Sticky

Laatste kans series Ziggo On Demand. Geen tijd te verliezen!

Reputatie 7
Laatste kans! Aan alles komt een eind, maar natuurlijk niet zonder heads up. We houden je hier op de hoogte van aflopende series op Movies en Series (XL). Want zo weet je precies hoe lang de serie nog te zien is. Handig, toch? Dus pak je agenda erbij, zet de popcornmachine op standje bioscoop en trommel je blockbuster-buddies op voor een weekendje bingewatchen!

Wekelijks wordt de lijst ge-update, zoda je altijd de laatste stand van zaken weet!

Ben je benieuwd van welke films we afscheid gaan nemen? Dat check je hier!

Te zien tot 06-11-2018
Lost - Seizoen 1 tm 6

Te zien tot 30-11-2018
Our Girl - Seizoen 3
Picnic at Hanging Rock - Seizoen 1
Avengers Assemble - Seizoen 1
Ducktales - Seizoen 2
Good Luck Charlie - Seizoen 1
Hannah Montana - Seizoen 1
Mickey Mouse Clubhuis - Seizoen 1
De Speelgoeddokter - Seizoen 1
Star Wars: Rebels - Seizoen 1
Violetta - Seizoen 1
Britain's Darkest Taboos - Seizoen 3
Crimes That Shook Britain - Seizoen 3
Mountain Men - Seizoen 6
Dicte - Seizoen 1 tm 3
The fall - Seizoen 1 tm 3

Te zien tot 1 december 2018
Keur met Peren - Seizoen 2
Tom Daley Goes Global - Seizoen 1
The Shield - Seizoen 1 tm 3
Dead Set on Life - Seizoen 3

Onvindbaar? Kan je je serie niet meer vinden? Het kan natuurlijk zijn dat deze inmiddels is verdwenen. Daarom vind je hier een overzicht met series die sinds kort niet meer bij ons beschikbaar zijn. Ben je nieuwsgierig naar de nieuwste series, films en tv zenders? Hier lees je er alles over!

Gestopt per 01 november
Abandoned Engineering - Seizoen 1
Junkyard Empire - Seizoen 2 & 3
My 600-Lb Life: Where Are They Now? - Seizoen 1 & 2
Salvage Hunters - Seizoen 11
Sprookjes van Klaas Vaak - Seizoen 1
Sprookjesboom Dansclips - Seizoen 1

Gestopt per 3 november
Pan Am - Seizoen 1

Gestopt per 15 oktober
FlashForward - Seizoen 1

Gestopt per 31 oktober
Shakespeare & Hathaway: Private Investigators - Seizoen 1
Britain's Darkest Taboos - Seizoen 2
Crimes That Shook Britain - Seizoen 2
Football's Greatest Moments - Seizoen 1
Forged In Fire - Seizoen 4
Ozzy and Jack's American Roadtrip - Seizoen 1
Robbie Coltrane's Critical Evidence - Seizoen 1
Chaussée d'Amour - Seizoen 1

Gestopt per 1 oktober
The River - Seizoen 1
Doctor Who - Seizoen 1 tm 9
Sprookjesboom Feest - Seizoen 1
Thom's Warehouse - Seizoen 1

Nog iets verder terug. Weten wat er eerder gestopt is? Klik dan hieronder voor het overzicht.

Gestopt per 30 september
Silent Witness - Seizoen 21
the Split - Seizoen 1
Ancient Aliens - Seizoen 4
Homicide Hunter - Seizoen 4
Springvloed - Seizoen 1
Dora and Friends - Seizoen 2
Fairly Odd Parents - Seizoen 9
Geordie Shore - Seizoen 10
Nicky, Ricky, Dicky & Dawn - Seizoen 2
Ridiculousness - Seizoen 4
Single AF - Seizoen 1
Siesta Key - Seizoen 1
Teen Mom UK - Seizoen 2
Keur met Peren - Seizoen 1
Shameless - Seizoen 10
Thom's Warehouse - Seizoen 1
Battle Creek - Seizoen 1
Chosen - Seizoen 1 tm 3
Drop Dead Diva - Seizoen 1 tm 6
Helix - Seizoen 1 & 2
Lost Girl - Seizoen 1 tm 5
Powers - Seizoen 1 & 2
Detroiters - Seizoen 1
Ink Master: Meesters van de Lage Landen - Seizoen 2
Jeff Ross presents Roast Battle - Seizoen 1 & 2
Workaholics - Seizoen 7

Gestopt per 18 september
Benched - Seizoen 1

Gestopt per 1 september
Gold Rush: Parker's Trail - Seizoen 1
Misfit Garage - Seizoen 2
Skin Tight - Seizoen 1 en 2
Sprookjes - Seizoen 1
Shameless - Seizoen 9

Gestopt per september
The Catch - Seizoen 1 en 2
Masters of Sex - Seizoen 4
Gestopt per 1 juli 2018
How Do They Do It? - Seizoen 13
My Big Fat Fabulous Life - Seizoen 3
Shameless - Seizoen 6

Gestopt per 31 juli 2018
American Ripper in London - Seizoen 1
Football: A Brief History by Alfie Allen - Seizoen 1
Leah Remini: Scientology And The Aftermath - Seizoen 1
The Zodiac Killer: Case Closed? - Seizoen 1
Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D - Seizoen 1 tot en met 4
Call the Midwife - Seizoen 7
Mobbed - Seizoen 1
XOX Betsey Johnson - Seizoen 1

Gestopt per 31 augustus
Alone: Lost and Found
The Eleven - Seizoen 1
The Durrells- Seizoen 1
Our Girl - Seizoen 3
The Young Pope - Seizoen 1
Broad City - Seizoen 4
Celebrity Stand-Up - Seizoen 1
I Live With Models - Seizoen 1
Inside Amy Schumer - Seizoen 1
Houdini and Doyle - Seizoen 1
Masters of Sex - Seizoen 1 en 2
Outlander - Seizoen 3
SuperMansion - Seizoen 1 en 2

Gestopt per 25 augustus
Hate Thy Neighbour - seizoen 2

Gestopt per 14 augustus
Agent Carter - Seizoen 1 en 2
Most Expensivist - Seizoen 1

Gestopt per 6 augustus
The Therapist - Seizoen 1

Gestopt per 1 augustus
Long Island Medium - Seizoen 7
Mythbusters - Seizoen 10
Shameless - Seizoen 7 en 8
Superstar DJs with Annie Mac - Seizoen 1

Gerelateerde onderwerpen:
Movies & Series L. Hoe zit dat nou precies?
Ziggo GO in de EU
Laatse kans! Films On Demand

24 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Goed overzicht, bedankt!

Wellicht is er ook zo een overzicht mogelijk van series die binnenkort erbij komen, als een soort van positieve tegenhanger, want als ik zie wat er allemaal verdwijnt, zal er toch wel weer wat bij (moeten) komen.
Reputatie 7
Badge +11
Mooi overzicht, meteen even op kopie gezet 😉
Reputatie 1
Beetje vreemd om via een forum te moeten vernemen welke series er op welk moment verdwijnen. Lijkt me op zn minst een nieuwsbrief of melding waard. Hier namelijk ook seizoen 11 van greys anatomy... klacht ingediend bij Ziggo. Hopelijk doen ze er iets aan voor ze de rest van de series die ik aan het kijken ben ook zonder pardon van het systeem afpleuren...
Reputatie 7
Badge +31
Hier kun je van alle series en films zien tot welke datum ze beschikbaar zijn:
https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/catalogus
Be rt schreef:

Als je bij betreffende serie via On Demand naar een aflevering gaat en dan naar informatie, staat er ook bij tot wanneer de serie beschikbaar is.
Regal Academy - Lena vermist deze serie - waneer komt deze weer terug?
Erg jammer, vorige week bleef Ziggo Go steeds hangen bij de afleveringen van Agents of shield en nu is hij ineens van de zender af, is het geen mogelijkheid dat je een melding krijgt als je opstart dat deze serie nog maar enkele dagen zichtbaar is? Dan kun je op tijd zijn om je serie af te kijken.

Of is het mogelijk om de serie nog een keer online te krijgen?
Waarom kun je niet bij de serie of de film zien hoe lang het nog te kijken valt?
Reputatie 7
Badge +31
Be rt schreef:

Reputatie 3
Badge +2
Maar goed dat ik zelf de series die ik volg download (of koop), ben ik tenminste niet afhankelijk van de beknibbelende grillen van Ziggo. En heb ik de series ook nog eens compleet ipv een paar seizoenen. Topseries zoals the Wire en Breaking Bad heb ik op DVD en Blu ray staan, maar ook geript op mijn NAS staan.

Bij Netflix hebben ze het IMO iets beter geregeld, daar kun je verder gaan waar je gebleven bent en blijven de series tenminste gewoon beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +25
simonlebon schreef:

Maar goed dat ik zelf de series die ik volg download (of koop), ben ik tenminste niet afhankelijk van de beknibbelende grillen van Ziggo. En heb ik de series ook nog eens compleet ipv een paar seizoenen. Topseries zoals the Wire en Breaking Bad heb ik op DVD en Blu ray staan, maar ook geript op mijn NAS staan.

Bij Netflix hebben ze het IMO iets beter geregeld, daar kun je verder gaan waar je gebleven bent en blijven de series tenminste gewoon beschikbaar.

Ook Netflix heeft te maken met contracten en verdwijnen er dus series en films, kijk maar bijvoorbeeld hier.
Reputatie 3
Badge +2
Thanks, was me nog niet opgevallen door het enorme aanbod van Netflix.
Reputatie 7
Badge +11
@Lycke Ziggo

Kan je ook series doorgeven die je echt nog keer wilt zien. Zo ja waar en bij wie 😊
Reputatie 7
xGarfieldx-Dave schreef:

@Lycke Ziggo

Kan je ook series doorgeven die je echt nog keer wilt zien. Zo ja waar en bij wie 😊

Suggesties doorzetten kan ik altijd doen! Welke series zou je graag nog eens willen zien? 🙂
Reputatie 7
Badge +11
Lycke Ziggo schreef:

xGarfieldx-Dave schreef:

@Lycke Ziggo

Suggesties doorzetten kan ik altijd doen! Welke series zou je graag nog eens willen zien? :-)

De politie serie ( uit de oude doos ) Hunter met Fred Dryer en Stephanie Kramer
Unit 13 ( Nederlandse Drama Serie 3 seizoenen )
Ernstige Delicten ( Nederlands Drama )
Hercules de TV Serie
Xena de TV serie

Hoop dat deze doorgezet kunnen worden.
Reputatie 7
Grappig, door Xena in je lijst bedenk ik me dat ik dat vroeger als (jong) kind ook wel eens voorbij zag komen en dat ik het altijd naspeelde. Hoewel ik geen idee had waar het over ging. Ik speelde dan gewoon een hele stoere vechtende vrouw 😉.

Ik ga de suggesties doorzetten!
Reputatie 7
Badge +11
Lycke Ziggo schreef:

Grappig, door Xena in je lijst bedenk ik me dat ik dat vroeger als (jong) kind ook wel eens voorbij zag komen en dat ik het altijd naspeelde. Hoewel ik geen idee had waar het over ging. Ik speelde dan gewoon een hele stoere vechtende vrouw 😉.

Ik ga de suggesties doorzetten!

Vind het leuk dit te lezen, ja ben door chronische ziekte buisgekluisterd en community gekluisterd. Maar dank je voor doorzetten 😊👍🏻
Lycke Ziggo schreef:

xGarfieldx-Dave schreef:

@Lycke Ziggo

Suggesties doorzetten kan ik altijd doen! Welke series zou je graag nog eens willen zien? :-)

Hallo,

Nou, wij zijn alle seizoenen van Lost aan het kijken en zien dat die al stopt per 6 november.
We zijn nu eind seizoen 4 maar halen dat niet meer tot en met 6. Moest dat met een maandje langer mogen blijven zou dat geweldig zijn. Ik kan het maar vragen...?
Reputatie 7
Hey @AnnieB. Ik zal je wens doorgeven, maar verwacht hier niet al te veel van 😞. Weekendje binge-watchen geen optie? Het is toch rot weer 😉.
Lycke Ziggo schreef:

Hey @AnnieB. Ik zal je wens doorgeven, maar verwacht hier niet al te veel van 😞. Weekendje binge-watchen geen optie? Het is toch rot weer 😉.

Nee, doe ik ook niet, maar als ik het niet vraag is er zeker geen kans he haha.
We zijn al bezig met 3 afleveringen per dag kijken, normaal kijken we maar een uurtje per avond, met een beetje geluk lukt het zo nog net.

Bedankt!
Klopt het dat Pan Am nu al niet meer te kijken is? Volgens deze lijst zou ie pas 1 december offline gaan, maar als ik de pagina open zie ik alleen de titel en de DVD-hoes, geen afleveringen. (De afleveringen stonden trouwens toch al niet in de goede volgorde...)
Reputatie 7
DJjuul schreef:

Klopt het dat Pan Am nu al niet meer te kijken is? Volgens deze lijst zou ie pas 1 december offline gaan, maar als ik de pagina open zie ik alleen de titel en de DVD-hoes, geen afleveringen. (De afleveringen stonden trouwens toch al niet in de goede volgorde...)

Ai, het lijkt er inderdaad op dat de einddatum van de serie veranderd is naar 3 november 😞. Ik zal m in de lijst verplaatsen.
Lycke Ziggo schreef:

DJjuul schreef:

Ai, het lijkt er inderdaad op dat de einddatum van de serie veranderd is naar 3 november 😞. Ik zal m in de lijst verplaatsen.

Wel een beetje jammer (understatement) dat je als kijker er niet op gewezen wordt dat een serie binnenkort offline gaat. We zaten er nét lekker in en 'floep', hij is weg... Even een melding in de description van de serie is toch niet zo heel veel moeite zou ik denken...
Worden de dagen korter, mooie tijd voor een dikke serie, is de serie Lost verwijderd? Hoezo dat dan?

Reageer