Beantwoord

Movies & Series XL werkt nog niet in Ziggo GO

  • 13 november 2019
  • 2 Reacties
  • 583x Bekeken

Gisteren Movies xl besteld en nu kan ik niet kijken op me tel wat moet ik doen

icon

Best beantwoord door KBX458 13 november 2019, 09:58

Rustig afwachten. Een bestelling heeft nu eenmaal tijd nodig om alle systemen van Ziggo te doorlopen. Probeer het later vandaag nog eens. Lukt het dan nog niet, neem dan contact op met de klantenservice per telefoon of chat.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +17

Rustig afwachten. Een bestelling heeft nu eenmaal tijd nodig om alle systemen van Ziggo te doorlopen. Probeer het later vandaag nog eens. Lukt het dan nog niet, neem dan contact op met de klantenservice per telefoon of chat.

Reputatie 4

Hi @algerijn27 

 

Welkom op de Ziggo Community! Leuk dat je je abonnement hebt uitgebreid met Ziggo Movies & Series XL. Ik snap dat je er dan het liefst ook direct gebruik van wilt maken. Zoals @KBX458 aangeeft kost het wat tijd voordat alles ook in de Ziggo GO app verwerkt is. Goed nieuws, 48 uur na je bestelling moet het in orde zijn. 

Veel kijkplezier!