Fransen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Movies & Series pakket leversnelheid

Hallo allen,

Om 13:34 (vandaag) heb ik de bevestigingsmail van het aangeschafte Ziggo Movies and Series XL pakket ontvangen.

Helaas zie ik dat de status van de levering nog op te verwerken staat. Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat ik het pakket kan gebruiken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Fransen Dit kan van snel tot enige uren /dag duren. Je kan even proberen/kijken dat in "mijn ziggo" A: de gegevens al zijn bijgewerkt. B: om de zenders even opnieuw op te halen.

Ga in mijn ziggo naar producten >televisie. Als het goed is zie je nu je apparaten staan met de bij behorende smartcard ('s) . hier kan je de zenders /diensten opnieuw ophalen, mits de gegevens zijn bijgewerkt. Maar gewoon even proberen. De mediabox of module inz tv moeten wel aanstaan tijdens deze procedure. Succes gr Rob.

Bekijk in context

1 Reactie 1
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Fransen Dit kan van snel tot enige uren /dag duren. Je kan even proberen/kijken dat in "mijn ziggo" A: de gegevens al zijn bijgewerkt. B: om de zenders even opnieuw op te halen.

Ga in mijn ziggo naar producten >televisie. Als het goed is zie je nu je apparaten staan met de bij behorende smartcard ('s) . hier kan je de zenders /diensten opnieuw ophalen, mits de gegevens zijn bijgewerkt. Maar gewoon even proberen. De mediabox of module inz tv moeten wel aanstaan tijdens deze procedure. Succes gr Rob.

Uitgelicht topic