Beantwoord

Nieuwe GoT afleveringen meteen online beschikbaar?

• 7 april 2019
  • 4 reacties
  • 2482 keer bekeken

Hallo allemaal!

Ik twijfel om een extra pakket bij Ziggo af te sluiten om ook Game of Thrones te kunnen kijken. Het is mij echter nog niet helemaal duidelijk wanneer de nieuwe afleveringen van GoT precies te bekijken zijn.
Zijn de nieuwe GoT afleveringen meteen online te bekijken? Ik heb eerder HBO gehad en On Demand kon ik niet meteen de nieuwe afleveringen van GoT bekijken maar via de website van HBO kon dat toen wel, vandaar de vraag 🙂.

Vriendelijke groeten,
Maartje
icon

Best beantwoord door Michael Ziggo 8 april 2019, 15:00

Hoi @maartj_eeee, welkom op de Community!

Je bent niet de enige die ontzettend veel zin heeft in het nieuwe seizoen. Nog even geduld en we kunnen los. De afleveringen zijn op 15 april wekelijks vanaf 21.00 uur beschikbaar.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Maartje,

Vanaf 15 april zal er elke week 1 aflevering online komen.
Beantwoordt dit je vraag? :)

Groet,
Evert
Hoi Maartje,

Vanaf 15 april zal er elke week 1 aflevering online komen.
Beantwoordt dit je vraag? :)

Groet,
Evert

Hoi Evert, bedankt voor je antwoord maar helaas niet nog niet helemaal. Het zou namelijk niet eerder uitgezonden kunnen worden dan 15 april, aangezien het in Amerika om 9 p.m wordt uitgezonden op 14 april en Nederlandse tijd is dat 15 april 03.00.

Ik vroeg me dus af of ik om 03.00 al meteen de afleveringen online kan bekijken of dat ik nog zou moeten wachten.
Reputatie 7
Badge +28
Ah zo, dat weet ik niet. Kan er ook nog niets over vinden helaas.
Reputatie 7
Hoi @maartj_eeee, welkom op de Community!

Je bent niet de enige die ontzettend veel zin heeft in het nieuwe seizoen. Nog even geduld en we kunnen los. De afleveringen zijn op 15 april wekelijks vanaf 21.00 uur beschikbaar.