Nelke

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Waarom staat op Ziggo movies en series bij Scandal seizoen 1 tot en met 5 en daarna 7. Waar is seizoen 6?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Nelke, welkom op onze Community!

Scandal is weer terug in ons On Demand aanbod - ook seizoen 6 - maar er waren problemen met geleverde afleveringen.

De ondertiteling van seizoen 6 was niet goed en daardoor hebben we die nog niet online kunnen zetten. Inmiddels is aflevering 1 klaar en die staat online, de overige afleveringen komen ook z.s.m. beschikbaar.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Goede tip, en waarschijnlijk is seizoen 6 over het hoofd gezien.

Moderator zal dit topic oppaken en het doorgeven aan Ziggo intern.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Nelke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ergens anders op de Community lees ik dit verhaal:
Helaas heb ik slecht nieuws voor de fans van Scandal:disappointed_relieved: De serie was een half jaar beschikbaar van 1 augustus 2017 tot en met 31 januari 2018. Of de serie in de toekomst terugkeert, en zo ja wanneer, kan ik jammer genoeg niet beantwoorden.

Mocht je je in de toekomst afvragen tot wanneer een bepaalde serie beschikbaar blijft en dit niet in de aanvullende info staat, mag je op de Community altijd je vraag stellen. Dan zoeken we het graag voor je uit om deze teleurstelling te voorkomen.

Hopende dat ik hiermee een antwoord heb kunnen geven. Natuurlijk niet leuk, maar meer is daar ook niet over te vinden.


** zo te zien zijn xGarfieldx-Dave en ik tegelijk berichten aan het helpen. Daarom dat je deze nu dubbel ziet en hoop dat mijn bericht iets uitgebreider is, daarom laat ik hem ook staan. **
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Nelke, welkom op onze Community!

Scandal is weer terug in ons On Demand aanbod - ook seizoen 6 - maar er waren problemen met geleverde afleveringen.

De ondertiteling van seizoen 6 was niet goed en daardoor hebben we die nog niet online kunnen zetten. Inmiddels is aflevering 1 klaar en die staat online, de overige afleveringen komen ook z.s.m. beschikbaar.
Cdwarkasing

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wanneer wordt seizoen 6 van scandal toegevoegd? Seizoen 5 en 7 staan er al wel op namelijk
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Als ik het goed heb begrepen komt Seizoen 6 er vandaag weer op.Er is iets mis gegaan met dit seizoen.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, Cdwarkasing.

Ik heb je topic even verplaatst naar dit topic, aangezien het over dezelfde serie gaat. Zoals je hierboven kan lezen ging het niet helemaal goed. De overige afleveringen komen dus zo snel mogelijk beschikbaar.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Dank je Michael Ziggo ik kon topic niet zo snel vinden. :thumbsup_tone2:
Cdwarkasing

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Michael Ziggo wrote:
Welkom op de Community, Cdwarkasing.

Ik heb je topic even verplaatst naar dit topic, aangezien het over dezelfde serie gaat. Zoals je hierboven kan lezen ging het niet helemaal goed. De overige afleveringen komen dus zo snel mogelijk beschikbaar.


Thanx;) Ook ik kon de topic niet vinden??

Uitgelicht topic