Dat is bij KPN vorig jaar ook gebeurd bij een andere serie (weet niet meer welke) en die is toen uit coulance weer beschikbaar gesteld. Maar misschien speelden daar geen contractuele verplichtingen.

Resteert nog wel de door mij opgeworpen constatering dat in het verleden in mijn stellige overtuiging in Movies & Series bij Info altijd de einddatum van de beschikbaarheid stond vermeld van een serie of een film. Het zou qua service prima helpen voor de volgers van een serie wanneer die info weer direct zichtbaar is in het menu als de betreffende serie via On Demand is opgeroepen.
Louise388

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zeeburgia wrote:
Michael Ziggo

Het zou qua service prima helpen voor de volgers van een serie wanneer die info weer direct zichtbaar is in het menu als de betreffende serie via On Demand is opgeroepen.



Inderdaad! Je gaat niet eerst op een forum of een website kijken tot wanneer een serie beschikbaar is. Het zou gewoon meteen met een waarschuwing in beeld moeten komen. Ik had in dat geval niet aan deze serie begonnen want nu zit ik met de teleurstelling dat ik opeens midden in een seizoen niet meer verder kan kijken.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Ik zet jullie wensen intern door zodat dit weer onder de aandacht komt 🙂
chata

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hay Michael van Ziggo

ook ik baal enorm dat ik midden in Scandal zit en het ineens weg is.
Hij is nergens meer te zien, niet bij Ziggo maar ook niet op netflix en videoland.
Ik hoop dat jullie het terug kunnen halen want wil graag de 3 laatste seizoenen nog zien.
aub doe je best voor ons vaste trouwe klanten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic