Laatste kans series Ziggo On Demand

• 13 maart 2018
  • 71 reacties
  • 82090 keer bekeken

Reputatie 7
Beschikbaar tot Titel en seizoen
30 september The Enfield Haunting - 1
Homophobia - 1
Broad City - 5
Bubble Guppies - 2
The Challenge - 33
Harrie: van het Kamp naar de Ring - 1
Ink Master: Meesters van de Lage Landen - 1
Jersey Shore Family Vacation - 2
De Ludwigs - 6
MTV Floribama Shore - 2
Ridiculousness - 7
Roast Battle - 3
1 oktober

Paradise Falls - 1
New Looney Tunes - 3
The Tom and Jerry Show - 4

5 oktober

Brandweer Sam
6 oktober Scooby-Doo and Guess Who?
Yabba Dabba Dinosaurs
9 oktober Legende van de Drie Caballeros, De
Oggy and the Cockroaches
Oggy and the Cockroaches
Scooby-Doo and Guess Who?
13 oktober Bunnicula
Taffy
15 oktober Alex
16 oktober Bob de Bouwer
18 oktober Pagan Peak
20 oktober grizzy en de Lemmings
22 oktober Light as a feather: 1 & 2
31 oktober Midsomer Murders
Vienna Blood
Dr Pimple Popper
Dr Pimple Popper
Say Yes To The Dress: Benelux
Butcher, The
Homicide: Squad Atlanta
Lost Gold of World War II
Poisonous Liaisons
WW2: Treasure Hunters
Who Killed Tupac?
Fire Island
My Life is a Telenovela

< Films: laatste kans >

Deze series zijn inmiddels gestopt

Gestopt per Titel
30 september The Enfield Haunting - 1
Homophobia - 1
Broad City - 5
Bubble Guppies - 2
The Challenge - 33
Harrie: van het Kamp naar de Ring - 1
Ink Master: Meesters van de Lage Landen - 1
Jersey Shore Family Vacation - 2
De Ludwigs - 6
MTV Floribama Shore - 2
Ridiculousness - 7
Roast Battle - 3
28 september Buried: Knights Templar and the Holy Grail - 1
Jesus: His Life - 1
Live PD: Police Patrol - 6
Live PD: Police Patrol - 7
Navy SEALs - 1
Nightmare In Suburbia - 1
Robbie Coltrane's Critical Evidence - 1
19 september Buurman en Buurman - Dikke vrienden - 1
17 september G.I. Joe Renegades - 1
One Star Reviews - 1
11 september Beertje Pol
Bob de Bouwer
Zorro
10 september Sthlm Requiem
1 september Cosmos: Possible Worlds 2

Waar bekijk ik zelf de deadline in het on demand menu? 

• In de map ‘Laatste Kans’ in het Movies & Series on demand menu
  • Op je mediabox zie je de deadline bij de informatie van een film of serie

laatste update 28-9-2020

71 Reacties

Reputatie 6
Badge +4
Goed overzicht, bedankt!

Wellicht is er ook zo een overzicht mogelijk van series die binnenkort erbij komen, als een soort van positieve tegenhanger, want als ik zie wat er allemaal verdwijnt, zal er toch wel weer wat bij (moeten) komen.
Reputatie 1
Beetje vreemd om via een forum te moeten vernemen welke series er op welk moment verdwijnen. Lijkt me op zn minst een nieuwsbrief of melding waard. Hier namelijk ook seizoen 11 van greys anatomy... klacht ingediend bij Ziggo. Hopelijk doen ze er iets aan voor ze de rest van de series die ik aan het kijken ben ook zonder pardon van het systeem afpleuren...
Reputatie 7
Hey @AnnieB. Ik zal je wens doorgeven, maar verwacht hier niet al te veel van 😞. Weekendje binge-watchen geen optie? Het is toch rot weer 😉.
Worden de dagen korter, mooie tijd voor een dikke serie, is de serie Lost verwijderd? Hoezo dat dan?
Reputatie 7
Hey @Anita777 . Ik zie inderdaad dat de informatie die ik heb ontvangen over de eind-tijden van de serie voor wat betreft Strike back seizoen 5 niet overeenkomt met wat er op de site staat. Ik heb meteen even navraag gedaan wat hierin de juiste is (ik verwacht de informatie op de site).
Natuurlijk is het niet handig als in deze lijst een gegeven onjuist is. Maar om nu te zeggen dat we daardoor onprofessioneel zijn en niets van de zaak afweten, lijkt me wat overdreven. Is er iets wat ergens ander fout in gegaan is? Wellicht iets waarbij ik je kan helpen? Ik heb het gevoel dat er iets anders speelt waardoor je onvrede erg groot is. Mocht dit een verkeerde indruk zijn, hoor ik dit natuurlijk ook graag.
Reputatie 7
Badge +4

@stevienieuw @Be rt @Iedereen

Het is nu mogelijk om de uiterste kijkdatum te zien op de website van Ziggo GO!

Zie dit topic: https://community.ziggo.nl/movies-series-143/userscript-beschikbaar-tot-bij-films-en-series-op-ziggo-go-48621

@lijnprins 

@Lycke Ziggo 

ik heb zelf ook net naar Ziggo gebeld, en die zeggen ook dat ze het bij hun niet kunnen vinden. 
ze hebben opnieuw een soort signalering gedaan van de serie en t zou binnen een paar dagen terug moeten keren.  

Reputatie 7
Mooi overzicht, meteen even op kopie gezet 😉
Hier kun je van alle series en films zien tot welke datum ze beschikbaar zijn:
https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/catalogus
Reputatie 4
Badge +2
Maar goed dat ik zelf de series die ik volg download (of koop), ben ik tenminste niet afhankelijk van de beknibbelende grillen van Ziggo. En heb ik de series ook nog eens compleet ipv een paar seizoenen. Topseries zoals the Wire en Breaking Bad heb ik op DVD en Blu ray staan, maar ook geript op mijn NAS staan.

Bij Netflix hebben ze het IMO iets beter geregeld, daar kun je verder gaan waar je gebleven bent en blijven de series tenminste gewoon beschikbaar.
Reputatie 7
Badge +28
Maar goed dat ik zelf de series die ik volg download (of koop), ben ik tenminste niet afhankelijk van de beknibbelende grillen van Ziggo. En heb ik de series ook nog eens compleet ipv een paar seizoenen. Topseries zoals the Wire en Breaking Bad heb ik op DVD en Blu ray staan, maar ook geript op mijn NAS staan.

Bij Netflix hebben ze het IMO iets beter geregeld, daar kun je verder gaan waar je gebleven bent en blijven de series tenminste gewoon beschikbaar.

Ook Netflix heeft te maken met contracten en verdwijnen er dus series en films, kijk maar bijvoorbeeld hier.
Reputatie 7
@Lycke Ziggo

Kan je ook series doorgeven die je echt nog keer wilt zien. Zo ja waar en bij wie 😊
Reputatie 7
@Lycke Ziggo

Kan je ook series doorgeven die je echt nog keer wilt zien. Zo ja waar en bij wie 😊

Suggesties doorzetten kan ik altijd doen! Welke series zou je graag nog eens willen zien? 🙂
Reputatie 7
Grappig, door Xena in je lijst bedenk ik me dat ik dat vroeger als (jong) kind ook wel eens voorbij zag komen en dat ik het altijd naspeelde. Hoewel ik geen idee had waar het over ging. Ik speelde dan gewoon een hele stoere vechtende vrouw 😉.

Ik ga de suggesties doorzetten!
Reputatie 7
Grappig, door Xena in je lijst bedenk ik me dat ik dat vroeger als (jong) kind ook wel eens voorbij zag komen en dat ik het altijd naspeelde. Hoewel ik geen idee had waar het over ging. Ik speelde dan gewoon een hele stoere vechtende vrouw 😉.

Ik ga de suggesties doorzetten!

Vind het leuk dit te lezen, ja ben door chronische ziekte buisgekluisterd en community gekluisterd. Maar dank je voor doorzetten 😊👍🏻
Graag Grey’s Anatomy weer “Back on”!!
Verveeld nog lang niet, in tegenstelling tot de zoveelste herhaling van heel veel andere films en series!

Goede morgen,

Ik wou vragen of jullie Criminal Minds hebben weg gehaald. Gisteravond was ik aan het kijken en vandaag kan ik het niet meer vinden ik was bij s1f5 als ik wist dat ie zo verdwijnen hadden niet begonnen te kijken.

Reputatie 7

Ik zie nu dat Lost toch weer op de lijst staat. Blijft deze nog een tijdje beschikbaar? Dan weet ik of ik er nog aan ga beginnen :wink:

Op welke lijst? 

Ik zie dat in de informatie in de catalogus de einddatum van lost mist, inderdaad. Geen idee waarom; daar ga ik achteraan! 

In mijn gegevens kan ik in elk geval vinden dat de serie lost, seizeon 1 tot en met 6 nu op einddatum 1 maart 2020 staat. 

De lijst met series is weer bijgewerkt! Check nu welke series in maart nog te zien zijn. 

Mijn vrouw zat midden in Revenge en wil aan seizoen 3 beginnen is de serie weg. Moet je op internet gaan zoeken wat het probleem is en kom je er achter dat het 30 September gestopt is. Zoiets belangrijks hoort op zijn minst op de Serie pagina te staan!!

Hallo, in het recente overzicht staat dat criminal minds stopt per 31 mei, maar staat ook bij 6 juni. Gisteren was het al niet meer te zien. Hoe zit dit nou precies?? Ik moet nog 6 afleveringen van s 14…….

Ik had criminal minds alleen op 6 juni zien staan dus was de laatste afleveringen nog snel aan het kijken. Vandaag is alles verdwenen terwijl het de 1e nog is. Nu zie ik dat hij zowel bij de 31e staat als bij dr 6e. Dat maakt het wel verwarrend. En zorgt ervoor dat mensen fouten maken. Kan hij niet tot de 6e gewoon er tussen blijven staan?

Hi @Ireneruhe  en @Avw1 
Excuses voor de verwarring! Criminal Minds was helaas beschikbaar tot 31 mei 2020. :cry:

Reputatie 1
Badge

Bert, ik kan via jouw link niet zien tot wanneer een serie te zien is. Dan moet je van elke serie de eerste aflevering aanklikken. Pas dan kun je het zien. Erg omslachtig vind ik dat.

Zo'n laatste kans lijst heb je in mijn ogen nuet zoveel aan, omdat je dan vaak al te laat bent om nog te beginnen met een serie.

Mij lijkt een lijst van alle series met de einddatum heel handig en dat je een mail krijgt zodra er iets nieuws is. 

Ik zat bv. Sanditon via de bieb te zien terwijl die serie ook op Ziggo stond. Had er echter nooit bericht van gehad. Dat vind ik jammer.

Groet Ekster🐦

Misschien gemist, heb niet alle berichten hier bekeken, maar bij movies en series op de next zie ik bij info GEEN einddata staan. Zie ik een leuke serie bij laatste kans staan, weet ik niet tot wanneer ik de tijd heb om te kijken. Moet ik dan perse uitwijken naar deze community of aangegeven link hiervoor??? En de genoemde datum hier op deze community, is dat een tot en met of tot datum?

Reageer