Outlander seizoen 3 komt naar Ziggo

Reputatie 2
Badge
Vanaf 1 maart volgens https://delagarde.nl/outlander-s03-komt-begin-maart-naar-ziggo/

Ik wilde hem niet onthouden.

10 Reacties

Nog niks gezien. ☹️☹️☹️
Reputatie 7
Badge +11
In de Ziggo Go app op Outlander gezocht en daar staat serie 3 - 13 afleveringen, begint met: The Battle Joined.

Op de Mediabox XL menu > On Demand > zoeken Outlander > Serie 3

@Pebbles family Hoe kijk je TV met een CI+ met smartcard of een mediabox?
Ja, gevonden!!! Man, je maakt mijn dag!!! 😍
Jammer dat Ziggo begint bij seizoen 3 en 1 en 2 niet beschikbaar stelt
Ik heb maar 2 afleveringen van seizoen 3 in mijn box beschikbaar, zowel op EOS als op de Mediabox als in de app. Volgens mij mist er wat.
Reputatie 7
Badge +11
@cboxhoorn Ik zie 13 afleveringen.

Misschien helpt deze stap met de box aan: Mijn Ziggo -> Producten -> Naar beneden scrollen tot je box -> Zenders en pincode herstellen -> Opnieuw ophalen
waneer komt Outlander seizoen 4 bij ziggo?

vind het een goede serie
Reputatie 7
agneetje schreef:

vind het een goede serie

Hey @agneetje. Zo te lezen is dit echt een leuke serie. Ik zet hem op mijn kijk-lijstje!
Ik zie dat seizoen 4 pas in november 2018 uitkomt. Ik hoop natuurlijk dat het dan ook bij ons zo snel mogelijk te zien is!
Lycke Ziggo schreef:

agneetje schreef:

vind het een goede serie

Hey @agneetje. Zo te lezen is dit echt een leuke serie. Ik zet hem op mijn kijk-lijstje!
Ik zie dat seizoen 4 pas in november 2018 uitkomt. Ik hoop natuurlijk dat het dan ook bij ons zo snel mogelijk te zien is!

'Goede' serie is wat mij betreft een zwaar understatement 🙂. Ben al sinds 2017 verslaafd, heb alle boeken gekocht (9), waarvan inmiddels 5 gelezen, en wil nu maar 1 ding weten: gaat Ziggo seizoen 4 kopen (komt in november uit bij de Amerikaanse zender Starz)?
Reputatie 7
Dan ben je wel echt een mega fan, @Scandal fan !

Ik durf nog niet helemaal te zeggen wat er in november gaat gebeuren (m'n glazen bol is wat wazig), maar wanneer het bekend is hou ik jullie hier natuurlijk op de hoogte!

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics