Beantwoord

Grey's Anatomy verdwenen? (1 juli 2018)

Reputatie 1
Ik zat midden in Grey's Anatomy en kan de serie niet meer bekijken. Waarom is dit?
icon

Best beantwoord door Be rt 1 juli 2018, 19:54

Hier kun je van alle series en films zien tot wanneer ze beschikbaar zijn:
https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/catalogus

**Toevoeging van moderator**
Daarnaast houden we jullie in dit topic op de hoogte van de series die de komende tijd aflopen.
Ook voor aflopende films hebben we een topic!

Bekijk origineel

57 Reacties

Reputatie 7
Badge +11
Omdat deze allemaal tot en met 30 juni te zien waren.

https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/catalogus/102051-grey-s-anatomy-seizoen-10.html

https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/catalogus/102050-grey-s-anatomy-seizoen-9.html
Wat verrekte jammer dat greys anatomy er uit is gehaald. Nu kon ik eindelijk eens binchkijken omdat ik ziek thuis zit en nu is ie weg. Om alles te kunnen hebben gezien zou je in 10 dagen zonder slapen en zonder pauze moeten kijken wat natuurlijk niet reëel is. En als je een normaal leven hebt waarin je ongeveer 4 afleveringen per week zou kunnen kijken dan heb je 1,5 jaar nodig om alle afleveringen te kijken. Dus Ziggo ik stel voor dat jullie er nog een jaartje er aan vast plakken zodat iedereen alle afleveringen kan kijken.

Groeten Miranda
Weet iemand ook of greys anotomy nog terug komt op ziggo of?
Ik baal hier ook gigantisch van. Mijn dochter en ik zaten in seizoen 5, en geen waarschuwing dat hét verdwijnt. Ik hoop dat Ziggo het snel terug draait.😥
Reputatie 7
Badge +8
En dan heb je over anderhalf jaar hetzelfde probleem met mensen die tegen die tijd de serie willen gaan kijken. 😎
Ongetwijfeld heeft e.e.a. met rechten te maken en kun je series niet onbeperkt online houden.
Reputatie 1
Ja graag grey’s terug. Wij zijn ook pas bij seizoen 5
Reputatie 1
Kunnen jullie daze serie nogmaals aanbieden was nog niet klaar met kijken.
Ongetwijfeld, maar een poging wagen kan geen kwaad lijkt me😉
Badge
Waarom was erg geen melding of iets dergelijks dat het weg zou gaan? 🤔
Reputatie 7
Badge +11
Hier kun je van alle series en films zien tot wanneer ze beschikbaar zijn:
https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/catalogus

**Toevoeging van moderator**
Daarnaast houden we jullie in dit topic op de hoogte van de series die de komende tijd aflopen.
Ook voor aflopende films hebben we een topic!
Badge
ik had bijna alles gezien, echt bijna want ik ben bij seizoen 12, waarom moet het er net nu afgaan? En nog zonder waarschuwing ook 😞
Reputatie 7
Badge +8
Siemdekat schreef:

Bij iedere on-demand aflevering of film staat precies tot wanneer deze beschikbaar is. Alleen leest kennelijk niemand dat.
Reputatie 7
Badge +11
@Nick999 Ik kan de data wel op de site vinden, maar niet in de Ziggo app, mis ik iets?

Op de Mediabox XL kan ik even niet kijken.
Badge
Nick999 schreef:

Siemdekat schreef:

Bij iedere on-demand aflevering of film staat precies tot wanneer deze beschikbaar is. Alleen leest kennelijk niemand dat.

Ik heb het niet zien staan 🤔
Echt balen, was bijna klaar met seizoen 3. Ziggo zou dat duidelijker zichtbaar moeten maken als je een serie aan het volgen bent. Heb het ook nergens zien staan.
Hoop dat Ziggo zwicht en alsnog ons de kans geeft serie af te kijken.
Hier nog een baler, al staat bij iedere aflevering dat het te zien was tot 30 juni.
Volgens mij is de serie al vaker erop en eraf geweest dus ik hoop maar dat ie weer terugkomt..... een geruststellende bevestiging van Ziggo is zeer welkom 😊
Reputatie 3
Badge +2
Siemdekat schreef:

Nick999 schreef:

Siemdekat schreef:

Ik heb het niet zien staan 🤔

Specsavers, mischien.😉
Uitgelicht
Reputatie 7
Badge +8
Bij iedere film of aflevering staat bij "informatie" ook meteen: "beschikbaar tot xx-xx-xxxx"
Please, laat Grey's anatomic weer terug komen op ziggo😫 ! Ik baal verschrikkelijk, zat net in seizoen 8.
Ziggo kunnen jullie al iets zeggen of deze serie weer terug komt?
Baal er ook van, was halverwege seizoen 11 en nu is ie er ineens af!
En dat terwijl de serie bij de best bekeken series stond.
Zou Grey’s graag weer terug hebben en meer van dat soort leuke series!
Reputatie 7
Badge +11
In dit topic zijn meer meldingen, het is handiger om alles in 1 topic te verzamelen:
https://community.ziggo.nl/movies-series-143/grey-s-anatomy-28746
Hi, ik zit ook midden in de serie Gray's Anotomy. Aan het aantal reacties te zien hoop ik echt dat jullie de serie weer beschikbaar stellen om te kijken. Jullie zouden er veel mensen blij mee maken.
Ik zie uit naar een reactie.
Mvg Nicole
Ik vind dit zo vreemd! Door de link hier in de topic van de catalogus kan ik inderdaad de einddata zien, maar deze staan niet vermeld in de app! Staat alleen uitleg over de film en/of serie. Dus hoe moet je dat kunnen lezen/ontdekken dan? Ik kijk namelijk altijd via de app. Is het de bedoeling dat je dan eerst wat je gaat kijken in de catalogus opzoekt? Naar mijn mening erg onhandig, als de eindddate duidelijk in de app erbij had gestaan had ik alles snel afgekeken voor de 1ste Juli Moest nog maar 6 afleveringen! Ziggo dit is flauw, zet dit dan ook duidelijk in de apps erbij! 🤷🏼‍♀️ Ik wil greys terug 😞
Ben ik heel dramatisch als ik zeg dat ik wel door de grond kon zakken toen ik net mijn tv aanzette en er geen Grey’s Anatomy meer was?😭🙈 Ik sluit elke avond af met een moment to myself en een nieuwe episode (soms wel 2,3,4😜) maar hij stond er opeens niet meer op😭😭😭 Heb serieus nog alles nagezocht, omdat ik dacht datie ergens tussen was verdwenen. Kan Grey’s Anatomy pleaaaasseeee weer terugkomen🙈
Badge
Wat is de toegevoegde waarde voor Ziggo om de toegang tot Grey’s Anatomy zonder aankondiging te beëindigen? Ik denk dat niemand bij het kijken van een serie constant elders gaat checken of deze nog beschikbaar blijft tenzij het er ter plekke duidelijk bij staat. Ik vind dit echt jammer zeg, midden in mijn zwangerschapsverlof nog wel.. 😭

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics