1
Vraag
2
Reacties
Lars1988

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Chernobyl serie

Chernobyl is niet beschikbaar via upc box on demand menu bij ziggo XL, wil het wel graag via tv kunnen kijken maar heb geen smart tv, wat nu, series als GoT zijn via het menu wel beschikbaar. Wanneer kan ik chernobyl verwachten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi allemaal,

De afleveringen staan online. Vanaf 7 mei wordt er wekelijks een aflevering toegevoegd, dus elke dinsdag zou die uiterlijk online moeten staan.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Soms kan het even duren dat een serie on demand wordt verwerkt, raar dat de Game Of Thrones wel op de UPC Box aanwezig is en Chernobyl niet.

Misschien dat een moderator hier beste antwoordt op kan geven, die komen meestal binnen een dag het topic in en kijken waar hulp is geboden.

Als het te lang duurt geef dan even een bericht hier in dit topic.
M. Dieleman

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vorige week heb ik deel 1 kunnen kijken. Gisteren avond zocht ik deel 2. Niet gevonden en tot mijn verbazing kon ik deel 1 nu ook niet meer vinden?
Klopt dit?
We hebben speciaal voor deze serie een HBO- abonnement afgesloten.
Deel 1 was wel zeer goed bevallen.

Volgens mij hebben we de Horizon-box
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Misschien dat Lycke Ziggo er meer info over kan geven en kan uitzoeken waarom het zo loopt. Ze komt vanzelf dit topic in, of haar collega's dan geven die het wel door.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi allemaal,

De afleveringen staan online. Vanaf 7 mei wordt er wekelijks een aflevering toegevoegd, dus elke dinsdag zou die uiterlijk online moeten staan.
Weisselberger

Level 5
  • 205Posts
  • 8Oplossingen
  • 54Likes
Geweldige serie overigens... Zit momenteel ook in het boek van Adam Higginbotham, wat een spanning allemaal.

Ik was te jong om het echt bewust mee te maken maar vind het zeer intrigerend om op deze manier meegenomen te worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic