1
Vraag
2
Reacties
Lara5737

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan Movies & Series XL niet bestellen

Wij hebben digitale tv van ziggo (basis) en de ziggo go app waar wij tv op kunnen kijken. Graag willen wij ook het extra pakket movies en series XL. De enige voorwaarde die op de website wordt gegeven is dat je digitaal tv moet hebben van ziggo.
Wij hebben dit pakket besteld maar kregen te horen dat wij niet het juiste abonnement hebben. Op site staat dat wanneer je deze melding krijgt je het pakket ook los kunt bestellen. Dat is nou net wat wij gedaan hebben. Ik begrijp niet helemaal wat het probleem is en de servicemedewerker die we hebben gesproken aan de telefoon wist het ook niet zo goed.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Je moet wel minimaal tv-start hebben. Als je alleen kabeltv hebt à 18,70 per maand gaat het niet.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Movies en Serie's XL kan je gewoon los bestellen tenzij je Vodafone hebt, dan kan je deze gratis erbij kan nemen. Maar mocht je het pakket hebben besteld dan kan het tot 24 uur duren voor hij is geactiveerd.
Lara5737
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja dat las ik inderdaad, maar waarom kreeg ik na de bestelling dan een mail dat ik niet het juiste abonnement heb en dat de bestelling niet verwerkt kan worden?
xGarfieldx-Dave wrote:
Movies en Serie's XL kan je gewoon los bestellen tenzij je Vodafone hebt, dan kan je deze gratis erbij kan nemen. Maar mocht je het pakket hebben besteld dan kan het tot 24 uur duren voor hij is geactiveerd.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Ik kan niet in het systeem kijken, maar ik kan het voorleggen bij een moderator voorleggen dan komen ze kijken wat er aan schort.

omdat het weekend is kan het even duren, maar ik heb het voorgelegd. En je krijgt vanzelf reactie hier in dit topic.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Je moet wel minimaal tv-start hebben. Als je alleen kabeltv hebt à 18,70 per maand gaat het niet.
Lara5737
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
youriy wrote:
Je moet wel minimaal tv-start hebben. Als je alleen kabeltv hebt à 18,70 per maand gaat het niet.


Ah wij hebben wel het Kabel abonnement, maar bij onze gemeente is dat allemaal digitaal nu. Beetje krom dan wel.
Lara5737
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Ik kan niet in het systeem kijken, maar ik kan het voorleggen bij een moderator voorleggen dan komen ze kijken wat er aan schort.

omdat het weekend is kan het even duren, maar ik heb het voorgelegd. En je krijgt vanzelf reactie hier in dit topic.


Ik weet denk ik wat het probleem is. Wij hadden kabeltv maar in onze gemeente is dat nu allemaal digitaal geworden een paar maanden geleden. Dus we hebben digitaal tv alleen is het originele abpnnement dat nog geldt. Is dan wel krom aangezien digitale tv de enige voorwaarde is.
Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes
xGarfieldx-Dave Lara5737 kleine correctie... Als vodafone lid kun je Movies & Series L krijgen en niet XL.

Verschil? Heel simpel wel de online content en niet de linieare content/zenders
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Lara5737 wrote:

youriy wrote:
Je moet wel minimaal tv-start hebben. Als je alleen kabeltv hebt à 18,70 per maand gaat het niet.
Ah wij hebben wel het Kabel abonnement, maar bij onze gemeente is dat allemaal digitaal nu. Beetje krom dan wel.



Niet echt krom. het standaard kabelabbo, analoog of digitaal, bevat zgn free to air zenders, dus zenders die niet gecodeerd zijn.
Voor XL heb je een smartcard nodig en voor het on demand deel ook een mediabox. Aangezien je beide niet hebt bij het standaard abbo, kun je XL niet nemen zonder ook een mediabox te nemen en dus een uitgebreider abonnement.
Lara5737
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nick999 wrote:

Lara5737 wrote:

youriy wrote:
Je moet wel minimaal tv-start hebben. Als je alleen kabeltv hebt à 18,70 per maand gaat het niet.
Ah wij hebben wel het Kabel abonnement, maar bij onze gemeente is dat allemaal digitaal nu. Beetje krom dan wel.

Niet echt krom. het standaard kabelabbo, analoog of digitaal, bevat zgn free to air zenders, dus zenders die niet gecodeerd zijn.
Voor XL heb je een smartcard nodig en voor het on demand deel ook een mediabox. Aangezien je beide niet hebt bij het standaard abbo, kun je XL niet nemen zonder ook een mediabox te nemen en dus een uitgebreider abonnement.


Ja ik snap het hoor, maar het staat nergens heel duidelijk en de servicemedewerker kon dit ook niet vertellen. Gelukkig weet ik het nu. Bedankt voor de hulp
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic