Beantwoord

Revenge serie niet meer beschikbaar

• 2 oktober 2019
  • 6 Reacties
  • 450x Bekeken

Hoezo was deze serie maar een bepaalde tijd beschikbaar? Ik was gisteren net begonnen aan seizoen 3. Zie ik nu dat hij vanaf vandaag niet meer beschikbaar is. Lekker dan! Hoezo?
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 2 oktober 2019, 09:18

Mocht je aan een serie beginnen via Movies & Series, raadpleeg dan altijd de catalogus. Alle seizoenen van Revenge waren van 01-04 t/m 30-09 beschikbaar.
Bekijk origineel

6 Reacties

Net bezig met seizoen 3!! Komen ze nog terug??
Reputatie 6
Badge +19
Mocht je aan een serie beginnen via Movies & Series, raadpleeg dan altijd de catalogus. Alle seizoenen van Revenge waren van 01-04 t/m 30-09 beschikbaar.
Nog mogelijk om hem elders bij jullie af te kijken?
Alexhelpt, dat zag ik nu ook, te laat dus. Maar daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag hoezo de serie maar zo kort beschikbaar is. Moet ik me nu echt op Videoland gaan abonneren om hem af te zien? Jammer dit......
Bij videoland kun je de serie ook niet meer kijken!! Echt super balen, want ook ik vond het een leuke serie. Ziggo kunnen jullie deze serie niet nog heel even activeren voor ons fans van Revenge?? Please!!!
Voor het eerst een serie aan het kijken op ziggo demand, ben halvedwege seizien 3. Wist ook niet dat ze er maar tijdelijk op staan.
Ik begin niet weer aan een serie op ziggo

Reageer