PimvanKaam

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Grey's Anatomy - eind datum

Hoi,

De beschikbaarheid datum van Grey's Anatomy op Ziggo on Demand wordt steeds korter. Aan het begin van dit jaar stond die op december 2020, toen juli 2020 en nu ineens 31 mei. Hoe kan dit? Voor 31 mei ga ik de laatst beschikbare aflevering niet kunnen kijken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedenavond @PimvanKaam en welkom op de Community,

Super dat je ook gebruik maakt van On Demand! Wat betreft je vraag m.b.t. Grey's Anatomy, deze serie verdwijnt inderdaad op 31 mei 2020 uit het On Demand aanbod. 
Dit heeft te maken met de afspraken die gemaakt zijn rondom de uitzendrechten. Ik sluit ook niet uit dat de serie op een later moment opnieuw weer te kijken valt via On Demand.
Maar voor nu ben ik toch bang dat het “bingewatchen” geblazen wordt.

Op deze pagina vind je een compleet overzicht van alle films en series die je nog meer kunt kijken via 
On Demand. 

Laat het maar weten als je verder nog vragen hebt.

Een hele fijne avond gewenst!
Groeten,

Paul

Bekijk in context

33 Reacties 33
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedenavond @PimvanKaam en welkom op de Community,

Super dat je ook gebruik maakt van On Demand! Wat betreft je vraag m.b.t. Grey's Anatomy, deze serie verdwijnt inderdaad op 31 mei 2020 uit het On Demand aanbod. 
Dit heeft te maken met de afspraken die gemaakt zijn rondom de uitzendrechten. Ik sluit ook niet uit dat de serie op een later moment opnieuw weer te kijken valt via On Demand.
Maar voor nu ben ik toch bang dat het “bingewatchen” geblazen wordt.

Op deze pagina vind je een compleet overzicht van alle films en series die je nog meer kunt kijken via 
On Demand. 

Laat het maar weten als je verder nog vragen hebt.

Een hele fijne avond gewenst!
Groeten,

Paul

PimvanKaam
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hey Paul,

 

bedankt voor je snelle reactie. Begrijp helemaal dat een serie een aflopende datum heeft. Alleen lijkt die datum steeds sneller te komen. Eind december, eind juli en nu eind mei. Ben benieuwd hoe dat kan en of het misschien niet gewoon een foutje is. Zag dat er al vaker topics zijn aangemaakt rondom Greys Anatomy en de einddatum van de serie. Ik kijk veel, maar ben nu pas bij seizoen tien ?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Grey’s Anatomy op Videoland duurt tot Juli a.s. Seizoen 1 tot 15 dan gaat hij er af en Januari 2021 komt de serie terug met Seizoen 16 erbij. Misschien een optie.

Ilaia

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat er een einddatum zit is begrijpelijk. Dat daar afspraken over zijn ook. Dat die data aan de gebruikers gecommuniceerd worden ook. Dat die data steeds gewijzigd worden niet!!! Hoe kun je je dan verschuilen Ziggo, achter: er zijn afspraken? Afspraak is afspraak, dus die moet gewoon vast staan en duidelijk zijn. Eventueel verlengen ja, maar niet verkorten. Dan ben je als organisatie gewoon niet eerlijk geweest toen die eerste datum aangekondigd werd. Bij de keuze van klanten voor een serie, nemen zij ook mee of de serie nog afgekeken kan worden. Nu doet Ziggo voorkomen alsof dat wel lukt en als je er dan midden in zit, kun je niet verder! Dit is ofwel  slechte planning ofwel onbetrouwbaarheid. Welke van de twee is het Ziggo?

driessen1a

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik ben het helemaal met Ilaia eens!

We betalen 80,-EURO per maand om TV/internet te kijken. (wat ik al een vrij hoog bedrag vind)

Jullie beslissen eenzijdig om een serie eerder van de zender te halen! Terwijl wij als familie er midden in zitten. Dat rechten vervallen begrijp ik maar omdat er waarschijnlijk niet voldoende mensen kijken deze rechten eerder opgeschort om zo kosten te besparen.

Dus ik stel voor om de abonnement kosten te verlagen aangezien wij nu minder kijkplezier hebben.

 

  

Mathieu_Marina

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goh hier baal ik  ook van, was helemaal aan het terugkijken, zit in seizoen 14 en ineens gisteravond niks meer 😞 ik had er overigens geen idee van dat er n einddatum op zat, hoe had ik dat moeten weten?

Mriken

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Precies dit! Ik zat midden in de serie en was pas bij seizoen 5. Hoe moet ik weten dat ie eraf gehaald wordt….slechte service en inderdaad betaal genoeg aan ziggo...

dinodepino

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo wat slecht, wij zijn ook diep teleurgesteld!

Hoe kunnen jullie zomaar een serie eraf halen, waarom vermelden jullie dat niet?

Wij zitten midden in seizoen 14 en betalen inderdaad ook al zoveel geld voor tv en kijk wat er weer gebeurd.

Heel slecht, een paar maanden korting op het abonnement zou wel het minste zijn wat jullie kunnen doen!!!

 

Super teleurgestelde en boze ziggo abonnee... 

 

Didi63

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde. Ineens staat het er niet meer op. Wat ontzettend stom. 
en dan betaal je voor een duur abonnement. Het zou fijn zijn als je kan zien wanneer er iets af loopt. 

Bschouten81

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook hetzelfde... Zit me net suf te zoeken waar het gebleven is. Was me ook nergens van bewust dacht ik begin eens helemaal van voor af aan.. We hebben net on demand... Duurder pakket dan wat we hadden.... Ontzettend balen dat het er nu ineens vanaf is was bij seizoen 7 pas. 

Ben erg teleurgesteld... 

Reli

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit is idd balen. Zit midden in seizoen 12 en kan nu ineens niet verder kijken.…

Niet blij!

Nynke van Leeuw

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als jullie willen dat wij klant blijven, verwacht ik dat jullie even persoonlijk contact opnemen voor overleg. 

 

Nynke.

JRusticus

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde geval, hele gezin (met twee tieners) boos, we kunnen opeens niet meer verder kijken en zijn er niet van op de hoogte gehouden dat de einddatum vervroegd is, echt een enorme afknapper.

Vereesha

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat jammer dat de serie eraf is. Kijk altijd elke avond een aantal afleveringen met mijn moeder, die zat er net helemaal in. Wel jammer dat je niet een melding krijgt of iets dergelijks dat de serie bijna niet meer beschikbaar is.

dinodepino

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gelukkig staat de serie nog wel op videoland!!!

 En is seizoen 16 op televisie, die hebben we al opgenomen... 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi allen,

Ik begrijp dat het een flinke domper voor jullie is dat de serie opeens weg is   Zeker met zoveel seizoenen en als je er midden inzit natuurlijk. 

Zoals @Paul Ziggo al aangaf, is inderdaad het contract afgelopen met de leverancier hiervan, waardoor we per 31 mei afscheid hebben moeten nemen van diverse shows waaronder Grey's Anatomy. Ik heb jullie wens hierin uiteraard doorgezet, maar het is helaas afwachten of het er op termijn weer op komt. Op korte termijn zal dit niet het geval zijn. We nemen de feedback voor wat betreft gecommuniceerde data uiteraard mee, dat loopt niet altijd even goed. Bij twijfel kun je altijd dit topic in de gaten houden, waar je de ‘laatste kans’-series en -films kunt checken.

En tot slot: Ik snap dat de serie voor sommigen onvervangbaar is, maar wellicht is The Good Doctor of The Handmaid's Tale een mooi alternatief voor nu. Check deze pagina voor meer leuke tips en aanraders.

Nadine81

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ok ALex, maar erg betrrouwbaar komen jullie niet over zo. Dit is niet de eerste keer dat dat gebeurt. Wij gaan ervanuit dat jullie ook afspraken en contracten maken met leveranciers en zij ook niet ineens contracten eerder afbreken. Dat zou inhouden dat jullie precies weten wanneer series aflopen. Looptijden meermaals veranderen en dan er ineens afgooien is niet klant vriendelijk. Ik twijfelde de vorige keer ook en was verbaasd dat ik schijnbaar verkeerd had gelezen. Nu weet ik dat dat niet het geval was en aan deze reacties te zien, ben ik blij dat ik niet de enige ben die dit niet waardeert. 

Ik ga ook geen adere serie meer beginnen, want dan heb ik straks weeeer hetzelfde probleem! Leuk dat we een aanbeveling krijgen op de Good doctor, maar wie garandeert ons dat wij deze ook daadwerkelijk kunnen kijken en jullie niet deze er ook weer afgooien onder het mom “contract was ineens afgelopen”.

Ik denk dat wij ook onze pakketten maar gaan herzien. Netflix kijken we toch vaker en verder kijk ik zelden op gratis On Demand. 

Flitskikker

Level 10
  • 486Posts
  • 17Oplossingen
  • 549Likes

Enigszins een troost voor de mensen die Grey’s Anatomy nog willen afkijken:

De volledige serie is ook beschikbaar op Videoland (tot en met 6 juli) (14 dagen gratis op proef):
https://www.videoland.com/series/442/greys-anatomy

En ook op Amazon Prime (30 dagen gratis op proef):
https://www.primevideo.com/detail/0OBCH7LRNO59F49ITYD1F3HVXF/

Beide met Nederlandse ondertiteling, en beide met een proefversie.

Mriken

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tja Alex, goed alternatief good doctor, maar die hebben we al gezien, aangezien er hier maar 2 seizoenen van op staan ben je daar zo doorheen…..niet echt een alternatief voor weet ik hoeveel seizoenen Greys Anatomy dus

Uitgelicht topic