HPDeskjet

Level 6
  • 95Posts
  • 0Oplossingen
  • 41Likes

Parasite (On Demand)

@Anne B Ziggo De trailer voor de film ‘Parasite’ bevat geen ondertitels.  Aangezien dat de gesproken taal Koreaans is, vind ik dit nogal amateuristisch van Ziggo.  Hoe kan ik de overweging maken of ik naar deze film wil kijken wanneer de trailer hlelemaal geen ondertitels bevat?

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @HPDeskjet . 

Ik heb meteen even gekeken, maar zie hier wel ondertiteling bij de trailer. Via welke mediabox kijk je? 

 

En persoonlijke toevoeging; dit is absoluut de beste film die ik de afgelopen jaren gezien heb. Een gigantische aanrader! Het heeft alles. Humor, spanning, actie, drama. Het zet je aan het denken en hield mij echt de volledige film geboeid :-). 

HPDeskjet
Topicstarter
Level 6
  • 95Posts
  • 0Oplossingen
  • 41Likes

@Lycke Ziggo Ik heb een 4K Next doos.  Net even gecheckt, nog geen ondertitels op het scherm te zien.  D.m.v. de info knop heb ik de NL ondertitels aangezet maar op de trailer werken ze niet.  Mijn Next doos instellingen:

 

Profiles > Menu language, English > Audio Language, Original > Subtitle options, Off > Audio Description, Off

 

Hier ben ik het volledig met je eens, “ dit is absoluut de beste film die ik de afgelopen jaren gezien heb. Een gigantische aanrader! “

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik heb de ondertiteling instelling in het menu op “ondertiteling aan” staan. (En het menu Nederlands, maar dat lijkt me niet terzake doen).  Wil je kijken of het wel werkt als je dit aanpast? 

HPDeskjet
Topicstarter
Level 6
  • 95Posts
  • 0Oplossingen
  • 41Likes

@Lycke Ziggo Als ik naar Profiel > Subtitle Options ga en de optie op ‘Aan’ instel, krijg ik de ondertirels te zien.  Wanneer deze optie op ‘Off’ staat, is het niet mogelijk de NL ondertitels handmatig via de film info pagina > Language options voor de trailer aan te zetten. Vreemd, gezien de optie op het ‘Language Options’ pop up scherm wordt aangegeven.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Dat is inderdaad een gekke. Bedankt voor het testen! Ik ga het intern doorzetten :-). 

Uitgelicht topic