Beantwoord

On Demand

• 9 december 2018
  • 8 Reacties
  • 365x Bekeken

Waarom haperd on demand met afspelen
icon

Best beantwoord door Ronihd 9 december 2018, 10:39

Beetje weinig info om hier echt een goed antwoord op te kunnen geven.

Het enige wat ik even snel kan bedenken is dat als je kijkt via een TV / Decoder die hier internet voor nodig heeft , kan het zo zijn dat je verbinding te traag is.

Niet de Ziggo verbinding maar als je bijvoorbeeld via WIFI ( dongel in decoder ? ) kijkt hier een probleem in kan zitten qwa afstand en je binnenhuis bijvoorbeeld te ver weg zit van je modem +_ 10 meter is al redelijk ver te noemen.

Maar bovenstaande is een aanname daar je te weinig info geeft 😉

TV ?
Decoder?
WIFI ?
Bekabeld ?
Via Coax ?
Bekijk origineel

8 Reacties

Dat zou inderdaad kunnen, het is een huis van 1970. We gaan de kabel proberen. Dank je wel voor de tip.
Reputatie 7
Badge +14

Beetje weinig info om hier echt een goed antwoord op te kunnen geven.

Het enige wat ik even snel kan bedenken is dat als je kijkt via een TV / Decoder die hier internet voor nodig heeft , kan het zo zijn dat je verbinding te traag is.

Niet de Ziggo verbinding maar als je bijvoorbeeld via WIFI ( dongel in decoder ? ) kijkt hier een probleem in kan zitten qwa afstand en je binnenhuis bijvoorbeeld te ver weg zit van je modem +_ 10 meter is al redelijk ver te noemen.

Maar bovenstaande is een aanname daar je te weinig info geeft 😉

TV ?
Decoder?
WIFI ?
Bekabeld ?
Via Coax ?
Reputatie 7
Hallo Erwin jansen, welkom op onze Community.

We wachten een beetje op jouw antwoorden 😉
Ik heb dezelfde problemen en de afstand tussen mijn tv en de router is minder dan 2 meter.

Wij maken gebruik van een c+module in de tv. LG.
En dan de connectie via WiFi en kabel.

Erg vervelend. Want we zijn pas overgestapt naar movies en series L. Ik wilde nog bekijken of er toch de XL wilde, maar op deze manier zet ik de kids wel weer aan. Erg jammer.

Ook zou het een mooie service zijn als klanten die zowel Ziggo als Vodafone hebben en niet gebruik willen maken van de 3 extra opties maar van de normale keuze, iets van korting zouden krijgen op die extra pakketten. Bijvoorbeeld 5 euro korting op de XL.
Reputatie 7
Badge +26
Ik heb dezelfde problemen en de afstand tussen mijn tv en de router is minder dan 2 meter.

Sluit dan een netwerkkabel aan, is altijd beter. Eventueel om te testen.

Sluit dan een kabel aan, is altijd beter. Eventueel om te testen.

Dat zou een goede optie zijn, maar dan moet hij de gehele kelder door, want hemelsbreed 2 meter maar niet qua aansluitingen 😉
Reputatie 7

Sluit dan een kabel aan, is altijd beter. Eventueel om te testen.

Dat zou een goede optie zijn, maar dan moet hij de gehele kelder door, want hemelsbreed 2 meter maar niet qua aansluitingen 😉

Bedraad aangesloten ga je op er termijn het meeste plezier uit halen. Gelukkig kan UTP kabel heel lang zijn! Kun je ook tijdelijk testen met een UTP kabel over de vloer en de deur een stukje open?
Reputatie 7
Badge +26
Zit er gewapend beton tussen je router en de TV? Dat kan je wifi zwaar verstoren (kooi van Faraday effect)

Reageer