1
Vraag
2
Reageer en help mee
JuliaP

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Onderbroken video

Ik ondervind problemen bij het kijken van Dancing With The Stars. Bij de eerste aflevering kreeg ik de melding "deze video kan op dit moment niet worden afgespeeld" een ruim uur in. Vanwege de niet-doorspoelregeling die blijkbaar op deze serie zit werd ik weer naar het begin gestuurd. Een paar dagen later probeerde ik het weer om te kijken of het probleem was opgelost, helaas, precies op hetzelfde moment stopte de video weer.
Nu probeerde ik net aflevering 2 te volgen. Nog geen 10 minuten in en de video gaat haperen en geeft weer dezelfde melding. Tweede poging, weer. Het lijkt me dus niet dat het alleen maar een tegenvallertje was dat aflevering 1 het niet doet, en het feit dat het telkens op hetzelfde moment gebeurt lijkt me ook niet dat het een toevalligheid was dat de video stopt. Kan dit probleem opgelost worden?
6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Op welk apparaat kijk je hier naar?
Als het op een computer is, met een browser of met de Ziggo Go app?
JuliaP
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Op een computer, via de browser.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
JuliaP Goed dat je hier de situatie beschrijft! Graag wil ik hier checken of de situatie reproduceerbaar is. Daarmee lossen we het probleem niet direct op maar kan ik het wel intern aandragen. Daarvoor heb ik wel info van je nodig.

Welke uitzending kijk je terug: Zender, datum en starttijd
Na hoeveel speeltijd krijg je de melding:
App, of browser, zo ja welke browser:

Alvast bedankt voor je input!
JuliaP
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sander Ziggo
Aflevering 1: 7 september, 20:00, RTL4, Melding: tussen een uur en anderhalf uur, vlak na de show van Barry en Janneke. De aflevering is ondertussen al niet meer beschikbaar helaas... dus kan de exacte tijd niet meer checken.
Aflevering 2: 14 september, 20:00, RTL4, Melding: 6:12, dan hapert het beeld en geluid 3x voordat hij definitief de melding geeft.

Beiden gekeken op mijn PC, via de browser ziggogo.tv met Google Chrome. Heb andere shows al zonder problemen kunnen kijken.

Sander Ziggo wrote:
Graag wil ik hier checken of de situatie reproduceerbaar is. Daarmee lossen we het probleem niet direct op maar kan ik het wel intern aandragen. Daarvoor heb ik wel info van je nodig.

Als het mogelijk blijkt om het wel in de komende dagen het probleem op te lossen zou dat erg prettig zijn, de tweede aflevering staat beschikbaar tot 21 september en ik zou het echt wel heel jammer vinden om deze ook te moeten missen.

mvg
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Bedankt voor je extra gegeven info! Ik heb hier getest en doorgegeven. Het probleem is al in onderzoek. Helaas heb ik geen oplossing, wel een alternatief. In Google Chrome liep de uitzending exact vast om 6:12 zoals je al aangaf. Via de browser Edge loopt de uitzending gelukkig wel verder vanaf dit tijdstip. Hopelijk is dit tijdelijk een optie voor jou.
JuliaP
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sander Ziggo Voor nu is het alternatief prima, dank je wel voor het uittesten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic