Jetske

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Handmaid's tale s02e08

Ik kijk handmaid's tale maar seizoen 2 aflevering 8 ontbreekt, wordt die binnenkort wel nog toegevoegd? 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @NvZ , welkom op de Community! 


Ik snap heel goed dat je dit graag zo snel mogelijk opgelost ziet worden, zodat je lekker verder kunt kijken met de serie. Zoals je zelf al aangeeft is het bij ons bekend dat er problemen zijn met bepaalde afleveringen en wordt er ook aan gewerkt om dit op te lossen. Helaas kost dit wat meer moeite dan we zelf zouden willen en hierdoor duurt het langer. Het is niet bekend wanneer het opgelost zal zijn. Dit zal afgewacht moeten worden. 

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Hi @Jetske en welkom hier op de Community! 

Super dat je een topic hebt geopend en je vraag hier neerlegt. Mega spannende serie, The Handmaid's Tale! Daar wil je inderdaad geen aflevering van missen. Ik zoek dit graag voor je uit, op welke manier kijk je de serie? Is dat via Ziggo Go via de browser of via de app? Of kijk je via een mediabox op de tv (zo ja, welke?) 

Ook zou het top zijn als je je postcode en huisnummer aanvult in je profiel (alleen moderators kunnen dit zien) dan pak ik je gegevens erbij. Thanks alvast!

NvZ

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Missen nog steeds series van Handmaids Tale? 
wordt beloofd dat dit opgelost wordt. Maar nog steeds niet??

NvZ

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er missen afleveringen. Er wordt al dagen beloofd dat dit zal worden opgelost. Maar helaas. Het is erg vervelend als je een serie volgt en er missen afleveringen. 
Zou fijn zijn als hier wat mee gedaan wordt. 

 

*Reactie verplaatst. Een eigen topic aanmaken over hetzelfde onderwerp heeft geen nut :-)*

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @NvZ , welkom op de Community! 


Ik snap heel goed dat je dit graag zo snel mogelijk opgelost ziet worden, zodat je lekker verder kunt kijken met de serie. Zoals je zelf al aangeeft is het bij ons bekend dat er problemen zijn met bepaalde afleveringen en wordt er ook aan gewerkt om dit op te lossen. Helaas kost dit wat meer moeite dan we zelf zouden willen en hierdoor duurt het langer. Het is niet bekend wanneer het opgelost zal zijn. Dit zal afgewacht moeten worden. 

 

Uitgelicht topic