Beantwoord

Ondertiteling niet bij Game of Thrones?

• 15 april 2019
  • 17 reacties
  • 25550 keer bekeken

Vanmorgen heb ik de eerste aflevering gezien van het laatste seizoen van GoT maar er zat geen ondertiteling bij, hoe kan dat ? Bij de andere afleveringen ervoor zit dit wél en als je kijkt op mobiel/tablet zit dit óók.
icon

Best beantwoord door Dr Dre 15 april 2019, 22:59

Ik had hetzelfde, bij de instellingen in het menu kun je de ondertiteling aanzetten.

Volg deze handleiding: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/ondertiteling-instellen/
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

17 Reacties

Reputatie 7
Goed dat je dit vermeld. 😊

Behalve Mobiel en Tablet, welke media box of CI+ module gebruik je.
Ik gebruik de extra Mediabox CL
Reputatie 7
Even zelf gekeken, ik heb wel ondertiteling via me Media Box.
Reputatie 7
Ik gebruik de extra Mediabox CL
De Extra Media Box XL, misschien even van de stroom halen 30 seconde en dan weer opnieuw opstarten.

En probeer dan eens Game of Thrones opnieuw.
Ok...ik zal het zo proberen, bedankt voor de hulp !
Ik heb hetzelfde probleem en de stroom eraf halen heeft niet gewerkt. Nog meer ideeen?
Ik heb het zelfde probleem geen ondertiteling 😑 en stroom er af halen werkt niet.
Hier werkt het ook niet! Heeft iemand al een oplossing?
Start de film, klik ok. je komt bij beeld en geluid, klik ok. Daar staat Nederlandse ondertiteling. Klaar.
Bij ons heeft het gewerkt. Met dank aan mijn dochter!
Goed bezig Ziggo, lekker blijven falen.

mediabox xl en geen ondertiteling, daar heb je dan een abbo voor afgesloten
Heb dit geprobeerd Tette, maar bij mij gaat ie gewoon op pauze als ik op OK druk. En nog steeds geen ondertiteling.
Hier ook geen ondertiteling 😞
Ik had hetzelfde, bij de instellingen in het menu kun je de ondertiteling aanzetten.

Volg deze handleiding: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/ondertiteling-instellen/
Kijk opZiggoforum.nl
Daar staat de oplossing.
Bedankt jongens heb hem inmiddels kunnen kijken
Reputatie 7
Kijk opZiggoforum.nl
Daar staat de oplossing.

Ziggo Gebruikers Forum staat los van deze Community.
Badge +3
Gelukkig dat het zonder ondertiteling kon! 😊
Ik zal straks even proberen of het wel werkt.
[even later]
Geprobeerd, op OK drukken en dan naar audio/video en dan naar ondertiteling, werkt goed (op de Mediabox XL, voormalig Horizon)