Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes

Game of Thrones: het laatste seizoen kijk je natuurlijk bij Ziggo!

Game of Thrones: het laatste seizoen kijk je natuurlijk bij Ziggo!

Na bijna 2 jaar wachten is het 15 april zo ver, het epische slot wat niemand wil missen. Speciaal voor jou de opgesomde info die je op ieder moment van de dag paraat moet hebben.

Wanneer start het laatste seizoen van GoT?
15 april 2019. Dan pas? Ja, dan pas.

Welk abonnement heb ik nodig?
Movies & Series XL of Movies & Series L.

Hoe kijk ik Got op mijn apparaat?
Cruciaal natuurlijk! Volg hier de instructies.

Hoeveel afleveringen heeft het laatste seizoen?
6 afleveringen. Echt niet meer dan 6? Nee, echt niet meer dan 6.

Komt het hele seizoen in één keer online?
Nee, iedere week komt er een aflevering online. Zolang de voorraad strekt natuurlijk.

Diehard fan of een GoT-noob?
Wil je eindelijk eens beginnen met de 47-voudige Emmy Award winnende serie? Check dan: Game of Thrones voor beginners.

Als diehard fan is het tot de 15de nagelbijten geblazen. Om deze zenuwslopende tijd te overbruggen speel je natuurlijk de Quest for the Throne. Nog een beetje roestig? Neem dan eerst rustig de broodnodige GoT-colleges door.

Om alvast een beetje in de sfeer te komen: de officiële trailer van seizoen 8!
25 Reacties 25
rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Ik kreeg van Ziggo (via de mail) een leuke aanbieding. Movies & Series XL de eerste 4 maanden met 50% korting. Afgelopen vrijdag dit pakket genomen. Ben nu helemaal klaar voor het laatste seizoen van Game of Thrones. :slight_smile:
Govrneur

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanaf welk tijdstip op 15 april is de aflevering te kijken? Is dit gelijktijdig met de uitzending in de VS? Om 3 uur ‘s nachts hier?
j.a.o.hoorn

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vroeger hadden we gwn HBO Go in Nederland en kon ik meekijken met de premiere in de VS. jammer genoeg kan dit niet met Ziggo GO en zijn ze in mijn optiek erg laat met uploaden. de volgende dag pas op 9 uur s'avond. De site crashde ook nog eens meerdere malen omdat iedereen natuurlijk tegelijk de website wou bezoeken.

Ik Hoop dat het dit jaar beter gaat.
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Ik zag op de Ziggo Facebook een reactie voorbij komen van Ziggo dat de eerste aflevering vanaf 21 uur te zien is 15 april.
Nevets86

Level 3
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes
Nog heel even wachten!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Aah, ik kan ook bijna niet wachten. 4 maanden geleden het laatste boek gelezen (De tv-serie gaat allang voorbij aan de boeken, dus ik weet niet wat er gaat gebeuren) en ik heb de serie nu helemaal herkeken. Nog 1 aflevering en dan ben ik helemaal klaar voor maandag.

Hoe gaan jullie kijken? Alleen, of gezellig met anderen? En zijn jullie al fan vanaf het eerste uur?


Oh, en voor de echte die-hards; hebben jullie theorieën die jullie verwachten/vet vinden/hopen? 😄
Nevets86

Level 3
  • 39Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes
Fan van het eerste uur natuurlijk 🙂 En komend weekend even nog de laatste afleveringen van het laatste seizoen opnieuw kijken. Even refreshen!
De boeken heb ik niet gelezen omdat er verschillen zijn tussen de serie en de boeken.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik ben zelf helemaal geen fan vanaf het eerste uur. Ik zag het niet zitten; een serie met zoveel families/hoofdpersonen enz. Maar uiteindelijk toch gezwicht. Was leuk, want toen kon ik 5 seizoenen ofzo achter elkaar kijken.

2 jaar geleden met de boeken begonnen. Zou ik ook nooit doen, maar uiteindelijk toch begonnen. Wel in het Engels, want ik vond de Nederlandse vertalingen van namen bijvoorbeeld heel lelijk.
Het is wel verwarrend, want het verhaal in de boeken is echt heel erg anders dan in de tv serie. Sterker nog; er is 1 theorie over de tv serie die ik heel vet vind, maar die bijvoorbeeld in de boeken al niet zou kunnen omdat daar andere mensen bijvoorbeeld wel/niet dood zijn. Hoe dan ook ben ik van zowel de boeken als van de tv-serie erg fan (vond het laatste seizoen niet geweldig, maar alsnog goed) en ik ben echt onwijs benieuwd hoe het verder gaat/gaat aflopen.
Flitskikker

Level 10
  • 486Posts
  • 17Oplossingen
  • 549Likes
Ik zal de vraag ook hier stellen: Waarom kan Liberty Global-dochter Telenet wel de aflevering gewoon om 3:00 beschikbaar stellen en moeten wij 18 uur wachten? Ik zag dat hij om 7:00 in de bioscoop wordt vertoond, dus het is niet dat de ondertiteling nog gemaakt moet worden.
rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Aflevering 8.1 van Game of Thrones staat er al op. Veel kijkplezier! 🙂
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Iedereen veel plezier met kijken!
Mocht je hier nu niet om geven, net zoals ik, dan heb ik nog wel een aanrader: The Pier
Dit is een serie en die is echt geweldig. Ben nu bij de 6e aflevering en deze weet me te boeien. Dus geen zin in GoT, kijk dan eens naar The Pier :wink:
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Bedankt voor de mededeling rick70 , dus nu gelijk kijken en vanavond The Pier met een bezoek vereren.
Flitskikker

Level 10
  • 486Posts
  • 17Oplossingen
  • 549Likes
rick70 wrote:
Aflevering 8.1 van Game of Thrones staat er al op. Veel kijkplezier! 🙂

Bedankt voor de update!
Slechte ondertiteling wel zeg...
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes
Ik vind de ondertiteling behoorlijk mee vallen, is leesbaar en ziet er goed uit en vanaf 3 meter 50 van me TV vind ik kwalitatief goed.
Flitskikker

Level 10
  • 486Posts
  • 17Oplossingen
  • 549Likes
Dave- wrote:
Ik vind de ondertiteling behoorlijk mee vallen, is leesbaar en ziet er goed uit en vanaf 3 meter 50 van me TV vind ik kwalitatief goed.

Ik doelde meer op inhoudelijk en de ondertiteltechniek. Zie mijn topic voor uitleg en voorbeelden:
https://community.ziggo.nl/movies-series-143/ondermaatse-vlaamse-ondertiteling-onder-hbo-series-3891...
WilcoV

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoelaat komt de aflevering vandaag online op te staan?

Antwoord gevonden: 'in de loop van de dag' en uiterlijk 21:00.

Alvast bedankt
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Als het net zo gaat als vorige week, aan het begin van de middag, dan is het vlot. Voor een antwoord op je vraag is het koffiedik kijken.
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Hij staat er al op hoor 😉
Deener

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt he.. enige mogelijke rede om even makkelijk GoT te kijken is om helemaal over te stappen van provider. Lekker makkelijk maken he. Even snel een on demand platform maken los van een heel abonnement en je verdiend genoeg. Thanks ajaxlikkers

Uitgelicht topic