Ilanit

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oscars 2020

Zullen de Oscars van 2020, op 10 Februari, ook te bekijken zijn via Ziggo, en zo ja, via welk kanaal?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

https://www.totaaltv.nl/nieuws/fox-zendt-oscaruitreiking-live-uit/

Omdat de zendergroep FOX inmiddels eigendom van Disney is, wordt in Nederland de Oscaruitreiking live op digitaal basiskanaal FOX uitgezonden. FOX kan met het goedkoopste tv-abonnement onder meer bij Ziggo, KPN, Canal Digitaal en T-Mobile bekeken worden. De 92-ste Oscaruitreiking vindt in de nacht van 9 op 10 februari plaats. FOX zendt naast de uitreiking van de filmprijzen ook de zogenaamde Red Carpet Show live uit.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Verwijderd account
Niet van toepassing

Je kan ook even googelen maar ik ben de beroerdste niet:

 

In Nederland worden de Oscar uitreikingen live op televisie uitgezonden door Net5 tussen 2.30 en 6.00 uur 's nachts. Op Net5 worden tevens op maandag herhalingen uitgezonden. Online zijn er ook meerdere websites waar je de uitreiking live kunt zien. Een goede livestream zal te volgen zijn via Veronica Superguide (website en app). 

 

bron

https://www.festipedia.nl/oscars

 

*Aangepast door moderator. Gaat over 2019, dus is hierop niet van toepassing*

 

Ilanit
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontzettend bedankt voor de moeite. Gelukkig was ik zelf ook al zover gekomen, en vond een aantal tegenstrijdige berichten. Je kan ook even googelen maar ik ben de beroerdste niet: 

 

Net5 zendt in februari de uitreiking van de Oscars niet uit. Dat heeft een woordvoerder van de zender maandag bekendgemaakt. 

 

bron

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4976706/oscars-dit-jaar-niet-op-nederlandse-tel...

 

PJM v.d. Vooren

Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes

Ook ik heb begrepen dat Net5 de Oscar-uitreiking dit jaar niet uitzendt. Waarschijnlijk is de uitreiking wel te volgen via de BBC, net als de vorige jaren.

Piet.

Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes

Zoals eerder gezegd, NET5 zal het dit jaar niet uitzenden, ook BBC zal het niet uitzenden omdat de oscar rechten in de UK bij SKY liggen.

Dus de vraag is of wij het op een legale manier uberhaubt kunnen zien?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey all. 

 

Goeie vraag, eigenlijk. Eerlijk gezegd heb ik persoonlijk geen idee. Wij gaan natuurlijk ook niet over wát er uitgezonden wordt, maar geven puur kanalen door. Ik ga nog wel even op onderzoek uit voor jullie 🙂 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Het lijkt er op dat het inderdaad helemaal niet in Nederland te volgen is, op de reguliere zenders :-(. Jammer voor de liefhebbers.

Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Lycke Ziggo wrote:

Het lijkt er op dat het inderdaad helemaal niet in Nederland te volgen is, op de reguliere zenders :-(. Jammer voor de liefhebbers.



En voor jullie is er geen mogelijkheid om doorgifte te creeren? oa. Pro 7 zendt het uit.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Jammer genoeg is deze er niet @Weisselberger . Dit heeft met uitzendrechten te maken. Wij hebben deze niet (niemand dus in Nederland). Hierdoor mogen wij het niet uitzenden, helaas. 

Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Marije Ziggo wrote:

Jammer genoeg is deze er niet @Weisselberger . Dit heeft met uitzendrechten te maken. Wij hebben deze niet (niemand dus in Nederland). Hierdoor mogen wij het niet uitzenden, helaas. 

Dan maar via vpn een stream pakken.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

https://www.totaaltv.nl/nieuws/fox-zendt-oscaruitreiking-live-uit/

Omdat de zendergroep FOX inmiddels eigendom van Disney is, wordt in Nederland de Oscaruitreiking live op digitaal basiskanaal FOX uitgezonden. FOX kan met het goedkoopste tv-abonnement onder meer bij Ziggo, KPN, Canal Digitaal en T-Mobile bekeken worden. De 92-ste Oscaruitreiking vindt in de nacht van 9 op 10 februari plaats. FOX zendt naast de uitreiking van de filmprijzen ook de zogenaamde Red Carpet Show live uit.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dat is goed nieuws, bedankt voor het delen @Steefb! Veel kijkplezier voor de liefhebbers!

Uitgelicht topic