Beantwoord

Maandabonnement


Wat betekent de melding maandabonnement als ik on demand zoek?
icon

Best beantwoord door Mark Ziggo 19 februari 2018, 10:09

Hi @fluiter16, @Appelsapje en @Evert,

Deze melding ("maandabonnement") staat alleen bij films en series die buiten het Movies & Series (XL) pakket vallen én niet los te huren zijn.

Logan is bijvoorbeeld alleen in het Film1 abonnement beschikbaar en niet meer via ons eigen On Demand aanbod.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Waar zoek je on demand, met welk apparaat en in welk scherm?
Hi, ik vroeg mij dat ook al af? Op de horizon box, bij on demand. Als ik naar films zoek krijg ik bij sommige films geabonneerd, bij andere een bedrag bv 4,99 - 2 dagen, en bij andere MAANDABONNEMENT...
De keuze is dan bestellen, maar heb geen zin om aan een abonnement vast te zitten, dus durf niet verder te drukken.
Iemand enig idee wat dit in houdt?
Reputatie 7
Badge +25
Ik weet niet precies wat het betekent, ik vermoed dat het betekent dat je de film/serie een maand lang kunt bekijken. Maar nogmaals, dat is slechts mijn vermoeden.
Ik heb net gezocht naar zo'n film/serie, maar heb die niet kunnen vinden. Bij welke film krijg je dat maandabonnement te zien?
Reputatie 7
Badge +17
Is het niet zo dat bepaalde opties al in het maandabonnement zijn opgenomen en er dus niet extra voor betaald hoeft te worden, en dat daar de melding voor staat?
Reputatie 7
Badge +25
De melding 'Geabonneerd' staat daar inderdaad voor. Die krijg ik bij alle films en series te zien die inbegrepen zijn bij Movies & Series XL. (die films hebben ook een blauwe ster, daaraan kun je zien dat ze gratis zijn) Maar de melding 'Maandabonnement' ben ik nog niet tegengekomen en betekent denk ik ook iets anders, omdat je anders 2 meldingen hebt die hetzelfde betekenen.
Ik ben er nog niet achter, ik heb zelf ook movie &serie xl, maar zocht naar de film Logan en daar zag ik deze melding eigenlijk voor het eerst..
Reputatie 7
Badge +25
Bij mij staat dat er inderdaad ook. Wanneer ik voor Bestellen kies, krijg ik de melding dat ik een abonnement nodig heb om de film te kunnen zien.
Ga ik echter de film controleren op de website van Ziggo (https://www.ziggo.nl/entertainment/films-series/logan), dan zie ik dat die beschikbaar was tot 27 december 2017.
Het lijkt erop dat er wat fout is gegaan met de film verwijderen.
Reputatie 7
Hi @fluiter16, @Appelsapje en @Evert,

Deze melding ("maandabonnement") staat alleen bij films en series die buiten het Movies & Series (XL) pakket vallen én niet los te huren zijn.

Logan is bijvoorbeeld alleen in het Film1 abonnement beschikbaar en niet meer via ons eigen On Demand aanbod.
Reputatie 7
Badge +25
Thanks voor de verheldering! 🙂