Beantwoord

Grey's Anatomy - eind datum

• 20 mei 2020
  • 4 reacties
  • 228 keer bekeken

Hoi,

De beschikbaarheid datum van Grey's Anatomy op Ziggo on Demand wordt steeds korter. Aan het begin van dit jaar stond die op december 2020, toen juli 2020 en nu ineens 31 mei. Hoe kan dit? Voor 31 mei ga ik de laatst beschikbare aflevering niet kunnen kijken.

icon

Best beantwoord door Paul Ziggo 20 mei 2020, 20:28

Goedenavond @PimvanKaam en welkom op de Community,

Super dat je ook gebruik maakt van On Demand! Wat betreft je vraag m.b.t. Grey's Anatomy, deze serie verdwijnt inderdaad op 31 mei 2020 uit het On Demand aanbod. 
Dit heeft te maken met de afspraken die gemaakt zijn rondom de uitzendrechten. Ik sluit ook niet uit dat de serie op een later moment opnieuw weer te kijken valt via On Demand.
Maar voor nu ben ik toch bang dat het “bingewatchen” geblazen wordt. :wink:

Op deze pagina vind je een compleet overzicht van alle films en series die je nog meer kunt kijken via 
On Demand. 

Laat het maar weten als je verder nog vragen hebt.

Een hele fijne avond gewenst!
Groeten,

Paul

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 5

Goedenavond @PimvanKaam en welkom op de Community,

Super dat je ook gebruik maakt van On Demand! Wat betreft je vraag m.b.t. Grey's Anatomy, deze serie verdwijnt inderdaad op 31 mei 2020 uit het On Demand aanbod. 
Dit heeft te maken met de afspraken die gemaakt zijn rondom de uitzendrechten. Ik sluit ook niet uit dat de serie op een later moment opnieuw weer te kijken valt via On Demand.
Maar voor nu ben ik toch bang dat het “bingewatchen” geblazen wordt. :wink:

Op deze pagina vind je een compleet overzicht van alle films en series die je nog meer kunt kijken via 
On Demand. 

Laat het maar weten als je verder nog vragen hebt.

Een hele fijne avond gewenst!
Groeten,

Paul

Hey Paul,

bedankt voor je snelle reactie. Begrijp helemaal dat een serie een aflopende datum heeft. Alleen lijkt die datum steeds sneller te komen. Eind december, eind juli en nu eind mei. Ben benieuwd hoe dat kan en of het misschien niet gewoon een foutje is. Zag dat er al vaker topics zijn aangemaakt rondom Greys Anatomy en de einddatum van de serie. Ik kijk veel, maar ben nu pas bij seizoen tien 😱

Reputatie 7

Grey’s Anatomy op Videoland duurt tot Juli a.s. Seizoen 1 tot 15 dan gaat hij er af en Januari 2021 komt de serie terug met Seizoen 16 erbij. Misschien een optie.

Dat er een einddatum zit is begrijpelijk. Dat daar afspraken over zijn ook. Dat die data aan de gebruikers gecommuniceerd worden ook. Dat die data steeds gewijzigd worden niet!!! Hoe kun je je dan verschuilen Ziggo, achter: er zijn afspraken? Afspraak is afspraak, dus die moet gewoon vast staan en duidelijk zijn. Eventueel verlengen ja, maar niet verkorten. Dan ben je als organisatie gewoon niet eerlijk geweest toen die eerste datum aangekondigd werd. Bij de keuze van klanten voor een serie, nemen zij ook mee of de serie nog afgekeken kan worden. Nu doet Ziggo voorkomen alsof dat wel lukt en als je er dan midden in zit, kun je niet verder! Dit is ofwel  slechte planning ofwel onbetrouwbaarheid. Welke van de twee is het Ziggo?

Reageer