1
Vraag
2
Reacties
Kronkeltje

Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Ondertiteling ontbreekt bij HBO Camping aflevering 8

Ondertitel ontbreekt bij HBO Camping afl. 8 in het begin. Daardoor loop de ondertitel later niet gelijk. Helaas want dit is tevens de laatste aflevering en zo mis je de clue.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kronkeltje
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Beste Anne, geweldig hoe jullie je inspannen en de kijkers serieus nemen. Dat is echt tof. Ik wacht gewoon nog even af in de hoop dat er snel een andere aflevering online staat en anders is het jammer, maar jullie hebben je best gedaan en meer kan je niet doen! Ik wens alle Ziggo medewerkers een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar met dank en groet:evergreen_tree:

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Kronkeltje wrote:
Ondertitel ontbreekt bij HBO Camping afl. 8 in het begin. Daardoor loop de ondertitel later niet gelijk. Helaas want dit is tevens de laatste aflevering en zo mis je de clue.
Ik zie het ook wanneer ik test via Ziggo GO! De ondertiteling begint pas op 1 minuut 25. Om het nog een beetje te volgen moet je de ondertiteling uitzetten. Dit heb ik aan de beheerders van On Demand doorgegeven. Heb jij ook via Ziggo GO gekeken of gewoon via de mediabox?
Kronkeltje
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Beste Anne, wat fijn dat je met me mee denkt! Ik kijk via de UPC mediabox, on demand. Groet uit Arnhem
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
De beheerders geven aan dat het niet lukt om de ondertiteling aan te passen. Wij moeten de gehele aflevering met nieuwe ondertiteling opnieuw krijgen van onze leveranciers. Tot die tijd staat het helaas verkeerd.

Bedankt voor je melding 🙂
Kronkeltje
Topicstarter
Level 3
  • 20Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Beste Anne, geweldig hoe jullie je inspannen en de kijkers serieus nemen. Dat is echt tof. Ik wacht gewoon nog even af in de hoop dat er snel een andere aflevering online staat en anders is het jammer, maar jullie hebben je best gedaan en meer kan je niet doen! Ik wens alle Ziggo medewerkers een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar met dank en groet:evergreen_tree:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic