Beantwoord

Handmaid's Tale naar Ziggo

• 6 november 2019
  • 6 reacties
  • 2246 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +4

De verwachting is dat begin deze zomer (2020) het derde seizoen van The handmaid's Tail bij Ziggo is te zien! Dus hou het hier in de gaten

Volgens https://www.mijnserie.nl/the-handmaids-tale/nieuws/8530-the-handmaids-tale-in-december-bij-ziggo-movies-series/?fbclid=IwAR0obZPyDz-8Ntx32sFE8Em3SL2SwEv9s1z34dJi9F4TUDeo7SrWUnnW4Qg komen de eerste 2 seizoenen van The Handmaid’s Tale naar Ziggo.

icon

Best beantwoord door Sander Ziggo 6 maart 2020, 09:01

De verwachting is dat begin deze zomer (2020) het derde seizoen van The handmaid's Tail bij Ziggo is te zien! Dus hou het hier in de gaten

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

6 Reacties

Reputatie 7

Hoi @martwoutnl 
Laten we het hopen en afwachten dan maar :)
Bedankt voor het melden in ieder geval.

Klopt het dat ik van de Handmaids Tale alleen aflevering 10 van seizoen 1 kan zien via Ziggo movies&series? 

Ik heb het volledige seizoen 1 kunnen bekijken maar kan nu ook alleen maar deel 1 van S2 zien. Blijkbaar is de zaak niet goed opgeslagen.

Reputatie 7

Ik zie bij seizoen 1, 10 afleveringen en bij seizoen 2, 13. Klopt dit niet? 

Seizoen 2 is nu ook oké en kloppen de delen weer. Dus S1 10 delen en S2 13 delen,is zoals het moet zijn.

Reputatie 7