Geen tijd te verliezen! Laatste kans films Ziggo On Demand

• 30 maart 2018
  • 5 Reacties
  • 9851x Bekeken

Reputatie 7

Laatste kans! Aan alles komt een eind, maar natuurlijk niet zonder heads up. We houden je hier op de hoogte van aflopende films op Movies en Series (XL). Handig, want zo weet je precies hoe lang je nog hebt om die ene titel op je 'to watch list' af te strepen, of je favoriete film nogmaals te bekijken voor het te laat is.

Wekelijks wordt de lijst ge-update, zodra je altijd de laatste stand van zaken weet!

Ben je benieuwd van welke series we afscheid gaan nemen? Dat check je hier!

Wil je weten van welke films we de komende maand afscheid nemen? Hieronder geven we het per datum weer.

Beschikbaar tot 29 november 2019
Concussion
Miles Ahead
The Wedding Ringer
The Nice Guys
Paddington
Siv Gaat Logeren
Knielen op een Bed Violen

Beschikbaar tot 5 december 2019
The Hobbit: An Unexpected Journey
The Hobbit: The Battle of the Five Armies
The Hobbit: The Desolation of Smaug
Now You See Me
Now You See Me 2

Beschikbaar tot 11 december 2019
Solan & Ludwig, de Grote Kaasrace
Solan & Ludwig, en de Sneeuwmachine
Uilenbal
Stephen King's Cell

In het on demand menu komen titels die van het platform verdwijnen een maand van tevoren automatisch in de map ‘Laatste Kans’. Check deze map binnen het on demand menu om te zien welke titels binnenkort van het platform verdwijnen. Of bekijk de informatie bij een film of serie in het on demand menu op de mediabox om te zien tot wanneer een titel beschikbaar is.

Gerelateerde onderwerpen:
Movies & Series L. Hoe zit dat nou precies?
Ziggo GO in de EU
Laatste Kans! Series On Demand

*laatst aangepast op 24-10-2019*

5 Reacties

Reputatie 1
Ik kijk af en toe eens naar het aanbod maar er zit in de jaren dat het bestaat nog nooit iets bij wat ik zou willen zien. Waardeloos. Misschien Ziggo opzeggen en volledig naar Netflix...
Reputatie 7
Hey @tne7laa. Zonde dat er niets beschikbaar is wat je leuk vindt om naar te kijken. Terwijl er toch duizenden titels te zien zijn! Mag ik vragen waar je wel graag naar kijkt? 🙂
Ik zat gisterenavond de serie "Midnight, Texas" te kijken. De pilot gekeken, bleek leuke serie dus ik wilde aflevering 2 kijken. Maar het was 00u en het seizoen was foetsie. Dit seizoen bleek beschikbaar tot 31-12. Uiteraard balen, aangezien seizoen 2 bezig is op Spike. Wat het nog vreemder maakt om dan het eerste seizoen te verwijderen. Kan dit seizoen aub weer beschikbaar worden? Vg Chantal
Ik neem aan dat er weer nieuwe films en series bijkomen. Ik kijk graag naar Franse films, of Franse series. Is het mogelijk om Franse films en Franse series toe te voegen.
Het geen wat aangeboden wordt via movies&series valt in het niets bij wat het in het begin was. Het hbo gedeelte is al flink uitgekleed. Het is dat ik het nu gratis heb ivm mobiel abbo, maar mis er niks aan. Een beetje echte films kom je er niet tegen. Erg jammer dat het zo achter uit gegaan is. Wellicht een optie om afspraken te maken met bv Videoland? Dan heb je ook meer NL series die het kijken waard zijn.

Reageer