Sticky

Geen tijd te verliezen! Laatste kans films Ziggo On Demand

Reputatie 7
Laatste kans! Aan alles komt een eind, maar natuurlijk niet zonder heads up. We houden je hier op de hoogte van aflopende films op Movies en Series (XL). Handig, want zo weet je precies hoe lang je nog hebt om die ene titel op je 'to watch list' af te strepen, of je favoriete film nogmaals te bekijken voor het te laat is.

Wekelijks wordt de lijst ge-update, zoda je altijd de laatste stand van zaken weet!

Ben je benieuwd van welke series we afscheid gaan nemen?Dat check je hier!

Wil je weten van welke films we de komende maand afscheid nemen? Hieronder geven we het per datum weer.

Stopt per 31 januari 2019
Asterix & Obelix: De Romeinse Lusthof
Dead Man Down
The Expendables 3
Grace of Monaco
Jasper en Julia en de Dappere Ridders
Stick Man
Love Nature testpackage
Shaun het Schaap: De Film
Shaun het Schaap: Prijsbeest
All the King's Men
Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby

Stopt per 4 februari 2019
The Number on Great-Grandpa's Arm

Stopt per 12 februari 2019
Atomic Homefront

Stopt per 19 februari 2019
Traffic Stop

Stopt per 25 februari 2019
Notes from the Field

Stopt per 28 februari 2019
Ja, ik wil!
Legend
Safe
Tracers
Shaun het Schaap: Wild Water

Gerelateerde onderwerpen:
Movies & Series L. Hoe zit dat nou precies?
Ziggo GO in de EU
Laatste Kans! Series On Demand

3 Reacties

Ik zat gisterenavond de serie "Midnight, Texas" te kijken. De pilot gekeken, bleek leuke serie dus ik wilde aflevering 2 kijken. Maar het was 00u en het seizoen was foetsie. Dit seizoen bleek beschikbaar tot 31-12. Uiteraard balen, aangezien seizoen 2 bezig is op Spike. Wat het nog vreemder maakt om dan het eerste seizoen te verwijderen. Kan dit seizoen aub weer beschikbaar worden? Vg Chantal
Ik kijk af en toe eens naar het aanbod maar er zit in de jaren dat het bestaat nog nooit iets bij wat ik zou willen zien. Waardeloos. Misschien Ziggo opzeggen en volledig naar Netflix...
Reputatie 7
Hey @tne7laa. Zonde dat er niets beschikbaar is wat je leuk vindt om naar te kijken. Terwijl er toch duizenden titels te zien zijn! Mag ik vragen waar je wel graag naar kijkt? 🙂

Reageer