Mo80

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dr Bull S2 afl22 waarom wordt deze niet uitgezonden

Dr Bull S2 afl22 waarom wordt deze niet uitgezonden?? ?. Dit is de laatste aflevering van seizoen twee en het vervolg op de aflevering van afgelopen zaterdag (30 juni). Volgens de tv gids zenden jullie volgende week om 21u rizzoli and iles uit. Ook een leuk programma maar zou toch graag weten hoe deze aflevering, waarvan ik gisteren de 1e helft heb gezien, afloopt. Dus nogmaals ziggo WAAROM....... Dit is gewoon wreed, mensen laten hangen in een halve aflevering en dan niet de tweede helft en ook nog eens laatste aflevering van het seizoen uitzenden ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Mo80. Welkom op de Ziggo Community.
Wij gaan uiteraard niet over de programma's die op verschillende zenders worden uitgezonden. Wij zijn enkel de partij die alles doorgeven. Maar ik ben even voor je op zoek gegaan! Op deze link heb ik gevonden dat de volgende aflevering zaterdag 7 juli word uitgezonden op Net5 om 21:55.

Ik hoop dat je ons zo wat minder wreed vindt ;-).

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Mo80. Welkom op de Ziggo Community.
Wij gaan uiteraard niet over de programma's die op verschillende zenders worden uitgezonden. Wij zijn enkel de partij die alles doorgeven. Maar ik ben even voor je op zoek gegaan! Op deze link heb ik gevonden dat de volgende aflevering zaterdag 7 juli word uitgezonden op Net5 om 21:55.

Ik hoop dat je ons zo wat minder wreed vindt ;-).
Mo80
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thnx Lycke! ? moest ff stoom afblazen....
In tvgids van ziggo staat iets anders dus hopelijk klopt jouw gids ? en anders maar ff online zoeken of ik via een andere route toch die aflevering kan kijken.

Uitgelicht topic