Laatste kans series Ziggo On Demand

• 13 maart 2018
  • 71 reacties
  • 82090 keer bekeken

Toon eerste bericht

71 Reacties

Reputatie 7
Badge +4

@stevienieuw @Be rt @Iedereen

Het is nu mogelijk om de uiterste kijkdatum te zien op de website van Ziggo GO!

Zie dit topic: https://community.ziggo.nl/movies-series-143/userscript-beschikbaar-tot-bij-films-en-series-op-ziggo-go-48621

Hoi!

ik zie dat bij Grey’s Anatomy staat dat hij nog maar 25 uur beschikbaar is (27 Jan) maar in deze lijst staat niks over dat Grey’s Anatomy verdwijnt. 
Een foutje in de lijst of een foutje in de app?

Reputatie 7

Grey's Anatomy blijft nog tot in elk geval 5 juli 2020 (kan zijn dat het verlengt wordt, maar dit is voor nu de datum). Zal inderdaad een foutje in de app zijn :-) 

Hoi! Ben ik weer. 
een paar dagen geleden liet ik een berichtje achter met het feit dat Grey’s Anatomy binnen enkele uren verwijderd zou worden. 
ik krijg daarop het antwoord dat Grey tot 5 juli 2020 op Ziggo Go blijft, maar helaas zie ik vandaag dat Grey’s Anatomy toch verwijderd is. Ik heb al meerdere malen op nieuwe ingelogd en de app op nieuw gedownload. 
Hoe krijg ik Grey’s Anatomy weer terug??? Want het is nog geen 5 juli!

Reputatie 7

Hij staat er bij mij nog steeds gewoon tussen: 

Zie je hem niet tussen “movies & series” staan?

Hij staat er bij mij nog steeds gewoon tussen: 

*knip*

Zie je hem niet tussen “movies & series” staan?

Nee helaas niet :(

Reputatie 7

Kan je me een screenshot sturen van wat jij ziet staan bij “movies en series”? 

Hier is Grey's ook verdwenen, als je zoekt kom je automatisch bij tv en replay.

Reputatie 7

Heel raar. Dan is de serie per abuis verwijderd uit de systemen. Ikzelf heb een mediabox Next, en er kan inderdaad verschil zitten in het aanbod (zou niet moeten natuurlijk)
Ik ga het bij deze intern doorzetten, zodat de serie snel teruggehaald kan worden. 

Waar ik nog benieuwd naar ben;vinden jullie de serie via jullie mediabox nog wel? 

@lijnprins 

@Lycke Ziggo 

ik heb zelf ook net naar Ziggo gebeld, en die zeggen ook dat ze het bij hun niet kunnen vinden. 
ze hebben opnieuw een soort signalering gedaan van de serie en t zou binnen een paar dagen terug moeten keren.  

Reputatie 7
Badge +4

Beschikbaar tot 28 februari 2020
Kindred Spirits - seizoen 3

Ik lees bij de pagina van het programma het volgende:

Beschikbaar sinds 1-12-2019 00:00:00

Zijn dit soort programma’s altijd maar 3 maanden erop?
Reputatie 7

Dat verschilt helemaal per programma, @martwoutnl . Meestal wel langer, overigens. 

Reputatie 7

Grey's Anatomy zou weer moeten werken :-) 

De lijst met series is weer bijgewerkt! Check nu welke series in maart nog te zien zijn. 

Hallo, in het recente overzicht staat dat criminal minds stopt per 31 mei, maar staat ook bij 6 juni. Gisteren was het al niet meer te zien. Hoe zit dit nou precies?? Ik moet nog 6 afleveringen van s 14…….

Ik had criminal minds alleen op 6 juni zien staan dus was de laatste afleveringen nog snel aan het kijken. Vandaag is alles verdwenen terwijl het de 1e nog is. Nu zie ik dat hij zowel bij de 31e staat als bij dr 6e. Dat maakt het wel verwarrend. En zorgt ervoor dat mensen fouten maken. Kan hij niet tot de 6e gewoon er tussen blijven staan?

Hi @Ireneruhe  en @Avw1 
Excuses voor de verwarring! Criminal Minds was helaas beschikbaar tot 31 mei 2020. :cry:

Reputatie 1
Badge

Bert, ik kan via jouw link niet zien tot wanneer een serie te zien is. Dan moet je van elke serie de eerste aflevering aanklikken. Pas dan kun je het zien. Erg omslachtig vind ik dat.

Zo'n laatste kans lijst heb je in mijn ogen nuet zoveel aan, omdat je dan vaak al te laat bent om nog te beginnen met een serie.

Mij lijkt een lijst van alle series met de einddatum heel handig en dat je een mail krijgt zodra er iets nieuws is. 

Ik zat bv. Sanditon via de bieb te zien terwijl die serie ook op Ziggo stond. Had er echter nooit bericht van gehad. Dat vind ik jammer.

Groet Ekster🐦

Misschien gemist, heb niet alle berichten hier bekeken, maar bij movies en series op de next zie ik bij info GEEN einddata staan. Zie ik een leuke serie bij laatste kans staan, weet ik niet tot wanneer ik de tijd heb om te kijken. Moet ik dan perse uitwijken naar deze community of aangegeven link hiervoor??? En de genoemde datum hier op deze community, is dat een tot en met of tot datum?

Goedemorgen @Erika0401,

Ik snap heel goed dat je hier benieuwd naar bent. Dit wordt op de Mediabox Next niet getoond omdat ervoor is gekozen zo min mogelijk tekst hierbij te plaatsen. Via het Community topic of inderdaad deze link is de mogelijkheid er om te kijken tot wanneer een serie beschikbaar is. 

Reageer