Ok ALex, maar erg betrrouwbaar komen jullie niet over zo. Dit is niet de eerste keer dat dat gebeurt. Wij gaan ervanuit dat jullie ook afspraken en contracten maken met leveranciers en zij ook niet ineens contracten eerder afbreken. Dat zou inhouden dat jullie precies weten wanneer series aflopen. Looptijden meermaals veranderen en dan er ineens afgooien is niet klant vriendelijk. Ik twijfelde de vorige keer ook en was verbaasd dat ik schijnbaar verkeerd had gelezen. Nu weet ik dat dat niet het geval was en aan deze reacties te zien, ben ik blij dat ik niet de enige ben die dit niet waardeert.
Ik ga ook geen adere serie meer beginnen, want dan heb ik straks weeeer hetzelfde probleem! Leuk dat we een aanbeveling krijgen op de Good doctor, maar wie garandeert ons dat wij deze ook daadwerkelijk kunnen kijken en jullie niet deze er ook weer afgooien onder het mom “contract was ineens afgelopen”.
Ik denk dat wij ook onze pakketten maar gaan herzien. Netflix kijken we toch vaker en verder kijk ik zelden op gratis On Demand.