Beantwoord

Grey's Anatomy verdwenen uit On Demand (7-7-2019)

• 7 juli 2019
  • 62 Reacties
  • 17468x Bekeken

Toon eerste bericht

62 Reacties

Echt balen dat Grey,s Anatomy weg is?!? Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de serie er terug op gezet wordt?
En petitie opstarten. Hoop dat als er genoeg reageren, Ziggo het weer online zetten. Ik was 4 maanden geleden gestart met kijken en was tot seizoen 10 gekomen.
Ff serieus...zomaar weer eraf gegooid! Met deze serie hebben jullie juist zoveeeeeeel meer klanten!! Zet hem snel maar weer terug aub!
Inderdaad groot gelijk, zet terug Ziggo!
Gisteravond zitten we klaar voor aflevering 9 van serie 11, bij 'On demand' onder 'verder kijken' zie ik hem al staan, maar als geroutineerd kijker ga ik meteen naar het hoofdmenu omdat we verder willen dan het einde wat we nog niet gezien hadden.
Ik zoek in series- drama- vervolgens naar de 'g' en tot mijn grote verbazing staat de serie er niet meer tussen.
Ik ga terug naar 'verder kijken' en ook daar is hij opeens weggehaald!
Balen!!!
Wllen jullie hem a.u.b. terugzetten? Het is zo'n prachtige kwaliteitsserie! Een van de belangrijkste redenen waarom we voor dit abonnement gekozen hebben.

Ging bij mij net zo. Waardeloos. Ziggo zet zsm weer terug
Hoi allemaal, ik heb een aantal topics samengevoegd. Ik snap dat jullie allemaal heel graag Grey's Anatomy weer terug willen in ons On Demand aanbod, maar helaas kan ik dat niet bewerkstelligen.

Uitzendrechten voor series hebben een beperkte houdbaarheid, dat is afgesproken in de contracten met de leveranciers. De uitzendrechten kunnen worden verlengd, maar dat gebeurt niet altijd. Zeker als er een nieuw seizoen aan zit te komen houden de leveranciers vaak de boot af. Misschien om zo veel mogelijk kijkers te trekken voor het nieuwe seizoen, wie weet?

Grey's Anatomy komt hopelijk snel weer terug, maar daar is nu nog niets over bekend.

Maar waarom is er van niet besloten om seizoen voor seizoen te verwijderen? Dit kwam voor mij ook onverwachts, was tot seizoen 10 gekomen en nergens bericht over gehad. Daarvoor had ik dus movies en series XL genomen
ik wil het weer terug. Zat in seizoen 10
Ik zat ook in seizoen 10. Daarvoor dus movies en series XL voor genomen! Dus Ziggo zet weet terug aub
Reputatie 7
Badge +17
Vorig jaar waren de seizoenen al verwijderd en nu weer terug. Maar ik kan me voorstellen dat je een serie van inmiddels meer dan 10 jaar oud, niet eeuwig kan blijven aanbieden. Rechten koop je normaal gesproken voor een bepaalde tijd.
Reputatie 7
Badge +17
De serie is inmiddels al meer dan 10 jaar oud, dus eeuwig blijven aanbieden lijkt mij ook geen optie. Er zullen altijd wel mensen zijn die na 10-15 jaar ineens beginnen de serie te bekijken...
Erg jammer! Ik kijk het steeds via mijn iPad, maar had daar geen einddatum kunnen vinden... zat in seizoen 7.
jee, ik was not amused! is al eerder gebeurd dus hopelijk komt Greys weer beschikbaar voor on demand.
het zou heel fijn zijn dat je een melding ziet bij de series die je bewaard hebt, zodat je gewaarschuwd bent. Nu was het een flinke domper!
Waardeloos dit! Zonder aankondiging verwijderd uit de app.. ik was bij de laatste aflevering van seizoen 7 van 15 :-(

In Netflix staat er tenminste nog een melding bij wanneer iets op korte termijn gaat verdwijnen, dan kun je er rekening mee houden of het nog de moeite is om aan een nieuwe serie te gaan beginnen.

Na Game of Thrones was dit ook de enige serie die ik de moeite waard vond om het Movies en series abonnement nog voor te behouden. Al kijkt de ziggo app ook best wel beroerd. Hij onthoudt niet bij welke aflevering je bent gebleven en valt tijdens het kijken om de haverklap uit. Hierover wordt in de app store uitgebreid geklaagd. Ironisch genoeg geven de ontwikkelaars als voornaamste reden voor dat je internet verbinding dan niet stabiel is. Ja vriend, bedankt voor het advies. Van wie denk je dat ik mijn internet verbinding afneem... haha!

Netflix werkt in tegenstelling tot de Ziggo app overigens prima, ondanks mijn “instabiele” verbinding. Zucht.

Ik zag dat Grey’s Anatomy vandaag weer begint bij seizoen 1 op RTL 8, daar maar kijken dan. Ze zenden maar 1 aflevering per week uit dus ze gaan vast niet alle 15 seizoenen uitzenden. Tegen de tijd dat we daar halverwege zijn, staat het vast wel weer op de Ziggo app ;-)

Maar voor nu ga ik mijn movies & series abonnement stopzetten.
Reputatie 7
Badge +27
@Marieke89 Zonder aankondiging is niet geheel correct. De datum tot wanneer de serie te bekijken is, staat in dit topic, staat in de catalogus en het staat ook in de Ziggo Go app.
@Marieke89 Zonder aankondiging is niet geheel correct. De datum tot wanneer de serie te bekijken is, staat in dit topic, staat in de catalogus en het staat ook in de Ziggo Go app.

Waar staat het in de Ziggo app vermeld? Ik wist het niet en zo te zien ben ik niet de enige. Van dit forum en de catalogus waar je naar verwijst wist ik het bestaan niet totdat ik ging googelen over greys anatomy die was verdwenen uit de ziggo app.
Reputatie 7
Badge +27
In de Ziggo Go app op Android zie ik het niet staan, wel in de Ziggo Go app op Windows. Gisteren had ik de Ziggo Go app op m'n laptop voor me. Daar zie je het onder elke aflevering staan.

Reageer