hermanos01

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen ondertiteling afleveringen Big Little Lies

Wij hebben een Mediabox Next en bij de laatste aflevering van Big Little Lies hebben we geen ondertiteling. Ondertiteling aan en uit gezet. Gekeken bij Ziggo Go, maar hetzelfde probleem. Iemand een oplossing en/of hebben meer kijkers dit probleem?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hi hermanos01 , welkom op de Community!

Met de ondertiteling erbij is een programma toch net wat beter te volgen. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je de afwezigheid van de ondertiteling bij Big Little Lies direct opmerkt en jij je afvraagt waar deze gebleven is.

Ik begrijp uit je eerdere reactie dat je via een andere weg contact hebt gehad. Zoals mijn collega heeft aangegeven gaat het om een technisch probleem die dit veroorzaakt. Bij sommige afleveringen gaat het wel goed en bij anderen niet. Hier wordt hard aan gewerkt!

Super sorry voor het ongemak.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Herma Schelling

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Heb helaas hetzelfde probleem! Dus ik hoop dat ziggo het kan oplossen....
hermanos01
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Herma Schellingerhout wrote:
Heb helaas hetzelfde probleem! Dus ik hoop dat ziggo het kan oplossen....

Bedankt voor je reactie, maar ik hoor verder nog niets van Ziggo of anderen. Even afwachten maar. Het laatste deel lijkt me juist de allerbeste. 🙂
Wim60

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde!
op ipad en tv geen ondertiteling mogelijk?
dafranksta

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lijkt goed verkeerd te zijn gegaan met deze aflevering. Geen ondertiteling op de mb next en de tijd staat als 105 minuten aangegeven wat ook niet klopt. Slordigheidje van ziggo, vrees ik.
hermanos01
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dafranksta wrote:
Lijkt goed verkeerd te zijn gegaan met deze aflevering. Geen ondertiteling op de mb next en de tijd staat als 105 minuten aangegeven wat ook niet klopt. Slordigheidje van ziggo, vrees ik.

Hierbij het antwoord van de Ziggo medewerker: Haha, sorry Herman. Dan kan het zéker niet snel genoeg. Ik zie dat de oorzaak een technisch probleem is. We verwachten dat het uiterlijk eind augustus weer voor elkaar is. Ontzettend bedankt voor je geduld tot die tijd.
MisterS

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook het probleem bij de laatste aflevering.
Vanmiddag telefonisch contact gehad met Ziggo.
Bij hun werkt de ondertiteling wel, maar hebben wel een andere software-versie op de mb next staan.
De medewerkster stuurde mij in het menu naar ‘persoonlijk’, maar een aantal updates terug is dit veranderd in ‘profielen’. Ook een beetje slordig.
Ook in ziggo go is er geen ondertiteling.
ik wacht nog op een oplossing vanuit ziggo.
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hi hermanos01 , welkom op de Community!

Met de ondertiteling erbij is een programma toch net wat beter te volgen. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je de afwezigheid van de ondertiteling bij Big Little Lies direct opmerkt en jij je afvraagt waar deze gebleven is.

Ik begrijp uit je eerdere reactie dat je via een andere weg contact hebt gehad. Zoals mijn collega heeft aangegeven gaat het om een technisch probleem die dit veroorzaakt. Bij sommige afleveringen gaat het wel goed en bij anderen niet. Hier wordt hard aan gewerkt!

Super sorry voor het ongemak.
Flitskikker

Level 10
  • 486Posts
  • 17Oplossingen
  • 549Likes
Bedoelen jullie Big Little Lies seizoen 2, aflevering 7?
Bij die aflevering heb ik gewoon ondertiteling. Zowel op de Next (software 4.17) als Ziggo Go in de app en de website. Ook de duur staat hier gewoon als 47 minuten.

Je moet de ondertiteling wel zelf aanzetten. Op de Next via de drie puntjes > Ondertiteling en in Ziggo Go via het spreekwolkje rechtsbovenin.

Bij mij is dit de link naar de aflevering:
https://www.ziggogo.tv/obo_nl/movies-series-xl/vod-asset.html/crid%3A~~2F~~2Fog.libertyglobal.com~~2...

Is die bij jullie anders?

Zie ook de screenshots.


dafranksta

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nu werkt het bij mij ook goed. Probleem lijkt gefixt door ziggo.

Uitgelicht topic