Beantwoord

Movies & series xl werkt nog niet

  • 1 april 2020
  • 11 reacties
  • 3618 keer bekeken

  • Ontdekker
  • 8 reacties

Na het afsluiten van een TV Max met Movies & Series XL abonnement blijkt nu dat het niet werkt. Ik krijg steeds de melding dat ik mij moet abonneren als ik een programma wil opnemen of kijken. Ik heb al contact gehad met de klantenservice hierover... Ik heb het idee dat er nog iets “aan” gezet moet worden... 

icon

Best beantwoord door E_H 2 april 2020, 20:12

Het probleem is opgelost. Er moest inderdaad iets “aan” gezet worden… iets (een bestandje) naar de Mediabox Next verstuurd worden. Dit is gedaan door de helpdesk die ik nogmaals gebeld heb.

 

Toch bedankt allen voor de hulp! :thumbsup:

 

Helemaal :relaxed: nu...

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

11 Reacties

Reputatie 7

Hoi @E_H 
Volgens mij zou voor iedereen deze nu gewoon aan moeten zijn.
Heb je zelf al je box eens helemaal uitgezet, van stroom af, en daarna weer aan?

Ik zal je bericht zo ie zo onder de aandacht brengen bij een moderator van Ziggo. Die kan je waarschijnlijk wel verder helpen. Zet in je profielinstellingen je postcode en huisnummer, dan kunnen ze sneller met je mee kijken.

Bedankt voor je reactie en hulp. :thumbsup_tone1:

Ja, ik heb alles gedaan wat jij zei. Maar het heeft helaas niet geholpen… :rolling_eyes:

Reputatie 7

Bedankt voor je reactie en hulp. :thumbsup_tone1:

Ja, ik heb alles gedaan wat jij zei. Maar het heeft helaas niet geholpen… :rolling_eyes:

Ik heb het doorgegeven dus er zal vandaag iemand van Ziggo met je mee kijken.

Update: in mijn abonnement staat ondertussen:

 

Naam

TV Standard

Online TV kijken

Ziggo GO

Zenders

80+  36 

 Bekijk zenderoverzicht

Extra's

Alles opnemen, Replay TV, Mediabox Next

Extra zenders

extra TV-pakket naar keuze: Movies & Series L, Movies and Series XL

...maar de Mediabox Next wil het nog niet weergeven… :cry:

 

Reputatie 7

Hey @E_H . Goed dat je aan de bel trekt! Als je iets extra's bestelt, moet je hier natuurlijk wel gebruik van kunnen maken. 

Alles staat hier goed, dus ik zie ook niet gelijk wat er mis gaat. Waarop probeer je momenteel dingen op te nemen of te bekijken? (mediabox of ZiggoGO)  En wat probeer je op te nemen/bekijken? Wat is de precieze melding die je te zien krijgt? 

Op de mediabox Next… 

Ik probeer een zender te bekijken die in de categorie Movies & Series XL valt, bijv. Discovery Science (nr 203 in de lijst van 2019-12)… maar zie helaas alleen een rondje met een streep erdoor. Als ik het programma probeer op te nemen zegt hij: "Breid je abonnement uit. Met je huidige abonement kun je geen opnames maken. Breid het uit om programma's series en films in de cloud te bewaren.”.

ik hoor graag van jou. Bij voorbaat dank!

Update: de Movies & Series XL zenders zijn WEL te bekijken op mijn Humax IRHD 5100C, maar NIET op mijn Mediabox Next… :nerd: ...waarschijnlijk moeten jullie nog iets naar mijn Mediabox Next sturen...

Reputatie 7

Hm. Wil je de mediabox eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen en kijken of het hierna wel werkt? :- )

Nee, helaas niet… :unamused:

...de Mediabox Next kwam daarna niet met een vraag om dingen opnieuw in te stellen… vreemd… hij startte alleen opnieuw op...

Het probleem is opgelost. Er moest inderdaad iets “aan” gezet worden… iets (een bestandje) naar de Mediabox Next verstuurd worden. Dit is gedaan door de helpdesk die ik nogmaals gebeld heb.

 

Toch bedankt allen voor de hulp! :thumbsup:

 

Helemaal :relaxed: nu...