RPL123

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Essent thuisvoordeel en zakelijk Ziggo account

Goedenavond,

 

Ik heb mijn zaak aan huis en een zakelijk ziggo abonnement. Nu kreeg ik een e-mail van Essent met

thuisvoordeel waarbij je een aantal zenderpaketten kunt kiezen. Nu kan ik deze niet activeren op de één of andere manier. Komt dit doordat ik thuis een zakelijk abonnement heb en kom ik daardoor niet in aanmerking voor deze actie?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

denk dat idd alleen particulieren abonnementen in aanmerking komen maar dat zou je even in de voorwaarde moeten nakijken of wachten op een moderator

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

denk dat idd alleen particulieren abonnementen in aanmerking komen maar dat zou je even in de voorwaarde moeten nakijken of wachten op een moderator

Symon

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen, zojuist zelfde vraag/probleem gesteld. Staat toch duidelijk dat ze niet van "kleine lettertjes houden"!? Dus geen verborgen voorwaarden, toch?

Symon

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lycke Ziggo kan jij hier iets in betekenen? Jij hebt dit o.a. geregeld voor een klant die er het XL pakket tijdelijk voor opzegde.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
Symon wrote:

Goedemorgen, zojuist zelfde vraag/probleem gesteld. Staat toch duidelijk dat ze niet van "kleine lettertjes houden"!? Dus geen verborgen voorwaarden, toch?

denk dat die thuisvoordeel alleen mogelijk is bij een particulieren abonnement dat zou een moderator kunnen nakijken

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hi @RPL123 en welkom op de Community! 

Het klopt inderdaad wat @anoniemforum al zegt hierboven, de actie was niet geldig voor klanten met een Zakelijk abonnement. Dit geldt dus ook voor jou @Symon, sorry dat dit niet duidelijk in de mail vermeld stond! Ik geef deze feedback hierover uiteraard door aan de afdeling die hierover gaat. 

Uitgelicht topic