Laatste kans series Ziggo On Demand. Geen tijd te verliezen!

• 13 maart 2018
  • 35 Reacties
  • 50885x Bekeken

Reputatie 7

Laatste kans! Aan alles komt een eind, maar natuurlijk niet zonder heads up. We houden je hier op de hoogte van aflopende series op Movies en Series (XL). Want zo weet je precies hoe lang de serie nog te zien is. Handig, toch? Dus pak je agenda erbij, zet de popcornmachine op standje bioscoop en trommel je blockbuster-buddies op voor een weekendje bingewatchen!

Wekelijks wordt de lijst ge-update, zodat je altijd de laatste stand van zaken weet!

Ben je benieuwd van welke films we afscheid gaan nemen? Dat check je hier!

Beschikbaar tot 14 oktober 2019
Star vs. de Kracht van het Kwaad

Beschikbaar tot 27 oktober 2019
Chicago P.D. - seizoen 5
Andi Mack - Seizoen 3

Beschikbaar tot 31 oktober 2019
Catastrophe - seizoen 2
Summer of Rockets - Seizoen 1 
Gold Rush - seizoen 9
Heart Of Darkness - seizoen 1
Little People, Big World - seizoen 14
Mythbusters Jr. - seizoen 1 
Sister Wives - seizoen 8 
Africa's Hunters - seizoen 3
Legion - seizoen 3
Ancient Aliend - seizoen 11
The Clifton Affair - seizoen 1
Confessions of a Hitman - seizoen 1
10 jaar OUTtv - seizoen 1
The Dog Hotel - seizoen 4

Onvindbaar? Kan je je serie niet meer vinden? Het kan natuurlijk zijn dat deze inmiddels is verdwenen. Daarom vind je hier een overzicht met series die sinds kort niet meer bij ons beschikbaar zijn. Ben je nieuwsgierig naar de nieuwste series, films en tv zenders? Hier lees je er alles over!

gestopt per 30 september 2019
Revenge - seizoen 1 tot en met 4
Catastrophe - seizoen 1
American Chopper - seizoen 10
Garage Rehab - seizoen 1
Mama Medium - seizoen 1
My 3000-Lb Family - seizoen 2
Your Worst Nightmare - seizoen 5
Legion - seizoen 1 en 2
The Curse of Civil War Gold - seizoen 2
Lost Gold of World War II - seizoen 1
Swamp People - seizoen 10
The Bridge - seizoen 1 tot en met 4
Buitengewoon Chiel - seizoen 1
Hit & Miss - seizoen 1
Black Ink Crew New York - seizoen 6
The Charlotte Show - seizoen 1
Game Shakers - seizoen 1
Jeff Ross Presents Roast Battle - seizoen 3
Jersey Shore Family Vacation - seizoen 1
Ridiculousness - seizoen 6
Roast Battle UK - seizoen 1
Teen Mom: Young & Pregnant - seizoen 1
Teenage Mutant Ninja Turtles - seizoen 4
Wallykazam - seizoen 1

Gestopt per 3 september 2019
Secrets and lies - seizoen 1 en 2

Gestopt per 17 september 2019
Bob de Bouwer - Seizoen 19
Intelligence - Seizoen 1
Buurman en Buurman - Seizoen 1

Gestopt per 22 september 2019
Kentucky Ayahuasca - seizoen 1
Mike de Ridder - seizoen 1

Nog iets verder terug. Weten wat er eerder gestopt is? Klik dan hieronder voor het overzicht.

Gestopt per 5 augustus 2019
De Leeuwenwacht - Seizoen 2

Gestopt per 12 augustus 2019
Milo Murphy's Law - seizoen 2
Hairy Bikers' Northern Exposure - Seizoen 1

gestopt per31 augustus 2019
Line of Duty - seizoen 5
Deep State - seizoen 2

Gestopt per 30 juli 2019
The Spike Room - seizoen 1
Mcmafia - seizoen 1
Midsomer Murders - seizoen 1
Coroner: I Speak For The Dead - eizoen 1
Insane Pools: Off The Deep End - seizoen 2
Little Life on the Prairie - seizoen 1
My Cat From Hell - seizoen 9
What Lies Beneath - seizoen 1
Deep State - seizoen 1
The Story of God with Morgan Freeman - seizoen 3
The Curse of Civil War Gold - seizoen 1
Live PD: Police Patrol - seizoen 5
The Legends of Korra - seizoen 2
Nicky, Ricky, Dicky & Dawn - seizoen 3
School of Rock - seizoen 2
SpongeBob SquarePants - seizoen 3
Team Umizoomi - seizoen 2
The Thundermans - seizoen 3
Welcome to the Wayne - seizoen 1

Gestopt per 18 juli 2019
The Curse of Oak Island - seizoen 6
Knofje - seizoen 1
Battles Won and Lost - seizoen 1
Corporate - seizoen 1

Gestopt per 22 juli 2019
Drunk History - seizoen 1 tot en met 3
Slutever - seizoen 2
On the Edge - seizoen 1
Gestopt per 30 juni 2019
Dead Files - seizoen 8
Fast N' Loud - seizoen 5
Mad Dog Made - seizoen 1
My Can From Hell - seizoen 8
Sweet Home Sextuplets - 1
Babies Behind Bars - seizoen 1
Forged in Fire - seizoen 5
Mountain Men - seizoen 7
Catfish: The TV Show - seizoen 6
The Challenge - seizoen 3 en 31
Dora the Explorer - seizoen 7
Teen Mom OG - seizoen 5
Hairy Bikers' Asian Adventure - seizoen 1

Gestopt per 6 juli 2019
Grey's Anatomy - seizoen 1 tot en met 14
Munchies Guide To - seizoen 1
Most Expensivest - seizoen 2
Dopesick Nation - seizoen 1

gestopt per 31 mei 2019
Line of Duty - Seizoen 3 en 4
Welcome to Sweden - Seizoen 1 en 2
Boy Machine
Brave New Girls

Gestopt per 2 juni
Code Black
Of Kings and Prophets

Gestopt per 31 maart 2019
Gestopt per 24 april 2019
The Passage - seizoen 1

Gestopt per 29 april 2019
American Boyband - seizoen 1

Gestopt per 30 april 2019
The Coroner - seizoen 2
Ed Stfford: Left For Dead - seizoen 1
Gold divers - Seizoen 7
My Big Fat Fabulous Life - seizoen 4
Obsession: Dark Desires - seizoen 4
Salvage Hunters: The Restorers - seizoen 1
Say Yes to the Dress - seizoen 16
The Red Road - seizoen 1 & 2
Movie Start - seizoen 1
Peter Allen: Not The Boy Next Door - seizoen 1Post Radical - seizoen 1
Criminal Minds - Seizoen 1 tot en met 13
Press - Seizoen 1
Unforgotten - Seizoen 3
90 Days To Wed - Seizoen 5
Baby Changes Evertything - Seizoen 2
Chasing Classic Cars - Seizoen 9
Dead Silent - Seizoen 2
Deadliest Catch - Seizoen 14
Gold Rush: Parker's Trail - Seizoen 2
The Curse of Oak Island - Seizoen 5
The Great Christmas Light Fire - Seizoen 2
Movie Talk - Seizoen 1
Pop Profiles - Seizoen 1
Amazingness - Seizoen 1
Black Ink Crew - Seizoen 5
Broad City - Seizoen 4
Ex on the Beach - Seizoen 5
Fear Factor - Seizoen 1
Geordie Shore - Seizoen 11
MTV Floribama Shore - Seizoen 1

Gestopt per 1 april 2019
Hollywood Love Story - Seizoen 1

Gestopt per 16 maart 2019
Blood & Oil - Seizoen 1
Mars - Seizoen 1

Gestopt per 25 maart 2019
Barry - Seizoen 1
Silicon Valley - Seizoen 5
Post Radical - Seizoen 1

Gestopt per 28 februari 2019
Death In Paradise - Seizoen 7
90 Days To Wed: Before The 90 Days - Seizoen 1
Murder By Numbers - Seizoen 1
Mary Kills People - Seizoen 1
Forged in Fire: Knife or Death - Seizoen 1
Homicide: Hours to Kill - Seizoen 1
Just for Laughs: All Access - Seizoen 8
Outlander - Seizoen 3
De Powerpuff Girls - Seizoen 2
Steven Universe - Seizoen 2
De Wonderlijke Wereld van Gumball - Seizoen 3

Gestopt per 2 maart 2019
Steven Universe - Seizoen 2
Devious Maids - Seizoen 1 tot en met 4
Gestopt per 2 februari 2019
How It's Made - Seizoen 25
Paranormal Lockdown - Seizoen 2
Regular Show - Seizoen 3
In Vlaamse Velden -Seizoen 1

35 Reacties

Reputatie 6
Badge +4
Goed overzicht, bedankt!

Wellicht is er ook zo een overzicht mogelijk van series die binnenkort erbij komen, als een soort van positieve tegenhanger, want als ik zie wat er allemaal verdwijnt, zal er toch wel weer wat bij (moeten) komen.
Reputatie 7
Badge +26
Mooi overzicht, meteen even op kopie gezet 😉
Reputatie 1
Beetje vreemd om via een forum te moeten vernemen welke series er op welk moment verdwijnen. Lijkt me op zn minst een nieuwsbrief of melding waard. Hier namelijk ook seizoen 11 van greys anatomy... klacht ingediend bij Ziggo. Hopelijk doen ze er iets aan voor ze de rest van de series die ik aan het kijken ben ook zonder pardon van het systeem afpleuren...
Reputatie 7
Badge +35
Hier kun je van alle series en films zien tot welke datum ze beschikbaar zijn:
https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/catalogus

Als je bij betreffende serie via On Demand naar een aflevering gaat en dan naar informatie, staat er ook bij tot wanneer de serie beschikbaar is.
Regal Academy - Lena vermist deze serie - waneer komt deze weer terug?
Erg jammer, vorige week bleef Ziggo Go steeds hangen bij de afleveringen van Agents of shield en nu is hij ineens van de zender af, is het geen mogelijkheid dat je een melding krijgt als je opstart dat deze serie nog maar enkele dagen zichtbaar is? Dan kun je op tijd zijn om je serie af te kijken.

Of is het mogelijk om de serie nog een keer online te krijgen?
Waarom kun je niet bij de serie of de film zien hoe lang het nog te kijken valt?
Reputatie 7
Badge +35
Reputatie 3
Badge +2
Maar goed dat ik zelf de series die ik volg download (of koop), ben ik tenminste niet afhankelijk van de beknibbelende grillen van Ziggo. En heb ik de series ook nog eens compleet ipv een paar seizoenen. Topseries zoals the Wire en Breaking Bad heb ik op DVD en Blu ray staan, maar ook geript op mijn NAS staan.

Bij Netflix hebben ze het IMO iets beter geregeld, daar kun je verder gaan waar je gebleven bent en blijven de series tenminste gewoon beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +30
Maar goed dat ik zelf de series die ik volg download (of koop), ben ik tenminste niet afhankelijk van de beknibbelende grillen van Ziggo. En heb ik de series ook nog eens compleet ipv een paar seizoenen. Topseries zoals the Wire en Breaking Bad heb ik op DVD en Blu ray staan, maar ook geript op mijn NAS staan.

Bij Netflix hebben ze het IMO iets beter geregeld, daar kun je verder gaan waar je gebleven bent en blijven de series tenminste gewoon beschikbaar.

Ook Netflix heeft te maken met contracten en verdwijnen er dus series en films, kijk maar bijvoorbeeld hier.
Reputatie 3
Badge +2
Thanks, was me nog niet opgevallen door het enorme aanbod van Netflix.
Reputatie 7
Badge +26
@Lycke Ziggo

Kan je ook series doorgeven die je echt nog keer wilt zien. Zo ja waar en bij wie 😊
Reputatie 7
@Lycke Ziggo

Kan je ook series doorgeven die je echt nog keer wilt zien. Zo ja waar en bij wie 😊

Suggesties doorzetten kan ik altijd doen! Welke series zou je graag nog eens willen zien? 🙂
Reputatie 7
Badge +26

@Lycke Ziggo

Suggesties doorzetten kan ik altijd doen! Welke series zou je graag nog eens willen zien? :-)

De politie serie ( uit de oude doos ) Hunter met Fred Dryer en Stephanie Kramer
Unit 13 ( Nederlandse Drama Serie 3 seizoenen )
Ernstige Delicten ( Nederlands Drama )
Hercules de TV Serie
Xena de TV serie

Hoop dat deze doorgezet kunnen worden.
Reputatie 7
Grappig, door Xena in je lijst bedenk ik me dat ik dat vroeger als (jong) kind ook wel eens voorbij zag komen en dat ik het altijd naspeelde. Hoewel ik geen idee had waar het over ging. Ik speelde dan gewoon een hele stoere vechtende vrouw 😉.

Ik ga de suggesties doorzetten!
Reputatie 7
Badge +26
Grappig, door Xena in je lijst bedenk ik me dat ik dat vroeger als (jong) kind ook wel eens voorbij zag komen en dat ik het altijd naspeelde. Hoewel ik geen idee had waar het over ging. Ik speelde dan gewoon een hele stoere vechtende vrouw 😉.

Ik ga de suggesties doorzetten!

Vind het leuk dit te lezen, ja ben door chronische ziekte buisgekluisterd en community gekluisterd. Maar dank je voor doorzetten 😊👍🏻
Reputatie 2
Badge

@Lycke Ziggo

Suggesties doorzetten kan ik altijd doen! Welke series zou je graag nog eens willen zien? :-)

Hallo,

Nou, wij zijn alle seizoenen van Lost aan het kijken en zien dat die al stopt per 6 november.
We zijn nu eind seizoen 4 maar halen dat niet meer tot en met 6. Moest dat met een maandje langer mogen blijven zou dat geweldig zijn. Ik kan het maar vragen...?
Reputatie 7
Hey @AnnieB. Ik zal je wens doorgeven, maar verwacht hier niet al te veel van 😞. Weekendje binge-watchen geen optie? Het is toch rot weer 😉.
Reputatie 2
Badge
Hey @AnnieB. Ik zal je wens doorgeven, maar verwacht hier niet al te veel van 😞. Weekendje binge-watchen geen optie? Het is toch rot weer 😉.

Nee, doe ik ook niet, maar als ik het niet vraag is er zeker geen kans he haha.
We zijn al bezig met 3 afleveringen per dag kijken, normaal kijken we maar een uurtje per avond, met een beetje geluk lukt het zo nog net.

Bedankt!
Klopt het dat Pan Am nu al niet meer te kijken is? Volgens deze lijst zou ie pas 1 december offline gaan, maar als ik de pagina open zie ik alleen de titel en de DVD-hoes, geen afleveringen. (De afleveringen stonden trouwens toch al niet in de goede volgorde...)
Reputatie 7
Klopt het dat Pan Am nu al niet meer te kijken is? Volgens deze lijst zou ie pas 1 december offline gaan, maar als ik de pagina open zie ik alleen de titel en de DVD-hoes, geen afleveringen. (De afleveringen stonden trouwens toch al niet in de goede volgorde...)

Ai, het lijkt er inderdaad op dat de einddatum van de serie veranderd is naar 3 november 😞. Ik zal m in de lijst verplaatsen.

Klopt het dat Pan Am nu al niet meer te kijken is? Volgens deze lijst zou ie pas 1 december offline gaan, maar als ik de pagina open zie ik alleen de titel en de DVD-hoes, geen afleveringen. (De afleveringen stonden trouwens toch al niet in de goede volgorde...)Ai, het lijkt er inderdaad op dat de einddatum van de serie veranderd is naar 3 november 😞. Ik zal m in de lijst verplaatsen.

Wel een beetje jammer (understatement) dat je als kijker er niet op gewezen wordt dat een serie binnenkort offline gaat. We zaten er nét lekker in en 'floep', hij is weg... Even een melding in de description van de serie is toch niet zo heel veel moeite zou ik denken...
Worden de dagen korter, mooie tijd voor een dikke serie, is de serie Lost verwijderd? Hoezo dat dan?
Hey allemaal.

Ik lees een hoop verdrietige en boze reacties. Logisch, want het is natuurlijk onwijs vervelend wanneer je midden in een serie zit en deze vervolgens niet meer te zien is.
We doen ons best zo veel mogelijk te communiceren over de eindtijd van een serie. Via Ziggo GO is dit helaas nog niet zichtbaar, maar wanneer je via een Mediabox XL kijkt, zie je het gelukkig wel! Via het topic hier houden we je op de hoogte over de series die uit het aanbod gaan verdwijnen om ruimte te maken voor nieuwe titels.

Natuurlijk kan het zijn dat Grey's Anatomy in de toekomst weer toegevoegd gaat worden aan de lijst beschikbare series. Wat de toekomst brengt weet ik alleen helaas niet.

dat is nou juist het probleem met jullie, dat doen jullie niet! Nu staat Strike Back er ook “ineens” tussen terwijl Seizoen 6 staat bij jullie op de website dat het per 26 januari erop staat(ik ga ervan uit wekelijks nieuw aflevering zoals gebruikelijk).
Het laat maar zien hoe onprofessioneel jullie zijn en niets van de zaak afweten, of het nou hier gebeurt of telefonisch waar ik dan ook een half uur voor nodig heb om uit te leggen??
Wat doen jullie daar dan nog behalve geld verdienen?😅

Reageer