Vraag

Game of Thrones S8 deel 4 synchronisatie geluid en ondertiteling

• 9 juni 2019
  • 17 Reacties
  • 1193x Bekeken

S8 afl. 4 ondertiteling loopt totaal niet synchroon met geluid.

17 Reacties

Ja bij mij ook niet heel irritant!
Reputatie 7
Badge +25
Misschien even de Media Box of apparaat waar je op kijkt even van de stroom halen, wacht 5 minuten en weer op de stroom.

Probeer het dan nog eens.

Een moderator pakt dit topic vanzelf op en kan dit reproduceren en doorgeven als dit nodig is.
Reputatie 7
Hallo @nianno en @Snobbie welkom op de Community. Ik heb hier zo snel geen problemen ontdekt. Hoe kijken jullie? Via een mediabox of via Ziggo GO bijvoorbeeld? En is de sync meteen vanaf het begin al slecht of later in de aflevering pas?
Meteen vanaf de start en ik kijk via mijn humax 5200c. Ben zelf nu klaar met de serie dus voor mij is het geen probleem meer. Het gekke was ook dat aflevering 4 er 2x in stond en bij beide liep het niet synchroon.
Ik kijk ook via de humax 5200C en heb aflevering 4 maar overgeslagen, zo irritant was het. Vanaf 5 was het weer goed. Zelfde verhaal, aflevering 4 stond er 2x bij, 2x vanaf het begin niet synchroon.
Bij mij ook twee keer deel 4 en beide niet synchroon lopende ondertitel, erg irritant.
Voor de rest lopen alle delen en seizoenen goed maar seizoen 8 net als de spanning van Game of Thrones in een hoogte punt moet eindigen is dit zwaar teleurstellend.
Hier ook. Hoe amateuristisch kan je zijn qua ondertiteling. 2 maal dezelfde aflevering in seizoen 8 en dan ook nog is de vertaling in BEIDE niet synchroon laten lopen. Jammer dat Ziggo nou weer de enige provider is (in NL) die recht heeft op HBO series. Triest..
Heb het zelfde probleem niet synchroon en e4 twee in de lijst hoop dat het snel gefixt wordt zit er nu net lekker in 🙂
Kijk GoT op een Samsung Mediabox
Reputatie 7
Het storingsbeeld is duidelijk doordat jullie aangeven wat voor soort mediaboxen er gebruikt worden. We hebben hebben meerdere On Demand systemen die los van elkaar werken. Alleen 1 daarvan geeft het verkeerd weer, vandaar dat ik de problemen niet eerder heb gevonden. Ik geef het nu meteen door aan de content beheerders! Meestal werkt het binnen een paar dagen weer goed. Sorry voor iedereen die net lekker in de serie zat, of die een aflevering hebben moeten skippen. De aflevering moet op Ziggo GO wel goed te zien zijn voor hen die niet kunnen wachten.
Bedankt Anne voor alle moeite 2 dagen wachten moet te doen zijn 👍
Beste Anne vandaag proberen te kijken, probleem ondertiteling nog steeds niet opgelost, wel staat aflevering 4 er opeens 2 x in...maar helaas met de Humax beide afleveringen niet goed... kunnen jullie hier nog maals naar kijken?
Ik heb het probleem ook, nog steeds. Kijk met humax decoders, zowel de ihr 5400c als de versie zonder opname mogelijkheid. Het ligt niet aan de decoder maar aan het bestand zelf. Ondertitels lopen compleet asynchroon met geluid en zijn (a-synchroon) ingebakken in het bestand van de aflevering en dus ook niet uit te zetten. Dit is echt WAARDELOOS! En blijkbaar ook niet binnen de door de moderator beloofde tijd opgelost. Kan hier geen urgentie aan gegeven worden? !!!!
Hier ook via Ci- module totaal niet synchroom de ondertiteling. Tv stroom er af gehad maar dat helpt niet.....
Reputatie 7
Beste Anne vandaag proberen te kijken, probleem ondertiteling nog steeds niet opgelost, wel staat aflevering 4 er opeens 2 x in...maar helaas met de Humax beide afleveringen niet goed... kunnen jullie hier nog maals naar kijken?
Ik heb het nogmaals doorgegeven.

Ik heb het probleem ook, nog steeds. Kijk met humax decoders, zowel de ihr 5400c als de versie zonder opname mogelijkheid. Het ligt niet aan de decoder maar aan het bestand zelf. Ondertitels lopen compleet asynchroon met geluid en zijn (a-synchroon) ingebakken in het bestand van de aflevering en dus ook niet uit te zetten. Dit is echt WAARDELOOS! En blijkbaar ook niet binnen de door de moderator beloofde tijd opgelost. Kan hier geen urgentie aan gegeven worden? !!!!
Als je er op zit te wachten is dit natuurlijk erg vervelend. De fout zit waarschijnlijk in het bestand zelf. Ik heb geen belofte gedaan qua tijdstip. Ik heb jullie signalen nog een keer doorgegeven aan de content beheerders. En ik heb meteen reactie: Zij zijn er mee bezig om dit weer in orde te krijgen. Het kan zijn we HBO moeten vragen de afleveringen opnieuw naar onze centrale te sturen.
Reputatie 7
Hier ook via Ci- module totaal niet synchroom de ondertiteling. Tv stroom er af gehad maar dat helpt niet.....
Welkom op de Community @Thijske74! Het probleem zit digitaal in de aflevering. Je kan het thuis niet verhelpen. We zijn er mee bezig 🙂
Beste ziggo,
Dit probleem is 5 dagen geleden aangewakkerd en nog steeds niet opgelost. Na mijn idee is dit veel te lang. Daarnaast erg slordig dat jullie deze serie niet volledig checken voor hem online gooien, dan had dit probleem bij voorhand al opgelost kunnen worden.

Losse vraag: kan ik op een of andere manier dit kijken zonder ondertiteling? Wat ook prima zou zijn. Zo kijken werkt helaas niet

Mvg
En nog steeds werkt het niet, is gewoon niet te kijken, deze aflevering 4 uit seizoen 8. Zeg dan gewoon dat jullie er NIET mee bezig zijn. Eerlijkheid kan zo verfrissend zijn, veel beter dan al die kneuterige smoesjes die ons klanten moeten laten geloven dat er enige commitment is met de kwaliteit van content levering... zucht...

Reageer