Beantwoord

Criminal Minds weg uit On Demand?

Goede avond,

Ik wou vragen of het definitief is dat criminal minds van ziggo on demand is verdwenen? Zelf was dit de enige reden om ziggo on demand te behouden.. Echt een top serie eenmaal bij seizoen 3 aangekomen kan ik hem niet meer afkijken. Is er een mogelijkheid dat deze nog terug komt? Ik hoor het graag!
icon

Best beantwoord door Dave- 5 april 2019, 19:29

Criminal Minds is sinds 31 maar van de Media Box XL - On Demand en van Videoland afgehaald dit omdat de rechten verlopen van een serie. Dit heeft zekers 2 weken aangestaan bij Videoland en bij Ziggo en is ook in dit topic Laatste kans series Ziggo On Demand. Geen tijd te verliezen! aangegeven.

Ik heb de serie ook gevolgd en wist dat zou komen en heb seizoen 13 hier nog van afgekeken voor het zou verdwijnen.

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +24
Even zoeken?
https://community.ziggo.nl/search?q=Criminal Minds
Reputatie 7
Badge +23
Criminal Minds is sinds 31 maar van de Media Box XL - On Demand en van Videoland afgehaald dit omdat de rechten verlopen van een serie. Dit heeft zekers 2 weken aangestaan bij Videoland en bij Ziggo en is ook in dit topic Laatste kans series Ziggo On Demand. Geen tijd te verliezen! aangegeven.

Ik heb de serie ook gevolgd en wist dat zou komen en heb seizoen 13 hier nog van afgekeken voor het zou verdwijnen.
Reputatie 7
Hi Maurice, ik vind het persoonlijk ook erg jammer dat deze serie is verdwenen uit het On Demand aanbod. Volgens mij zat ik ergens halverwege seizoen 3. Of hij ooit terugkomt in ons On Demand kan ik niet voorspellen op dit moment.

Reageer