Laatste kans series Ziggo On Demand. Geen tijd te verliezen!

• 13 maart 2018
  • 51 Reacties
  • 53867x Bekeken

Toon eerste bericht

51 Reacties

Reputatie 7
Hey @Anita777 . Ik zie inderdaad dat de informatie die ik heb ontvangen over de eind-tijden van de serie voor wat betreft Strike back seizoen 5 niet overeenkomt met wat er op de site staat. Ik heb meteen even navraag gedaan wat hierin de juiste is (ik verwacht de informatie op de site).
Natuurlijk is het niet handig als in deze lijst een gegeven onjuist is. Maar om nu te zeggen dat we daardoor onprofessioneel zijn en niets van de zaak afweten, lijkt me wat overdreven. Is er iets wat ergens ander fout in gegaan is? Wellicht iets waarbij ik je kan helpen? Ik heb het gevoel dat er iets anders speelt waardoor je onvrede erg groot is. Mocht dit een verkeerde indruk zijn, hoor ik dit natuurlijk ook graag.
Reputatie 4
Badge +5
Hier kun je van alle series en films zien tot welke datum ze beschikbaar zijn:
https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/catalogus

Top dit zocht ik en dankzij de zoekfunctie van het forum jouw post gevonden 👍
Graag Grey’s Anatomy weer “Back on”!!
Verveeld nog lang niet, in tegenstelling tot de zoveelste herhaling van heel veel andere films en series!
Reputatie 2
Badge
ik zie verwarrende informatie over Vikings. verdwijnt deze serie nou wel of niet per 31-8-2019?
In de info hierboven lijkt Vikings gewoon te blijven, maar hier https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/catalogus/144660-vikings-seizoen-1 staat dat bijv. seizoen 1 maar tot 31-8-2019 beschikbaar is.
op andere plekken staat er weer niets over. Moet ik nu een week lang gaan binge watchen of niet?
Reputatie 7
Badge +35
@Wlmpie Ik zou de gegevens die bij de series staan aanhouden: Beschikbaar t/m 31-08-2019

Mogelijk dat deze serie over het hoofd is gezien door @Lycke Ziggo
Reputatie 2
Badge
@Wlmpie Ik zou de gegevens die bij de series staan aanhouden: Beschikbaar t/m 31-08-2019

Mogelijk dat deze serie over het hoofd is gezien door @Lycke Ziggo

Ja maar als ik gewoon in de catalogus zoek staat dat er niet bij, ik kom via de zoekfunctie uit bij de link waarop staat dat de serie beschikbaar is tot 31 augustus, maar dit zou ook verouderde info kunnen zijn, want afgelopen juni heeft ziggo nog actief reclame gemaakt met deze serie, dan zou het raar zijn als hij na 3 maanden weer verdwijnt.
Reputatie 7
Hey!

Vikings wordt per 31 augustus verlengt. Het staat inderdaad nog niet goed in de catalogus. Maar het blijft dus nog 😃.
Reputatie 2
Badge
Hey!

Vikings wordt per 31 augustus verlengt. Het staat inderdaad nog niet goed in de catalogus. Maar het blijft dus nog 😃.

Mooi! Dankjewel.
Ehhh Bob de Bouwer seizoen 19 is er nu al af! Die zou per 17 sept niet meer beschikbaar zijn.
Buiten dat moet deze gewoon blijven vind mijn 3 jarige Bob de Bouwer fanaat. Kijk maar bij mijn afspeellijst....
Seizoen 16 is ook leuk, maar dat is de oudere versie...

En wat komt er voor in de plaats? Zag dat buurman en buurman er ook uit gaat....
Mijn vrouw zat midden in Revenge en wil aan seizoen 3 beginnen is de serie weg. Moet je op internet gaan zoeken wat het probleem is en kom je er achter dat het 30 September gestopt is. Zoiets belangrijks hoort op zijn minst op de Serie pagina te staan!!
Reputatie 7

@Lycke Ziggo 

Alweer jaar geleden om Series verzoek 😊 maar helaas Xena en Hunter nog niet gered ( geen probleem)

Wanneer komt S.W.A.T. 2017 seizoen 2 op Movies en Series XL - On Demand. Met ondertiteling gaaf om te kijken.

Mijn vrouw zat midden in Revenge en wil aan seizoen 3 beginnen is de serie weg. Moet je op internet gaan zoeken wat het probleem is en kom je er achter dat het 30 September gestopt is. Zoiets belangrijks hoort op zijn minst op de Serie pagina te staan!!

Ik heb eerder al gemeld dat er op de Next geen beschikbaarheids datum bij o.a series in ondemand staat wat wel het geval is bij CI+ en de Horizon, dus kijk ik geen series meer via Ondemand. Ik hoef geen halve series te zien.

Het kan toch niet zo moeilijk zijn om dat erbij te vermelden.

Goede morgen,

Ik wou vragen of jullie Criminal Minds hebben weg gehaald. Gisteravond was ik aan het kijken en vandaag kan ik het niet meer vinden ik was bij s1f5 als ik wist dat ie zo verdwijnen hadden niet begonnen te kijken.

Reputatie 7

Goede morgen,

Ik wou vragen of jullie Criminal Minds hebben weg gehaald. Gisteravond was ik aan het kijken en vandaag kan ik het niet meer vinden ik was bij s1f5 als ik wist dat ie zo verdwijnen hadden niet begonnen te kijken.

Criminal Minds Seizoen 1 tot 14 staat hier gewoon tussen movies en series XL

Kan zijn dat er een foutje is met zoeken. Lees dan even onderstaande text.

Onvindbaar? Kan je je serie niet meer vinden? Het kan natuurlijk zijn dat deze inmiddels is verdwenen. Daarom vind je hier een overzicht met series die sinds kort niet meer bij ons beschikbaar zijn. Ben je nieuwsgierig naar de nieuwste series, films en tv zenders? Hier lees je er alles over!

Reputatie 3
Badge +2

Ik zie nu dat Lost toch weer op de lijst staat. Blijft deze nog een tijdje beschikbaar? Dan weet ik of ik er nog aan ga beginnen :wink:

Reputatie 3
Badge +2

@Be rt ik kan op de link die jij geeft niet vinden hoe lang de series nog te zien zijn. Zie ik iets over het hoofd?

(ik kan dat Bert schreef er op de een of andere manier niet uithalen)

Reputatie 7

Ik zie nu dat Lost toch weer op de lijst staat. Blijft deze nog een tijdje beschikbaar? Dan weet ik of ik er nog aan ga beginnen :wink:

Op welke lijst? 

Ik zie dat in de informatie in de catalogus de einddatum van lost mist, inderdaad. Geen idee waarom; daar ga ik achteraan! 

In mijn gegevens kan ik in elk geval vinden dat de serie lost, seizeon 1 tot en met 6 nu op einddatum 1 maart 2020 staat. 

Reputatie 3
Badge +2

Ik bedoelde de on demand lijst op tv, sorry was even niet duidelijk. Maar ik zie dat ik nog even de tijd heb.:relaxed:

Sowieso kan ik geen lijst vinden waarin ik de uiterste kijkdatum  van de series zie, behalve dan dit bericht op de community. Kan iemand een link geven waar ik die kan vinden?

Reputatie 7
Badge +35

@stevienieuw Als je in de catalogus een film kiest of serie, dan naar Meer info en als het goed is staat daar Beschikbaar van en Beschikbaar tot.

Reputatie 3
Badge +2

@Be rt bedankt voor de info. De einddatum staat niet bij alle films en series. Als ik bijv bij Vikings seizoen 1 kijk zie ik geen einddatum. Omdat ik movies en series nog niet zo lang heb, moet ik overal bij het eerste seizoen beginnen. Dan ga ik er maar vanuit dat bij series waar niets achter staat het nog een tijdje duurt eer ze uit de roulatie worden gehaald.

Waar is Outlander Seizoen 4 gebleven. Ik was gisteren gestopt halverwege aflevering 6 en nu wil ik verder kijken en kan ik hem niet meer vinden ?????

Reputatie 6
Badge +4

Waar is Outlander Seizoen 4 gebleven. Ik was gisteren gestopt halverwege aflevering 6 en nu wil ik verder kijken en kan ik hem niet meer vinden ?????

Ja dat heb ik ook, hij staat niet in de lijst van series die stoppen.

Reputatie 6
Badge +4

Hopelijk is 'Outlander SE4' binnenkort te zien op Netflix.

Voordeel is dan dat het in UHD-4K te bekijken is, op Ziggo was het alleen in HD te zien.

Voordeel is dan dat het in UHD-4K te bekijken is, op Ziggo was het alleen in HD te zien.

Ik zag net dat hij vanaf as dinsdag op netflix komt, dus dan na het weekend maar pas weer verder kijken. Hopelijk komt bij ziggo dan snel seizoen 5 er op 👍🏻

Reputatie 6
Badge +4

Ik zag net dat hij vanaf as dinsdag op netflix komt, dus dan na het weekend maar pas weer verder kijken. Hopelijk komt bij ziggo dan snel seizoen 5 er op 👍🏻

:thumbsup::grinning:

Reageer