Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Geen tijd te verliezen! Laatste kans films Ziggo On Demand

Bekijk hier de films die binnenkort niet meer te zien zijn via Movies en Series (XL):

 

< Laatste kans films >

 

 

Laatste kans series

Ben je benieuwd van welke series we afscheid gaan nemen?  Dat check je hier!

 

Waar vind ik nieuwe films & series?

Hier lees je er alles over!

 

Waar bekijk ik zelf de deadline in het on demand menu? 

  • In de map ‘Laatste Kans’ in het Movies & Series on demand menu
  • Op je mediabox zie je de deadline bij de informatie van een film of serie

 


Gerelateerde onderwerpen:

Movies & Series L. Hoe zit dat nou precies?
Ziggo GO in de EU
Laatste Kans! Series On Demand

26 Reacties 26
tne7laa

Level 5
  • 64Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes
Ik kijk af en toe eens naar het aanbod maar er zit in de jaren dat het bestaat nog nooit iets bij wat ik zou willen zien. Waardeloos. Misschien Ziggo opzeggen en volledig naar Netflix...
Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @tne7laa. Zonde dat er niets beschikbaar is wat je leuk vindt om naar te kijken. Terwijl er toch duizenden titels te zien zijn! Mag ik vragen waar je wel graag naar kijkt? 🙂
Chantal123

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zat gisterenavond de serie "Midnight, Texas" te kijken. De pilot gekeken, bleek leuke serie dus ik wilde aflevering 2 kijken. Maar het was 00u en het seizoen was foetsie. Dit seizoen bleek beschikbaar tot 31-12. Uiteraard balen, aangezien seizoen 2 bezig is op Spike. Wat het nog vreemder maakt om dan het eerste seizoen te verwijderen. Kan dit seizoen aub weer beschikbaar worden? Vg Chantal
Spitsstaart

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik neem aan dat er weer nieuwe films en series bijkomen. Ik kijk graag naar Franse films, of Franse series. Is het mogelijk om Franse films en Franse series toe te voegen.
Masterbas

Level 1
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het geen wat aangeboden wordt via movies&series valt in het niets bij wat het in het begin was. Het hbo gedeelte is al flink uitgekleed. Het is dat ik het nu gratis heb ivm mobiel abbo, maar mis er niks aan. Een beetje echte films kom je er niet tegen. Erg jammer dat het zo achter uit gegaan is. Wellicht een optie om afspraken te maken met bv Videoland? Dan heb je ook meer NL series die het kijken waard zijn.
Peppes

Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes

Vreemd, ik lees nu al geruime tijd wat er allemaal weg gaat. Series, films en zelfs kanalen. Maar ik lees nooit iets wat ER BIJ komt?

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Zenders komen er al jaren niet meer bij geloof ik of het zijn zulke niks zeggende kanalen dat ik ze vergeten ben

Tahtah

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er verdwijnen weer pakketten maar de prijzen blijven wel even hoog. Dat is wel raar zeg. Doe daar ook wat aan ziggo!!!

Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

@Peppes . Klopt! Dit betekent overigens niet dat er niets bij komt, hoor . Er is alleen gekozen om dit niet (via de Community) te communiceren helaas. Op deze pagina vind je het aanbod

@Arnold1310 , het gaat hier niet om zenders ^^ . 

@Tahtah . Wat voor pakketten bedoel je? 

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

Maar het klopt wel wat ik schreef @Lycke Ziggo . Sorry als mijn reactie offtopic is/was, zoja dan mag je m verwijderen hoor eventueel.

 

Is er ook een lijst met films die jullie toevoegen?

Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Klopt niet helemaal, @Arnold1310 . Er komen wel af en toe zenders bij (check dit) . Maar goed, het kan natuurlijk inderdaad zo zijn dat deze zenders voor jou geen toegevoerde waarde hebben. 

Helaas delen wij geen lijst met films die worden toegevoegd. Ik zou dit persoonlijk graag wel doen, maar helaas is er momenteel door Ziggo voor gekozen dit niet te delen. Je kunt op deze pagina het aanbod in de gaten houden :-). 

Peppes

Level 2
  • 1453Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
Lycke Ziggo wrote:

Klopt niet helemaal, @Arnold1310 . Er komen wel af en toe zenders bij (check dit) . Maar goed, het kan natuurlijk inderdaad zo zijn dat deze zenders voor jou geen toegevoerde waarde hebben. 

Helaas delen wij geen lijst met films die worden toegevoegd. Ik zou dit persoonlijk graag wel doen, maar helaas is er momenteel door Ziggo voor gekozen dit niet te delen. Je kunt op deze pagina het aanbod in de gaten houden

 

 

Hmmm…..ok...de afgelopen jaren betaalde ik voor o.a. TMC, MGM, en BBC4. De eerste 2 waren filmkanalen. Niets voor terug gekomen. BBC4 weg, niets voor terug gekomen.
Maar ipv dat mijn abbo geld naar beneden ging werd hij verhoogd.
Snap ik het niet helemaal goed?

Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes

We hebben sinds 2 december Tommy TV er bij @Peppes 

 

Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Niet dat ik de discussie wil ontwijken, maar laten we in dit topic niet verder ingaan op zenders, oké? Dit topic gaat over de On Demand films die verdwijnen ;-).  Maak voor een andere discussie anders even een nieuw topic aan ^^. 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes
Lycke Ziggo wrote:

...Er is alleen gekozen om dit niet (via de Community) te communiceren helaas...


Dat is toch vreemd. Ziggo is een commerciële onderneming en zal iedere mogelijkheid benutten om positieve reclame te maken, om zo klanten aan te trekken.

Dat Ziggo van het ‘toevoegen’ geen reclame maakt, kan maar één ding betekenen. Namelijk dat het niet in Ziggo’s voordeel is om dit bekend te maken. Vrij vertaalt zou je dat zo kunnen zeggen: psssst niet vertellen, dat is geen reclame voor ons. En dat kan voor de klant maar één ding betekenen: hier wordt de klant niet beter van.

Ik was jaren ( al sinds @Home ) een tevreden Ziggo klant. Echter, sinds enige tijd merk ik dat Ziggo allerlei opties/services/zenders weghaalt of versobert. Ziggo lijkt de laatste jaren te veranderd in een commercieel bedrijf, waarbij niet de klant én, maar alleen de euro hoog in het vaandel staat.

Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ik snap je gevoel, @Pasi . Maar hou er wel rekening mee dat deze lijst eerder (voor zover ik weet) ook niet hier bekend gemaakt werd. Dus het is niet een verandering in dit geval :-). En nogmaals; het is niet zo dat er niet wordt gecommuniceerd over nieuwe titels. Alleen wordt een lijst hier op de Community niet op die manier bijgehouden :-). 

piccolo

Level 6
  • 135Posts
  • 6Oplossingen
  • 4Likes

Dit is al jaren zo. Ziggo is eigenlijk nu unity media. Met andere woorden ze zouden dus veel meer duitse zenders moeten hebben. Helaas doen ze daar ook niet aan.  Maar in Duitsland zijn meer zenders.. En de prijs is flink lager.

 

Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes

Best raar dat er heel veel HBO content verdwijnt op 31 december. Dit lijkt me niets met een rechtenkwestie (geld) te maken hebben aangezien Ziggo gewoon alle originele HBO content heeft en niet apart voor elke HBO-film of docu hoeft te betalen. Wat is hier de reden voor?

Lycke
Community Moderator Topicstarter
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Exacte redenen heb ik helaas niet. Dit is niet iets waarover ik word geïnformeerd. 

Volgens mij hebben wij ook met HBO alsnog rechtenkwesties, overigens. De serie “my brilliant friend” is een HBO serie, maar werd op NPO uitgezonden en niet beschikbaar via Ziggo Movies en Series (X)L, bijvoorbeeld. 

Uitgelicht topic