Pete66

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra zenderpakket (combivoordeel Hollandsniewe) niet te registeren.

Ik als klant is bij Hollandsnieuwe ( vodafone ) mag ik een extra gratis pakket uitkiezen.
Bij Ziggo het zenderpakket selecteren lukt niet. Heb na 5 weken geen mail van Ziggo onvangen dat ik  1 van de 3 zenderpakketten kan selecteren.

Ik voldoe aan de voorwaarden, ben klant van Ziggo en sinds 5 week ook klant bij HN. Registratie op 1 huisadres.

Zou u voor mij kunnen kijken waarom selecteren van een zenderpakket niet lukt? Groet, Pete

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Pete66, welkom op de Ziggo Community!

Bij je abonnement zie ik inderdaad geen gratis extra's actief op dit moment. Ik kan helaas geen gegevens van HollandsNieuwe controleren, maar geloof je uiteraard als alles klopt   Ik heb nog wel een paar extra gegevens van je nodig om dit door te kunnen zetten, daarvoor stuur ik je even een privébericht.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Hier vindt u meer informatie.

Pete66
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Jan F. 

Bedankt voor uw bericht.

Ik voldoe aan alle voorwaarden maar na 6 weken de beloofde mail voor het instellen van een zenderpakket nog niet van Ziggo ontvangen.

 

Met vriendelijke groet, 

Pete

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Zorg ervoor dat uw gegevens, postcode en huisnummer, in uw profiel staan. Dan kan een moderator u sneller helpen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Pete66, welkom op de Ziggo Community!

Bij je abonnement zie ik inderdaad geen gratis extra's actief op dit moment. Ik kan helaas geen gegevens van HollandsNieuwe controleren, maar geloof je uiteraard als alles klopt   Ik heb nog wel een paar extra gegevens van je nodig om dit door te kunnen zetten, daarvoor stuur ik je even een privébericht.

Uitgelicht topic