Annabel

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Help! Game of Thrones via Ziggo na zondag 21 januari niet meer beschikbaar?

Hoi allen, ik heb al heel lang geen Game of Thrones meer gekeken want werk, verhuizing, drukdrukdruk. Ben indertijd gekomen tot halverwege seizoen 3 en neem mij nu voor alles in te halen tot de laatste aflevering! Dus zocht de afleveringen op via de Internetpagina van Ziggo en daar zijn ze allemaal netjes beschikbaar zonder einddatum. Ben afgelopen week gekomen tot en met aflevering 9 van seizoen 3.

Ik bedacht dat er ook een Ziggo app is en die zit ik nu op mijn nagelnieuwe laptop te installeren. Als ik via die app GoT opzoek zie ik bij elke aflevering staan "beschikbaar tot Zo 21 januari".

Hoe zit dit? Verdwijnt GoT na vandaag uit Ziggo? Moet ik nu vandaag als een gek alle seizoenen gaan kijken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Annanel,

Ik ben me net zo hard als jou geschrokken, want ik ben ook nog lang niet klaar met GoT 😉 Maar het is 'gelukkig' een fout. Morgen staat er als het goed is 'beschikbaar tot 22 januari', het geeft de huidige datum aan, maar vraag me niet waarom. :thinking:

Op de Mediabox XL staat wel de juiste einddatum, seizoen 1-5 is beschikbaar tot 1 januari 2019, seizoen 6 is beschikbaar tot 31 december 2018 en seizoen 7 is beschikbaar tot 16 juli 2018.

Kun je toch nog rustig verder kijken 🙂

Groet,
Evert

Bekijk in context

3 Reacties 3
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Annanel,

Ik ben me net zo hard als jou geschrokken, want ik ben ook nog lang niet klaar met GoT 😉 Maar het is 'gelukkig' een fout. Morgen staat er als het goed is 'beschikbaar tot 22 januari', het geeft de huidige datum aan, maar vraag me niet waarom. :thinking:

Op de Mediabox XL staat wel de juiste einddatum, seizoen 1-5 is beschikbaar tot 1 januari 2019, seizoen 6 is beschikbaar tot 31 december 2018 en seizoen 7 is beschikbaar tot 16 juli 2018.

Kun je toch nog rustig verder kijken 🙂

Groet,
Evert
Annabel
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
:grinning: Ah top, dankjewel Evert! Dan heb ik nog even de tijd... 2e Pinksterdag ga ik naar het GoT concert en dan wil ik alles wel gezien hebben. Gaat dan helemaal lukken! :smile:

Groetjes,
Annabel
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Veel kijkplezier, t wordt nog echt leuk!:blush:
En alvast een mooie avond gewenst op 2e Pinksterdag 😉 Je brengt me op een goed idee, misschien ga ik ook wel 🙂

Groeten!

Uitgelicht topic